×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

4.4

2012-02-08
Krzysiek Humeniuk , student / bloger
Niesamowicie ciekawa publikacja. Konkrety, zagadnienia przedstawione za pomocą przykładów z Internetu. Bardzo dobrze się czyta, serdecznie polecam.
2010-08-25
GK
Jeżeli ktoś chce uczynić swoją stronę WWW bardziej funkcjonalną i ergonomiczną dla odwiedzających to znajdzie w tej książce wiele pomocnych wskazówek, które będzie mógł zastosować aby tym samym zatrzymać internautów na swojej strony.
2010-07-13
Rents , Specjalista ds. e-commerce
Jedna z nielicznych książek, z których można dowiedzieć się czegoś konkretnego. Mało lania wody i ogólników, o których każdy wie, a sporo konkretów. E-marketingiem zajmuję się od paru lat, a w kilku kwestiach naprawdę książka pomogła wywołując spostrzeżenie w stylu "faktycznie, gość ma rację, że tak proste rozwiązanie jest najlepsze". Polecam średnio-zaawansowanym i zaawansowanym w e-biznesie.
2014-06-05
Łukasz Krebok , Frontend developer
Bardzo życiowo napisana książka, nasączona dobrymi przykładami i linkami do źródeł zewnętrznych. Polecam
2010-08-16
bez podpisu
Książka jest ok.
2010-06-14
Marek Warak , Programista
Dużo konkretów.
2009-10-05
Asia
Książka napisana bardzo ciekawie, zawiera praktyczne rady i pomocne wskazówki przy projektowaniu stron www. Dla mnie bardzo wartościowe i cenne okazały się cytaty specjalistów z branży wypowiadających się bardzo konkretnie o realizowanych projektach.
2009-08-19
Paweł
Długo oczekiwana i pełna satysfakcja z jej czytania, idealna na jedno "naukowe" popołudnie. Stanowi świetne uzupełnienia książek o budowaniu stron i serwisów opartych o CMS.
2015-10-31
bez podpisu
Ok. Można przeczytać
2012-11-07
Adam Łakomy , Informatyk
Bardzo dobrze napisana pozycja nie tylko dla informatyków.
2012-06-08
bez podpisu
OK ale mało nowości
2012-03-12
bez podpisu
Uważam, że to dobra pozycja, chodź w dużej mierze nawiązuje do klasyki jak: Don't make me think. Nie mniej jednak dobrze nawiązuje do polskich realiów
2012-10-15
bez podpisu
Książką jest przede wszystkim broszurą reklamową. Wartość merytoryczna jest prawie żadna. Pisanie o niczym i lanie wody. Nic sensownego się z niej nie dowiemy poza paroma ogólnikami które zwykły ogarnięty użytkownik internetu zna. Celem tej pseudo książki o użyteczności jest promocja serwisów i firm bo to co jest w niej o użyteczności napisane zmieściłbym na 2 stronach. Poza tym dla kogo ma niby być ta książka przeznaczona ?!
2010-03-02
bez podpisu
Nic się z niej nie dowiedziałem :(
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint