OpenGL w praktyce (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Ganczarski Janusz
Okładka książki OpenGL w praktyce
Tył okładki książki OpenGL w praktyce

Okładka książki OpenGL w praktyce

Wydawnictwo:
BTC
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Druk:
oprawa miękka
Dostępność:
Wysyłamy w Wysyłamy w (3-10) dni roboczych

Książka

89,00 zł
80,10 zł

Dodaj do koszyka Dostępność:

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.



Selling helion.pl