Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Johnathan Lightfoot, Chris Beckett
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
248
Druk:
oprawa miękka
     PDF

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna w druku na żądanie

Ebook

49,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zapanuj nad dokumentami w Twojej firmie!

  • Jakie nowości wprowadzono w wersji 2010 narzędzia SharePoint?
  • Jak efektywnie współpracować z innymi i organizować pracę?
  • Jak wydajnie wyszukiwać informacje w SharePoint?

Niekonfliktowa praca grupowa, współdzielone dokumenty, szybki dostęp do informacji, wiedzy i zasobów. O takim narzędziu zawsze marzyli pracownicy i właściciele firm. Dzięki firmie Microsoft ich marzenia wreszcie się spełniły. Gigant z Redmond wydał nową, jeszcze lepszą, niezwykle łatwą w użyciu wersję narzędzia SharePoint. Co potrafi ta aplikacja, jak ułatwia codzienną pracę oraz jaki kryje się w niej potencjał? Na to i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce!

W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać możliwości witryny SharePoint. Nauczysz się tworzyć obszary robocze oraz zarządzać ich zawartością. Zrozumiesz ideę powstawania bibliotek dokumentów i sam zaczniesz przekazywać do nich pliki. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat publikowania materiałów multimedialnych, zasad zarządzania informacją oraz efektywnej współpracy i organizacji pracy. Ponadto SharePoint w wersji 2010 sprawdzi się doskonale w roli platformy do prowadzenia blogów oraz osobistych witryn pracowników. Książka porusza także istotne problemy związane z bezpieczeństwem w witrynach SharePoint oraz metodami wyszukiwania informacji. Podręcznik "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście" stanowi doskonałe źródło wiedzy dla każdego obecnego i potencjalnego użytkownika tego narzędzia.

  • Nowości w SharePoint 2010
  • Zadania witryny SharePoint 2010 oraz jej dostosowanie
  • Zarządzanie zawartością witryny
  • Tworzenie list i bibliotek
  • Zarządzanie dokumentami
  • Ewidencjonowanie i śledzenie dokumentów
  • Wykorzystanie materiałów multimedialnych
  • Zarządzanie informacjami
  • Efektywna współpraca i organizacja pracy
  • Integracja SharePoint 2010 z Microsoft Office 2010
  • Wykorzystanie SharePoint jako platformy dla blogów
  • Funkcje społecznościowe w SharePoint
  • Witryny osobiste
  • Wyszukiwanie informacji oraz ich subskrypcja

Zorganizuj swoją pracę dzięki SharePoint 2010!

Selling helion.pl