×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

4.5

2014-01-02
bez podpisu
Książka ciekawa
2014-04-04
bez podpisu
Przyjemna pozycja, która w dobry sposób porusza zadany temat.
2013-12-16
Paul C
5/6 ciekawa - aby sie nie rozczarowac warto siegnac po darmowy fragment ;)
2012-09-12
Adam Suchomski , Communication Ducky
Druga obowiązkowa, tuż po Tkaczykowej, "Grywalizacja" na polskim rynku. Jest to pozycja, która w nieco ciekawszy sposób odnosi się do konkretniejszego, marketingowego zastosowania gier w biznesie. Nie jest to lektura być tak zaawansowana, jak "Reality is broken" Jane McGonigal, ale z pewnością może posłużyć za cenne źródło wiedzy dla kogoś jeszcze niewtajemniczonego w temacie, lecz zachęconego do jego poznania przez wzrastające trendy gamyfikacyjne. Cenna pozycja - godna polecenia wszystkim pracownikom agencyjnym, kreatywnym, z działów marketingu; słowem - wszystkim, którzy chcą zacząć poważnie myśleć o marketingowym wykorzystaniu mechanizmów grywalizacyjnych.
2012-08-27
Coś mi tu nie gra
Nie rozczarowałam się. książka napisana ciekawie, wsparta ciekawym "zapleczem" na stronie autora, przykładami, a nawet kodem implementującym kod. dobry wstęp do poznawania zasad mechaniki gry na stronach www i w aplikacjach mobilnych.
2012-09-12
bez podpisu
Dobra lektura, która powie jak projektować gry, aby zwiększyć grywalność aplikacji w szerokim tego słowa znaczeniu. Opisane są w niej mechanizmy rządzące ludzkimi pragnieniami oraz po części metody wywierania wpływu podczas gry. Autor skupia się na długoterminowych relacjach aplikacja-użytkownik i prezentuje skuteczne techniki przywiązywania użytkownika do gry. Plusy Książka mówi jak budować gry aby użytkownik nie znudził się aplikacją po chwili. Dość interesująca jest tabelka na stronie 75, która pokazuje mechanikę gier na konkretnych przykładach. Cały rozdział 5 świetnie opisuje mechanikę i dynamikę gier w szczegółach. Autor rozkłada znane gry na czynniki pierwsze i wskazuje elementy jakie wpływają na ludzkie zachowania. Minusy Niniejsza pozycja jest średnio wciągająca, nieco lania wody, lecz dużo też przydatnych treści. Rozdział 8 jak autor napisał jest sponsorowany , co mogło wpłynąć na stronniczość pisarza. Aby wykorzystać przykłady z tej publikacji potrzebna jest znajomość ruby on rails. Podsumowanie Całokształt mówi o tym wszystkim co wpływa na przywiązanie do gry, lojalności oraz nieświadomej motywacji gracza. Książka na pewno przyda się osobom, które chcą aby użytkownik polubił ich produkt i po jakimś czasie powracał. Autor nie da nam przepisu na sukces gry, lecz przedstawia tylko mechanizmy grywalizacji. Informacje w książce przydatne są na etapie projektowania gry i nie istotny jest język programowania.
2018-11-02
bez podpisu
Spodziewałem się czegoś więcej. Lekko zawiodłem się.
2013-10-28
bez podpisu
Sporo mi w tej książce brakowało. Trochę takie malowanie trawy na zielono. A może spodziewałem sie czegoś innego, więcej przykładów, konkretów a nie odwołań do innego portalu gdzie mam szukać dalej informacji.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint