Opinie o książce "E-biznes. Poradnik praktyka"
6
(71%)
5
(14%)
4
(11%)
3
(3%)
2
(2%)
1
(0%)
Opinie czytelników (liczba ocen: 65)
Średnia ocen: 55

E-biznes. Poradnik praktyka:

Ocena : 6 Ocena książki 2012-05-28

Tomek

Z Autorem miałem wielką przyjemność poznać się osobiście podczas jednego ze szkoleń - powiedziałbym że dr Dutko to taki dr House polskiego e-biznesu - znajduje patologiczne czynniki, które psują naszą sprzedaż i je leczy. Tak było ze mną: najpierw ta książka, później szkolenie (bardzo owocne), a w końcu zamówiłem audyt i poprawę mojego sklepu. Nie było to tanie (ponad 2 tys netto...) i długo się wahałem, ale po miesiącu od wprowadzenia poprawek dr Dutko, obliczyłem że sprzedaż wzrosła mi o 127% (czyli konkretnie i dokładnie o 8750 zł większe obroty!!. Dodam, że później wprowadziłem też rady z tej książki (no, może nie wszystkie), i znowu sprzedaż wzrosła. No więc mogę powiedzieć, że te informacje po prostu działają w praktyce i warto je wdrożyć w swoim sklepie czy na koncie allegro.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-05-25

bez podpisu

Zbiór najpraktyczniejszych informacji na temat biznesu jakie kiedykolwiek widziałam! dziękuję za tę publikację

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-02

bez podpisu

Właśnie miałam zajęcia z dr Dudko - a dziś czytałam jego książkę, totalna niespodzianka:) fantastyczny człowiek, fantastyczne zajęcia, fantastyczny styl pisania - polecam mocnooo!

Ocena : 6 Ocena książki 2011-10-24

Marek Stańczyszyn

Tę książkę przeczytałem jako pierwszą P. Dutko. Gdzieś czytałem, że mówią o nim jako o "Stewenie Kingu polskiego e-biznesu". Coś w tym jest, bo czyta się z napięciem i emocjami - książki o internecie, ale kto by pomyślał, że mogą być tak pasjonujące! Polecam, Marek S.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-29

Tomasz Kowalczyk

Rozczarowały mnie trochę informacje w rozdziale o telepracy, bo Autor - oprócz omawiania zalet tej formy zatrudnienia - pokazał też jej minusy: kwestie psychologiczne, problemy społeczne itp. Co nie umniejsza randze publikacji - wręcz przeciwnie: od dawna podczytuję publikacje o telepracy, i wszyscy pieją z zachwytu jakaż ona nie jest wspaniała. Tę książkę kupiłem właśnie dla tego jednego rozdziału; i jako pierwsza pokazała ona bardzo obiektywnie plusy i minusy - a tych ostatnich jest, jak się okazuje, całkiem wiele. Książkę polecam ze względu na profesjonalny a jednocześnie przystępny styl.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-02

Katarzyna Kornek

Przystępnie i profesjonalnie.

Ocena : 6 Ocena książki 2012-06-29

dk

Praktyczny poradnik, cenne rady które mogą się przydać każdemu kto z e-biznesem.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-08-19

GK, ekonomista

Po przeczytaniu tej książki według mojej oceny informacje zawarte w niej są przydatne zarówno dla początkującego jak i zawodowego e-biznesmena. Dlaczego dla zawodowego? Często kupuję produkty przez Internet, sposób obsługi, niechęć informowania o prawach kupującego, sytuacje gdzie liczy się tylko należność za produkt a po wysłaniu produktu przez sprzedawcę klient nie jest już ważny, zapomina się o nim; to częste grzechy e-sprzedawców, które powodują, że nigdy nie wrócę do takiego sklepu, baaa zrobię im jeszcze negatywną reklamę wśród znajomych. Polecam tą książkę bo opisuje polskie realia.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-22

bez podpisu

pożyteczna lektura

Ocena : 6 Ocena książki 2010-08-02

bez podpisu

polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-24

bez podpisu

Oceniam pozytywnie.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-02

bez podpisu

No rewelacja! fajny język, przystępny ale i profesjonalne.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-15

Krystyna Szczyrska

naprawdę dobrze napisna rzecz - profesjonalnie i dobrze się czyta.Zwłaszcza zaciekawił mnie rozdział o tworzeniu atrakcyjnych opisów ofert, copywriting - dużo praktycznych informacji i rad, które można zastosować w zasadzie od "zaraz".Mniej ciekawy jest rozdział o prawach autorskich,ale też mało mnie ta tematyka interesjue. I szkoda bardzo że książka nie ma kolorowych ilustracji tylko czarno-białe - z kolorowymi byłaby pewnie droższa, ale chętnie bym dopłaciła więcej za kolor.Ogólnie jednak ocena bardzo pozytywna i polecam szczerze i tym, którzy w e-biznesie zaczynają dopiero i tym, którzy już dużo wiedzą, ale chcą sprzedawać jeszcze efektywniej.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-06-15

bez podpisu

Moim zdaniem najlepsza jak dotychczas książka Helionu! Bardzo podoba mi się podejście w stylu "informatyka dla nieinformatyków" - takich tytułów cały czas brakuje. Brawo!!

Ocena : 6 Ocena książki 2010-04-29

Beata Bamber

Mistrzem nie jest ten, kto posiada wiedzę, ale ten, który tę wiedzę potrafi przekazać. Dla mnie dr Maciej Dutko jest arcymistrzem. Napisał książkę, która nie tylko jest niezbędnikiem każdego e-sprzedawcy, ale przede wszystkim jest motywatorem własnej kreatywności i innowacyjnego stylu tworzenia. Maćku, dla mnie jesteś i będziesz guru e-biznesu.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-05-27

bez podpisu

Książka jest świetna - napisana prostym językiem! Każdy ja na pewno zrozumie. Czyta się ją z chęcią - napisana bardzo przejrzyście. POLECAM KUPIĆ I PRZECZYTAĆ:)

Ocena : 6 Ocena książki 2013-02-08

Tomasz Szulborski, Informatyk

Książka bardzo mi się podobała. Przeczytałem jednym tchem.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-10-18

Marek Tokarski

Jestem zły, bo książkę kupiłem w maju, ale dopiero teraz miałem czas by ją przeczytać. W czerwcu zakładałem e-sklep, no i oczywiście zdążyłem popełnić kilka banalnych błędów, o których pisze Dutko! Grrrrr! Gdybym wcześniej wziął się za lekturę, zaoszczędziłbym co najmniej 2000 złotych:(( Ale i tak się cieszę - zapłaciłem za książkę 37 złoty, a już pozwoliła mi uniknąć kolejnego błędu, który byłby co najmniej 10-15 razy bardziej kosztowny. Generalnie bardzo, bardzo praktyczny i przydatny tekst, polecam wszystkim którzy chcą uprawiać efektywny i bezpieczny od błędów e-biznes. Marek

Ocena : 6 Ocena książki 2010-02-23

bez podpisu

Fajnie napisana kniżka.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-04-23

bez podpisu

Fajna sprawa!

Ocena : 6 Ocena książki 2010-04-26

bez podpisu

Dobrze ujęty temat. Jasno, przejrzyście choć przydałoby się też więcej przepisów prawa dotyczących sprzedaży w internecie.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-04-21

bez podpisu

Dla mnie ta książka to bomba bo w prosty sposób porządkuje wiedzę, wyjaśnię sprawy o, których nie uczyli mnie na studiach z ekonomii a, które po prostu trzeba znać by skutecznie funkcjonować w ebiznesie. Czytałem już kilka książek na ten temat - z każdej dowiedziałem się czegoś ciekawego, nie powiem, ale dla mnie DUTKO TO GURU E-BIZNESU!

Ocena : 6 Ocena książki 2012-05-21

Tomasz Mazur

Czytam wszystko co Helion wydaje o ebiznesie. Ta, jak i druga pozycja tego autora ('Ebiznes po godzinach') to dwie pozycje, którym ex-aequo daję absolutnie pierwsze miejsce wśród publikacji o tej tematyce, gdyż są idealnie zbalansowane: ani nie są zbyt prostackie i płytkie, jak niektóre książeczki, ani też nie są przeładowane terminami technicznymi czy ekonomicznymi, które nie mają dużego zastosowania w większości małych i średnich firm. Odwrotnie - te książki są ewidentnie adresowane dla średniozaawansowanych sprzedawców, liczących na obroty od kilku do kilkuset tysięcy miesięcznie. Ci, którzy na razie chcą się bawić w ebiznes i wystarczy im dodatkowy dochód 300-1000 zł, też powinni po nie sięgać, ale jak ktoś ma sklep na miarę Empiku czy Merlina, to może sobie spokojnie odpuścić. Dlatego polecam jako idealną lekturę dla właścicieli małych i średnich sklepów i Alelgrowiczów.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-03

Justyna Krawczyk

Czytam i już wdrażam tę wiedzę we własnej firmie. Zapowiada się obiecująco, ale już widzę jako praktyk, że te rady mogą być żyłą złota.

Ocena : 6 Ocena książki 2011-08-02

bez podpisu

Czytałem kilka książek helionu o E-biznesie i ta jest stanowczo najlepsza. Bardzo cenne wskazówki, niby proste rzeczy, ale czasami to co najprostsze trudno sobie uświadomić.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-06-28

bez podpisu

Ciekawa, choć wiele rzeczy już wiedziałem bo siedzę w ebiznesie od lat.Ale gdy takie książki powstawały jak zaczynałem,było by łatwiej

Ocena : 6 Ocena książki 2012-04-02

bez podpisu

Bardzo pozytywnie polecam - dużo wartościowej i praktycznej wiedzy oraz konkretnych wskazówek.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-05-31

bez podpisu

Bardzo mi się książka spodobała - kwintesencja e-biznesu! Bardzo polecam!

Ocena : 6 Ocena książki 2012-03-22

yuri, student

Bardzo fajna książka. Napisana zwięźle, na temat i w przestępnym języku. Polecam

Ocena : 6 Ocena książki 2012-03-23

yuri

Bardzo fajna książka, napisana zwięźle i na temat. Polecam każdemu kto zamierza rozkręcić swój pierwszy e-biznes ;)

Ocena : 6 Ocena książki 2011-11-09

bez podpisu

Bardzo dużo cennych, pożytecznych praktycznych rad, Mariusz

Ocena : 6 Ocena książki 2011-09-20

bez podpisu

bardzo dobra pozycja, dawno nie spotkałem się z tak praktycznymi i skutecznymi radami bo inne książki sprzedają raczej teorię, a ta pozycja to 102% praktyki, bomba i to działająca!! polecam, m.

Ocena : 6 Ocena książki 2013-06-25

Ewa Brzozowska, Grafik komputerowy

Bardzo dobra książka, super się ją czyta i wprowadza w życie :)

Ocena : 6 Ocena książki 2012-01-12

bez podpisu

Bardzo dobra i wartościowa pozycja. Jako sprzedawca mający ponad 32 tyś. transakcji na Allegro myślałem że niewiele już mogę się nauczyć, a tymczasem okazało się że ciągle są strategie o których wcześniej nie myślałem, a które po prostu zwiększają sprzedaż. Po prostu nie warto ich nie znać.

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-02

Janusz

Bardzo ,bardzo dobra!

Ocena : 6 Ocena książki 2010-03-29

bez podpisu

A mi szczególnie podoba się rozdział o największych "hitach" i "mitach" e-biznesu, taki niby mało praktyczny ale daje do myślenia:)))Podobne poglądy pamiętam że mieli też założyciele Spryciarzy.pl i Gastronautów, których dyskusję słuchałem na szkoleniach Allegro w Poznaniu jakieś 2 lata temu,więc wszystko prawda:)

Ocena : 6 Ocena książki 2010-05-14

bez podpisu

A ja w skali od 1 do 6 daję 6+ :) Dawno nie czytałam tak przejrzystej, przystępnej i dużo wnoszącej książki nt. biznesu. Gratuluję!

Ocena : 6 Ocena książki 2010-06-24

Tomasz W.

A ja powiem tak: książkę przeczytałem w marcu. Od razu wprowadziłem do swojego sklepu kilka prostych i praktycznych rad jakie tu znalazłem. I co? I mamy czerwiec, a mi przybyło 22% klientów w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej a obroty wzrosły o około 15 %. I to w 3 miesiące! I to dzięki kilku prostym radom! Dziękuję panie Macieju i czekam na kolejne książki z niecierpliwością!!

Ocena : 5 Ocena książki 2010-07-26

Mateusz Lomber, Grafik komputerowy

Książka bardzo dobra, można z niej wyciągnąć wiele ciekawych i wartościowych informacji, polecam ;)

Ocena : 5 Ocena książki 2013-04-25

bez podpisu

Warta przeczytania, jeżeli myślisz o połączeniu pracy na etacie i prowadzenia sklepu internetowego.

Ocena : 5 Ocena książki 2011-10-12

Tomasz Jański, webdesigner, ebiznsman

Rewelacyjna książka o e-biznesie, traktująca temat praktycznie do bólu. Ja zaczynam przygodę z e-biznesem i znalazłem w niej dużo pomocnych rad jak unikać podstawowych błędów, co z pewnością się przyda. Przykłady wykorzystanie w książce też pochodzą z naszego podwórka, co jeszcze bardziej pomaga w tworzeniu silnego e-biznesu w Polsce. Dla mnie ważny był też rozdział 8. bo nigdzie nie mogłem się odczytać co jest legalne a co nie. Autor zwięźle przedstawił najważniejsze zagadnienia i zakreślił granice prawne marketingu. Mając do dyspozycji taką książkę w swoim arsenale mogę budować przewagę konkurencyjną. Ta książka to moja tajna broń

Ocena : 5 Ocena książki 2010-07-15

Project manager

Przydatna, dużo praktycznych wskazówek. Niniejsza książka powinna być kupowana w komplecie z tytułem "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" - wtedy po przeczytaniu otrzymasz solidną dawkę wiedzy i możesz spokojnie szukać pracy jako Project manager, albo specjalista ds. projektów internetowych - poradzisz sobie ! lepsze niż kursy.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-04-13

bez podpisu, Informatyk

Polecam każdemu początkującemu e-sprzedawcy. Dużo Ciekawych pomysłów i sugestii pomagających zacząć w biznesie. Dobre pomysły na zarabianie w domu.

Ocena : 5 Ocena książki 2010-04-12

bez podpisu

Dużo ciekawych wskazówek. Polecam szczególnie początkującym sprzedawcom/e-biznesmenom, ale i ci z pewnym doświadczeniem mogą znaleźć coś ciekawego.

Ocena : 5 Ocena książki 2012-10-04

Filip

Chcę niedługo założyć własną firmę i muszę przyznać, ze ta książka dała mi sporo informacji, które wydaje mi się że bardzo mi w tym pomogą. Zacząłem dostrzegać błędy u innych i wiem teraz jak ich nie popełniać. Polecam każdemu przyszłemu i obecnemu biznesmenowi i biznesłomenowi :)

Ocena : 5 Ocena książki 2010-05-14

Artur Wałach

Bardzo dobra książka i świetnie napisana - jeśli ktoś interesuje się biznesem internetowym , sklepami itd to jest to lektura obowiązkowa.

Ocena : 4 Ocena książki 2010-03-12

Adam S.

Zawarte w niej niektóre informacje znajdują się w już we wcześniejszych wydaniach autora. Oczywiście nie brakuje nowych , zaktualizowanych wiadomości. Dla osób początkujących zakładających e-sklep książka jest źródłem cennych porad jak uniknąć wiele błędów. Po przeczytaniu książki mam dobre zdanie na temat wiedzy w niej zawartej, wiec śmiało mogę sam polecić.

Ocena : 4 Ocena książki 2013-02-07

WK

Książkę czyta się dobrze, dla osób zainteresowanych tematami związanymi z e-biznesem jak najbardziej polecam. Sporo ciekawych porad, które mogą pomóc w zwiększeniu sprzedaży online. Autor zwraca też uwagę na błędy, które popełniają nawet doświadczeni e-biznesmeni, a których łatwo się ustrzec i dzięki temu osiągać lepsze wyniki w e-handlu.

Ocena : 4 Ocena książki 2012-05-23

Jarek

Książka ciekawa, chociaż sporo opisów to prawdy oczywiste. Autor porządkuje je i dzięki temu warto mieć w swojej kolekcji szczególnie jeżeli planuje się lub już prowadzi się e-biznes.

Ocena : 4 Ocena książki 2010-02-26

Damian

Krótko i na temat. Spodziewałem się więcej za ta cenę.

Ocena : 4 Ocena książki 2010-04-21

Adrian

Dostałem link do książki i bez większego zastanowienia się kupiłem ją. Nie żałuję. Dobra pozycja! Garść dobrych porad. Rozdział o telepracy wydawał mi się wciśnięty na siłę, pominąłem ;) Jeżeli prowadzisz sprzedaż w sklepie, na aukcjach - pozycja obowiązkowa!

Ocena : 4 Ocena książki 2010-04-21

adrian.pawlik@gmail.com

Dostałem link do książki i bez większego zastanowienia się kupiłem ją. Nie żałuję. Dobra pozycja! Garść dobrych porad. Rozdział o telepracy wydawał mi się wciśnięty na siłę, pominąłem ;) Jeżeli prowadzisz sprzedaż w sklepie, na aukcjach - pozycja obowiązkowa!

Ocena : 3 Ocena książki 2012-03-07

bez podpisu

Pozycja dla początkujących w temacie. Porusza kilka ciekawych rzeczy i sporo niepotrzebnych. Przejrzyj Spis treści i dobrze się zastanów czy warto. pozdrawiam

Ocena : 3 Ocena książki 2013-03-02

Mariusz Smolak, pracownik działu e-commerce

Dla początkujących dobry wstęp do e-biznesu (choć głównie e-handlu). Ogólnie książka bardzo rozmyta na różne tematy wszystkiego troszeczkę. Polecam osobom zaczynającym handel elektroniczny lub tym które chcą w internecie zacząć z biznesem w ogóle. Nie polecam natomiast ludziom ze stażem większym niż 2 lata w dowolnym e-biznesie, w zasadzie nie ma w niej nic przełomowego czego nie napisano w setkach innych miejsc.

Ocena : 2 Ocena książki 2011-06-30

bez podpisu

Dużo praktycznych porad, ale widać, że autor nie zajmuje się e-biznesem zawodowo tylko naukowo jako pracownik akademicki. Powiela porady, które w większości w prawdziwej rzeczywistości e-biznes nie zdadzą egzaminu. Książka dla początkujących, którzy jeszcze nie sprawdzili, że to co pisze Pani Dutko to nie e-biznes tylko teoretyczny przedsionek do e-biznesu.

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II:

Ocena : 6 Ocena książki 2013-07-15

bez podpisu

genialnie proste zasady, które działają!

Ocena : 6 Ocena książki 2013-04-04

bez podpisu

Bardzo rzeczowo i po ludzku, co chwila aż chce sie przerywać lekturę by od razu wprowadzać zmiany. Aż dziwi, jak wiele ważnych spraw dotychczas nie dostrzegałem!