2013-01-20
Jan Mączyński
, Specjalista ds strategii
ta książka to unikalna pozycja na polskim rynku. Co równie ważne wydana w Polsce z niewielkim opóźnieniem w stosunku do wydania amerykańskiego. Postanowiłem odrobić, przyznaję, w moim przypadku, spóźnioną w stosunku do rozwoju rynku, lekcję z analiz mediów społecznościowych. Zdecydowanie nie jest to przewodnik błahy i jednorazowy. Anglosasi mają wypracowany od lat świetne standardy przygotowywania książek do nauki. Zaczyna się od podstaw a jak się odrobi wszystkie lekcje przygotowane przez autora można osiągnąć wysokie kompetencje. Uczę się, pewnie tak jak większość, przez praktyczne wykorzystanie pozyskanej wiedzy. Potrzebuję wskazówek praktycznych i pozwalających na samodzielne rozwijanie umiejętności. Książka Johna Lovetta spełniła z nawiązką moje oczekiwania i w analizach przyda mi się jeszcze wielokrotnie.
5