×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

5.6

2021-12-28
bez podpisu
Super książka !
2015-10-27
MiKe
Unity jest fajne, dobra książka ^^ Co sądzicie o grze zrobionej w 30 min ?:) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codedge.onecircle
2014-12-16
Michał K , student
Bardzo fajna książka, polecam.
2014-04-13
bez podpisu
Bardzo dobra książka dla początkujących w programowaniu gier i "nowych" w środowisku Unity, wszystko opisane krok po kroku ;)
2014-04-08
Michał Jankowski , Technik Informatyk
Stwierdziłem, że mam ochotę pouczyć się tworzenia gier. Mam niewielką wiedzę z programowania, więc chciałem na początek coś w miarę przystępnego. Unity jest dobrym narzędziem na start, a że jestem z pokolenia, które wiedzę czerpie z książek, więc sięgnąłem po ten tytuł. Od pierwszej do ostatniej strony całość podana jest niezwykle prostym i przystępnym językiem. Autor prowadzi nas od początku do końca przez praktyczny projekt (co jest wielkim plusem), a nie samą suchą teorię. Książkę bez problemu dało się przełożyć na Unity 4.3.4.
2013-12-30
bez podpisu
Książka napisana prostym językiem świetnie tłumaczy działanie Unity od podstaw do w miarę wysokiego poziomu zaawansowania. Jeżeli ktoś chce się nauczyć jak tworzyć gry w Unity to ta książka jest zdecydowanie lepsza i w wyniku końcowym tańsza od poradników internetowych.
2013-02-28
bez podpisu
ta książka otwiera szereg możliwości w tworzeniu gier polecam
2012-12-31
vizzdoom , IT Security Engineer
Książka jest po prostu fantastyczna. Przede wszystkim autor prowadzi nas za rękę przy tworzeniu praktycznego projektu. Nie ma tu lania wody i wyjaśniania niepotrzebnych rzeczy. Spotykamy się cały czas z realnymi problemami, a jeżeli coś można zrobić na kilka sposobów - to robimy to na kilka sposobów i dowiadujemy się o ich zaletach i wadach. Mega dużą zaletą książki jest to, że jest przeznaczona dla każdego. Nie trzeba być ani klasycznym programistą, gamedevem czy grafikiem. Każdy przez nią przejdzie i zrozumie wszystkie aspekty (a projekt jest dość skomplikowany). Programuję kilka lat i wyjaśnienia co to jest funkcja, parametr czy instrukcja sterująca mnie nużą, ale na szczęście struktura książki jest tak przygotowana, że jak zna się jakieś rzeczy, to po prostu omija się podrozdział i skupia się tylko na rzeczach nieznanych. SUPER! W książce najlepsze jest to, że włącza się Unity, otwiera książkę i cały czas się ją czyta przy komputerze. Jest to mega ciekawe i nie sposób się oderwać. Może to też wada, bo nie jest to książka do czytania w łóżku Bardzo ważna uwaga: chociaż książka pokazuje Unity 3.5, to BEZ PROBLEMU można przez nią przejść używając Unity 4.0. Nie można się tym zrażać, nie ma praktycznie różnic! Nawet polecam wybrać nowszą wersję Unity, aby uczyć się na czymś nowoczesnym.
2012-12-31
bez podpisu
Ta książka jest świetna, pokazuje od podstaw jak tworzyć profesjonalne gry 3D za pomocą środowiska Unity.
2012-12-19
bez podpisu
Książka jest wspaniała
2016-03-26
bez podpisu
Polecam
2015-03-12
Kitsune , Lead Engine Programmer
Książka dobra dla początkujących, którzy chcą rozpocząć przygodę z tworzeniem gier. Po zakończeniu książki mamy już pierwszy zakończony projekt i wiemy jak posługiwać się Unity. Wprawdzie mamy już Unity 5, ale pod względem interfejsu się niewiele zmienił więc książka dalej warta kupienia. Jako uzupełnienie książki polecam też zobaczyć bardzo dobre, darmowe wideo tutoriale autora.
2015-01-26
bez podpisu
Książka jest miejscami trudna do przejścia ze względu na długawe opisy, ale nie mogę powiedzieć, że zupełnie nie wiem, jaki kod pisałem - za każdym razem był tłumaczony, a po ukończeniu książki człowiek spostrzega jak bardzo się do niej przywiązał i rozpiera duma po wykonaniu całego projektu, nawet jeśli z dużą pomocą autora.
2013-01-17
Sebastian Kozak , student, grafik 2d
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x to pierwsza przetłumaczona na język polski książka na ten temat! Pokazuje jak krok po kroku zrobić fajną grę 3D wykorzystującą profesjonalny i innowacyjny silnik jakim jest Unity 3D. Bardzo prosto napisana, pokazuje podstawy języków programowania. Rozdziały są tak skonstruowane aby nawet najbardziej oporni wynieśli z niej jak najwięcej wiedzy. Osobiście dużo się z tej książki dowiedziałem i podniosłem swoje umiejętności. Polecam!
2013-03-19
Mateo , Grafik Komputerowy
Na początku wspomnę, że się lekko zawiodłem. Książka dobra, ale tylko dla osób rozpoczynających swą przygodę z Unity. Zaawansowaniu użytkownicy nie znajdą tu nic dla siebie. Mimo wszystko polecam każdemu kto chce się poznać podstawy tego wspaniałego silnika.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint