×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

4.5

2011-03-14
Tobiasz Maliński , Księgowy
Świetna książka, pokazująca dynamicznie zmieniające się sposoby marketingowe, które są coraz skuteczniejsze. Najbardziej podobały mi się rozdziały poświęcone konwersji odwiedzających w potencjalnych klientów oraz model VEPA. Wystarczy ją przeczytać i zacząć stosować w praktyce treści w niej zawarte, aby odnieść marketingowy sukces. Nie potrzeba niczego więcej.
2010-08-30
Darek
Książka konkretna i na temat. Większość osób myśli, że wypromowanie swojego sklepu internetowego czy strony internetowej będzie wymagało wielkich nakładów gotówki na przygotowywania marketingowe. Tymczasem w tej książce opisano gdzie dziś szukać klientów. Zapewne każdy słyszał o takich serwisach internetowych jak: YouTube, Google, Facebook, RSS, blogi itd. To są bezpłatne serwisy, najczęściej odwiedzane przez ludzi, każdy może się zarejestrować. I właśnie w tej oto książce opisano w jaki sposób bezpłatnie promować się w tych serwisach aby przyciągnąć klientów na swoją stronę, zachęcić do zakupu.
2010-08-13
Jarosław Jopek
Chyba pierwsza w Polsce pozycja dotykająca tego tematu. W prosty i przystępny sposób pokazuje jak w praktyce zaistnieć w sieci. Cała filozofia inbound marketingu jest spójną koncepcją łączącą elementy marketingu w wyszukiwarkach, coraz modniejszych mediów społecznościowych oraz blogosfery. Autorzy pokazują jak praktycznie wykorzystać te elementy do przekształcenia strony www w marketingowe centrum spotkań. Jak wykorzystać mediasferę społecznościową do przyciągania klientów do siebie. Jeśli ktoś chce prowadzić biznes w sieci i nie ma wypchanego potrfela - pozycja obowiązkowa. Więcej na www.inbound-marketing.pl
2010-09-20
Wojciech Stępkowski , właściciel firmy
Wiele osób w wieku 50+ spośród tych z którymi mam przyjemność robić interesy, słysząc pojęcia SEO, domena, subdomena, link i inne z internetowej nomenklatury, mówi: to nie dla mnie, ja tego nie rozumiem, to dla młodych itp. Inbound Marketing jest właśnie dla takich osób napisany. Krok po kroku prowadzi za rączkę zapoznając praktycznie z kolejnymi zagadnieniami.
2014-09-17
Justyna Luzak , Specjalista ds. Marketingu
Źródło całkiem przyzwoitych inspiracji dla każdego marketera, który pochłania świat internetowy i przekłada swoją wiedzę na efektywny biznes... Rzetelna wiedza, dobra pozycja...
2010-08-23
Mirek , współzałożyciel
Inbound marketing bardzo przyciągnął moją uwagę, ponieważ sam szukam ciekawych wskazówek i sprawdzonych rozwiązań dla swojego pomysłu na biznes. Od kilku miesięcy budujemy serwis www.iParagony.pl i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że wskazówki zawarte w tej książce bardzo nam się przydały! Polecam.
2010-09-03
bez podpisu
Książka dotyka dość ogólnikowo elementów marketingu internetowego i rozgłosu w social networkingu. Niestety, zbyt mało szczegółowych informacji. Dla przykładu, nie da się wdrożyć taktyki SEO na tyle dobrze, by uzyskać wymierne efekty, dzięki informacjom zawartym w książce. Tematyka Facebooka również została opisana bardzo ogólnie, bez specyficznych metod jego wykorzystywania. Ogólnie nie najgorzej, natomiast jeśli czytelnik książki oczekuje konkretnego know-how na polu marketingu internetowego, prawdopodobnie się zawiedzie.
2015-06-07
Yana Granovskaya , prywatny przedsiębiorca
Jestem rozczarowana! Mam wrażenie że książka została piasana w sposób taki, że na początku powstało kilka akapitów z podstawowymi informacjami, a później to wszystko "rozcieńczało się" słowami do wielkości książki. W którymś momencie złapałam się na tym że podkreślam jednakowe zdania. A ta część wysławiająca wikipedię jest żałosna. No każdy mały wam powie, że to nie jest źródło godne uwagi. Książka na pewno nie jest warta pieniędzy, które kosztuje. Ogólnie, mało pomocna.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint