×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Unity. Przewodnik projektanta gier

4.4

2020-04-07
bez podpisu
polecam
2017-06-13
Tomasz Walczak , Grafik
Bardzo przyjemna lektura :) fajnie się czyta, autor dokładnie wyjaśnia a niezgodność wersji da się przeżyć jeśli tylko użyjemy głowy (polecam) :D
2016-06-07
bez podpisu
W sam raz dla ludzi rozpoczynających swoją przygodę z Unity
2016-01-09
Maciej Złotorowicz
Bardzo dobra książka było by 6 lecz wersja Unity 3d zawarta w niej stała się lekko nie aktualna da się przeżyć.
2015-08-21
Paweł Stołowski , programista
Zwięźle i na temat, praktycznie i szybko omawia konkretne kroki na przykładzie prostych gier. Bardzo dobry wstęp do Unity. Brak jakichś bardziej zaawansowanych zagadnień, ale jako wprowadzenie spełnia swoje zadanie.
2015-06-04
Małgorzata , grafik
Bardzo przystępna, chociaż trzeba kombinować, jeśli się korzysta z nowszych wersji Unity, niż opisana. Materiały trzeba ściągnąć, bo bez nich początkujący mogą mieć problem. Szkoda, że w książce nie jest nigdzie wyraźnie napisane, skąd można je pozyskać :(, ale kto szuka, ten znajdzie.
2015-04-21
Mariusz Kowalski
Bardzo fajnie napisana książka. Opisane są w niej podstawy programowania i poruszania się w środowisku Unity. Książka przedstawia krok po kroku proces tworzenia kilku gier. Wszystko opisane konkretnie. Co prawda w książce brakuje zagadnień dotyczących dźwięku i elementu Canvas, ale i tak dla osób które zaczynają się interesować środowiskiem Unity jest to książka obowiązkowa. Byle więcej takich książek.
2016-06-19
Piotr S , uczeń szkoły gimnazjalnej
Z perspektywy kogoś, kto nie ma większego doświadczenia z kodowaniem, uważam, że ta książka jest w miarę dobra. Wszystko jest opisane w miarę przejrzyście i nie miałem większych problemów ze zrozumieniem tematu. Jedyną, ale za to sporą wadą, był fakt, że książka wielokrotnie odsyłała do materiałów przygotowanych przez autora. OK, ale gdzie one są?! W książce nie było o tym ani słowa. Co prawda materiały były na stronie helion.pl, ale nie kupiłem tej książki z tej strony, tak więc musiałem postarać się je znaleźć. Ogólnie jednak polecił bym tą książkę.
2015-02-22
Mikołaj Zaarzycki
Książka napisana ciekawym językiem, praktyczna.
2015-08-27
Stasiek , Programista
Z punktu widzenia programisty C# z 10 letnim stażem zawodowym, który chce dobrze poznać się z Unity i tam przenieść ciężar swojej pracy - książka jest bardzo mierna. To co najważniejsze w procesie tworzenia, czyli kod, jest w zasadzie kompletnie pominięty. Metody przeciągania obiektów na zmienne w skryptach wołają o pomstę do nieba (gdzie tu efektywność pracy?). Jest naprawdę słabo. Ta książka nie pomaga w nauce, jest raczej próbą udowodnienia tezy, że w kilka minut da się stworzyć banalną grę opartą na banalnych założeniach. To wszystko. Jestem mocno rozczarowany. Fajnie by było, gdyby kiedyś w Polsce nauka jakichkolwiek technologii na wyższym poziomie nie polegała na zakupie książek po angielsku z amazonu, tylko żebyśmy mieli to wszystko w ojczystym języku. Helionie, słyszysz ? :) Zainteresowanych odsyłam do zerknięcia jaka jest właśnie oferta amazonu podręczników do Unity.
2015-10-21
bez podpisu , elektronik dla urządzeń i systemów
Jestem zielony ze złości. Książka jest wydana dla Unity 4.1.0 najnowsza wersja to 5.2.1 więc pozdrowienia. Najnowsza wersja jest nieadekwatna do tematów. Kupując tą pozycję chciałem by jasno i przejrzyście poprowadzono mnie przez świat Unity hmmm.... marzenia ściętej głowy. Szkoda gadać.
2019-04-18
bez podpisu
książka zawiera przydatne informacje ale jest nieaktualna, w nowej wersji unity nie da się wykonać większości przykładów. książka powinna zostać wycofana ze sprzedaży
2018-07-30
bez podpisu
Przewodnik jest nie aktualny szkoda kasy
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint