Marketing internetowy w wyszukiwarkach
- Autor:
- Tomasz Frontczak
- Niedostępna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.1/6 Opinie: 25
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
- Formy reklamy w wyszukiwarkach
- Korzystanie z usług firm zewnętrznych
- Inne formy reklamy internetowej
- Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
- Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
- Reklama płatna w Google AdWords
- Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
- Analiza kampanii internetowej
Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.
Zapraszamy do wymiany pomysłów i poglądów o sprawnym marketingu internetowym na forum autora pod adresem forum.sprawnymarketing.pl.
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
Ebooka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing internetowy w wyszukiwarkach (11) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Linux Magazine 10/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Marketing internetowy w wyszukiwarkach" to jedna z najbardziej interesujących pozycji dotyczących reklamy w Internecie i pozyskiwania stron na polskim rynku. Książka ta jest ważna dla każdego użytkownika Internetu ponieważ obecnie WWW kształtowane jest w dużej mierze właśnie przez zjawiska marketingu internetowego. Zarówno pozytywne z punktu widzenia użytkownika, takie jak ogólna lepsza jakość kody HTML, bardziej przemyślane projekty witryn, zanik mody na strony WWW wykonane całkowicie w technologii Flash (patrz rozdział "Czy strony wykonane we Flashu można wypozycjonować"), jak i negatywne -- wszechobecne banery i linki reklamowe: na wszystko to ogromny wpływ ma szeroko pojęty marketing internetowy.
Trudno w tym miejscu przecenić rolę Google, najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki internetowej. Uważna lektura ksiązki uzmysłowi nam, jaką władzę ma Google -- rzesze webmasterów na całym świecie pracują nad tym, by jak najlepiej wpasować się ramy określane przez robota indeksującego i algorytmy interpretujące pobraną przez niego stronę. Na tym jednak nie koniec -- Google dysponuje również rewelacyjnym systemem reklamy kontekstowej, AdWords. Umiejętność dobrego wypozycjonowania własnej strony i właściwego przygotowania kampanii reklamowej to klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie online. Na nic zda się rewelacyjny produkt, jeśli potencjalny klient o nim nie usłyszy -- i tego właśnie dotyczy książka Tomasza Frontczaka.
Autor bezlitośnie rozprawia się z wieloma sztuczkami stosowanymi przez łaknących szybkiego sukcesu zwolenników spamowania robotów wyszukujących i tym podobnych działań. "Nie warto" -- tak można podsumować jego opinię o tzw. black hat SEO, czyli webmasterach i firmach pozycjonujących, które wybierają drogę na skróty. Nawet jeśli nie zdecydujemy się na samodzielne pozycjonowanie strony, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że po lekturze książki nie damy się oszukać nieuczciwym firmom SEO.
Ogromną zaletą książki jest fakt, że została napisana przez polskiego autora, tak więc rodzimy rynek nie jest traktowany po macoszemu (omówiono m.in. sposób korzystania z OnetBoksów). I choć Internet zmienia się bardzo szybko, w związku z czym niektóre fragmenty książki niedługo się zdezaktualizują, pozycję tę można polecić każdemu, komu zależy na skutecznej promocji w Internecie.
-
Recenzja: Puls Biznesu, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. 05/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coraz większa popularność handlu elektronicznego i rozwój firm korzystających z sieci sprawiły, że internet pełni funkcję cennego i taniego narzędzia marketingowego. Trzeba więc firmową stronę WWW dobrze przygotować i wypromować. Jak się do tego zabrać? Wyjaśnia to książka Tomasza Frontczaka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" (Wydawnictwo Helion).
Autor opisuje fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Książka wyjaśnia ponadto, jak planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe. Nie pomija również tego, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści, a także na czym polega modyfikowanie kodu źródłowego stron WWW, tak aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
-
Recenzja: Młody Technik 2007-01-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję, doskonałego taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
Czytając tę książkę poznajemy fakty i mity związane i pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Uczymy się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiadujmy się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- uczymy się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
-
Recenzja: Enter CC; 09/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet, jak każde medium, oprócz przekazywania treści jest także doskonałym miejscem na promocję i reklamę. Tym bardziej, że jest medium najszybciej zwiększającym zasięg -- już co trzeci Polak deklaruje, że ma do niego dostęp. Co więcej, jest jeszcze względnie tanim medium reklamowym, więc warto już dziś zdobyć w nim swój wirtualny przyczółek.
W nieprzebranych zasobach sieci wypromowanie firmowej strony WWW czy nawet własnego bloga, może okazać się jednak zadaniem niezwykle trudnym. Bez względu na to, czy chcemy, aby do naszego miejsca w Internecie trafiła jak najwięcej klientów, czy po prostu czytelników i potencjalnych znajomych, książka Tomasza Frontczaka jest propozycją obowiązkową. Autor pisze zarówno o płatnych narzędziach promocji w Internecie (m.in. Google AdWords i polskich tzw. Boksach w portalach), jak i o tym, jak skonstruować witrynę, aby była naturalnie (bezpłatnie) wysoko pozycjonowana w wyszukiwarkach. Autor rozwiewa mity narosłe wokół pozycjonowania witryn oraz korzystania z płatnych form promocji. W przystępny sposób wyjaśnia też, jak działają wyszukiwarki, oraz jakimi zasadami kieruje się użytkownik szukający informacji w Internecie.
Wiedza zawarta w książce może być z powodzeniem wykorzystana zarówno przez kogoś, kto dopiero planuje założenie własnej witryny, jak i przez sieciowych wyjadaczy. Znajdziemy tu porady dotyczące kodowania stron WWW, doboru treści (m.in. słów kluczowych) oraz zarządzania linkami tak, aby żadna wyszukiwarka nie przeoczyła naszej witryny.
Z lektury "Marketingu internetowego w wyszukiwarkach" dowiemy się, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii reklamowej w Internecie oraz jak sprawdzić jej efekty. Książka jest zatem także doskonałym poradnikiem dla agencji reklamowych, organizujących kampanie promocyjne w sieci, oraz firm przeznaczających spore budżety na reklamę w Internecie.
-
Recenzja: Brief Marek Tytus Gorczyński; nr 83/8Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Tomasz Frontczak zajmuje się marketingiem internetowym w praktyce od 2001 roku. Jego książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" ma za zadanie w klarowny sposób przedstawić zasady panujące w internetowych wyszukiwarkach. Dzięki temu poznamy fakty i mity związane z korzystaniem z płatnych form promocji i pozycjonowaniem witryn WWW. Wbrew pozorom nie jest to książka tylko dla webmasterów i przedstawicieli małych firm, którzy chcą zbudować i wypromować własny serwis. Informacje są tutaj tak podane aby także marketingowcy dużych marek zdobyli wiedzę niezbędną w rozmowach z przedstawicielami agencji interaktywnych. Dzięki temu stanie się jasne czego wymagać od firm, którym zleciliśmy usługę promocji.
-
Recenzja: webmade.org Patryk Jar; 08/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Coraz większą rolę w życiu każdego człowieka XXIw. odgrywa Internet. Każdego dnia pojawiają się tysiące nowych stron, zwiększając już nie małą konkurencję. Aby zaistnieć w sieci nie starczy już więc tylko umieścić stronę na serwerze, trzeba także odpowiednio ją wypromować.
Właśnie o tym, jak skutecznie wypromować stronę jest książka autorstwa Tomasza Frontczaka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Jest to świetna pozycja przedstawiająca wiele sposobów na wypromowanie strony - od płatnej reklamy w wyszukiwarkach, poprzez odpowiednie wypozycjonowanie strony, po płatne linki.
Jeśli określenia takie jak: boks reklamowy, SEO, CRT brzmią dla Ciebie całkowicie niezrozumiale, to jest to książka dla Ciebie. Krok po kroku dowiesz się wszystkiego od tego jak wykupić reklamę w systemie Google AdWords, po tworzenia stron przyjaznych wyszukiwarkom. Dodatkowo autor podaje linki do materiałów dostępnych w internecie.
Uważam, że książka ta jest prawie obowiązkową lekturą dla każdego, kto myśli poważnie o zajmowaniu się marketingiem w wyszukiwarkach. Jest to także bardzo ciekawa pozycja dla osób, które mają trochę czasu i wiele chęci by poeksperymentować. Naprawdę warto.
-
Recenzja: CMO Gabriela Żółtaniecka; 3/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książek o marketingu pióra polskich autorów unikam jak ognia z jednego powodu: z reguły są to nadęte nudziarstwa, przekarmione cytatami z nieważnych zagranicznych publikacji i pozbawione własnego pomysłu na trwanie na półce.
Tłumaczę sobie, że jeśli już ktoś zdołał taką książkę popełnić i nie umrzeć przy tym z nudów, to zapewne przyświecał mu jakiś zbożny cel, może na przykład pragnienie zdobycia literek hab. przed tytułem doktorskim i tym sposobem wdrapanie się na półkę, na której mówić mu będą "panie profesorze". Kontakty z takimi książkami załatwiam szybko w księgarni, szybciej odkładając je na półkę, niż trwa przeczytanie tytułu.
Książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" autorstwa Tomasza Frontczaka - poznańskiego uczonego, nie budzi takich odruchów. Co więcej, jest rzetelnie skonstruowanym podręcznikiem dla ludzi, którzy używają Internetu do życia codziennego w marketingu i wiedzą, że już pora położyć nacisk na obecność produktu w Internecie, jednak nie są specjalistami od marketingu internetowego. Prowadzenie działań marketingowych w sieci jest dzisiaj taką samą oczywistością jak niegdyś drukowanie ulotek. Nagromadzenie możliwości działań reklamowych w Internecie jest dziś równie duże, jak w świecie offline. Dlatego jest to cenny przewodnik po jednej z najbardziej efektywnych metod istnienia online, jaką bez wątpienia jest SEM - Search Engine Marketing.
Czytelnik jest spokojnie prowadzony od skrótów przez definicje, mity i instrukcje "jak to się robi", tłumaczenie dlaczego, którędy i za ile. Autor wyjaśnia, jak działają wyszukiwarki, jaka jest najbardziej efektywna metoda likowania, aby zaprowadzić naszą stronę do wyszukiwarek, uczy, czym jest kod źródłowy stron www i jak go modyfikować, aby mechanizm indeksujący ich nie przeoczył. Co więcej, rozwiązuje dylematy ostatnich lat, typu "pisać czy nie pisać strony we flashu?". Dowiedzieć się można, co to są słowa kluczowe i co robią dla naszej strony, skąd wiadomo, które słowa są dobre, a które nie. Zawiera nawet rozdział, o co pytać w zapytaniu ofertowym firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarkach i jak z nimi rozmawiać. Słowem: oszczędza mnóstwo czasu, który w przeciwnym razie zostałby przeznaczony na dyskusje ze wszystkimi, którym się wydaje, że wiedzą lepiej, lub chcą, żebyśmy tak myśleli.
Książka budzi moje uznanie i zajmuje poczesne miejsce na stercie głównej mojego biurka, co oznacza, że zaglądam do niej częściej niż do innych, leżących bliżej podłogi, bo w pracy szefa marketingu daje mi inspiracje, pomysły i władzę nad medium, które urosło ponad wszelkie oczekiwania, a w czasach mojej podstawowej edukacji marketingowej po prostu nie istniało. Pozwala mi też dyskutować z ludźmi zawodowo zajmującymi się komputerami i siecią, bronić poglądów i artykułować moje oczekiwania wobec prowadzonych w Internecie działań. Nie robię tego sama, ale potrafię ocenić pomysły przynoszone na moje biurko. A jak czegoś nie rozumiem, choć nie jestem blondynką, nie muszę pytać, mam przecież książkę.
"Marketing internetowy w wyszukiwarkach" jest napisany dobrze, systematycznie i rzetelnie, a przy tym nie obraża tych, którzy nie wiedzą. Aż chciałoby się zapytać, czy autor jest równie skuteczny w robieniu tego, o czym pisze z takim znawstwem i przekonaniem. Sądząc po sposobie, w jaki promuje własną książkę, jest dobrym fachowcem od reklamy, a to w przypadku książki o marketingu już samo w sobie jest dobrą rekomendacją.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz; 06/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W polityce marketingowej coraz większą rolę odgrywa marketing internetowy. Wykorzystuje on oferowane usługi i własności wyszukiwarek internetowych. Książka ujmuje kompleksowo zagadnienie marketingu internetowego, radzi jak przeprowadzić pełną kampanię marketingową, na którą składa się odpowiednio zdefiniowany, uwzględniający cele kampanii, plan marketingowy. Analizuje działanie wyszukiwarek i wyjaśnia jak w nich umieścić reklamy. Podaje praktyczne wskazówki dotyczące pozycjonowania, tłumaczy zagadnienia związane z Google AdWords. Rozpatruje opłacalność płatnych reklam w wyszukiwarkach. Nie pomija problematyki reklam we własnych serwisach internetowych. W końcu odpowiada na pytanie jak zmierzyć sukces akcji.
Książkę polecam tym, którzy wahają się, czy powierzyć kampanię marketingową wyspecjalizowanej firmie, czy rozwiązać ten problem samodzielnie równie profesjonalnie.
-
Recenzja: Magazyn Internet KK; 06/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Internet, którego początki wiążą się ze środowiskami wojskowymi i akademickimi, stał się w ostatnich latach medium powszechnie wykorzystywanym przez przedsiębiorców. Coraz większą popularnością cieszy się handel elektroniczny, na znaczeniu zyskują również usługi świadczone za pośrednictwem sieci. Firmy wykorzystują także internet jako sprawne narzędzie marketingowe. Stale rosnąca ilość witryn sprawia, że przygotowanie serwisu poprawnego pod względem merytorycznym i funkcjonalnym nie stanowi gwarancji odniesienia sukcesu. Jednym z kluczowych zagadnień staje się bowiem kwestia skutecznej promocji prowadzonej m.in. z wykorzystaniem wyszukiwarek. O tym jak poradzić sobie z tym wyzwaniem możemy dowiedzieć się sięgając po książkę "Marketing internetowy w wyszukiwarkach".
Autor przedstawia na wstępie formy reklamy dostępne w wyszukiwarkach. Z myślą o użytkownikach zainteresowanych szybkim zamieszczeniem reklamy w internecie przybliża funkcjonowanie systemu Google AdWords. Podkreśla znaczenie planowania działań marketingowych oraz umiejętnego doboru słów kluczowych.
W kolejnych rozdziałach omawia zalety i wady płatnych form reklamowych oraz modele opłat za reklamę. Sporo uwagi poświęca zaawansowanym technikom korzystania z Google AdWords oraz dzieli się spostrzeżeniami na temat systemów płatnej reklamy dostępnych w polskich portalach. Godne odnotowania są też materiały traktujące o sztuce pozycjonowania stron. Ostatnia część książki przybliża natomiast zagadnienia związane z oceną efektywności podejmowanych działań.Prezentowana publikacja dostarcza czytelnikom cenną wiedzę na temat promowania serwisów internetowych w oparciu o wyszukiwarki. Ułatwia planowanie działań marketingowych, wspomaga użytkowników w procesie oceny skuteczności kampanii reklamowych, a ponadto pozwala zapoznać się z technikami dostosowywania witryn do wymagań mechanizmów indeksujących. Zgromadzone w książce informacje znajdują zastosowanie zarówno w odniesieniu do osób zainteresowanych samodzielnym promowaniem stron WWW, jak i w przypadku użytkowników korzystających z usług zewnętrznych firm. Pozwalają bowiem zrozumieć istotę zagadnienia oraz dostrzec korzyści płynące z efektywnego wykorzystania internetu w roli narzędzia marketingowego. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, iż publikacja jako dzieło rodzimego autora jest bardzo dobrze dostosowana do realiów polskiego rynku.
-
Recenzja: Dziennik Łódzki n; 15/05/06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co wiesz o marketingu w Internecie? Niestety, wciąż jeszcze większość przedstawicieli, zwłaszcza drobnego biznesu ze wstydem musi przyznać, że nic, albo prawie nic. W mało której szkole tego uczą, rzadko który praktykujący właściciel firmy sięga dalej niż reklama na płocie czy ogłoszenie w gazecie. A tymczasem poprzez WWW przestrzeń do zagospodarowania pod reklamę, promocję firmy jest ogromna. By się o tym przekonać, wystarczy sięgnąć po książkę wydawnictwa Onepress "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" Tomasza Frontczaka, doktoranta w Instytucie Inżynierii Zarządzania Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Przy czym, nie należy przerażać się tytułami autora, wykład ma bowiem bardzo klarowny charakter.
Ci, którzy do tej pory traktowali Internet wyłącznie jako medium informacyjne, będą zapewne zaskoczeni, jakim jest on fascynującym, tanim i coraz bardziej powszechnym narzędziem marketingowym. Ta książka to szkółka dla tych, którzy chcą, by ich firmowa strona WWW została zauważona. Lekcja po lekcji dowiadujemy się, jak taką stronę odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów, wyrzucanych przez wyszukiwarki, nasz znalazł się możliwie najwyżej. Jak przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
Oczywiście, poza poznaniem praw rządzących wyszukiwarkami, warto wejść w skórę szperaczy wstukujących kluczowe słowa w okienko. Wszak od poznania ich psychiki zależy, czy nawiążemy kontakt, owocujący zainteresowaniem ze strony indywidualnego klienta czy poważniejszego kontrahenta. Strona po stronie w książce, krok po kroku w Internecie, a z czasem przekonamy się, że to naprawdę opłaca się...
-
Recenzja: CHIP 05/2006Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Tomasza Frontczaka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach" to najbardziej aktualna pozycja poświęcona tematyce promocji stron WWW, uwzględniająca potrzeby polskiego odbiorcy. Autor omawia etapy działań marketingowych, zaczynając od podstawowych pojęć, przez planowanie strategii, praktyczne aspekty pozycjonowania stron, korzystanie z reklamy sponsorowanej, aż po ocenę efektywności przeprowadzanych działań.
Książka napisana jest przystępnym językiem -- można ją czytać w całości lub wybiórczo. Znajdziemy tu przykłady, porady, wskazówki, i przestrogi dotyczące promocji w wyszukiwarkach. Autor opowiada o narzędziach i pomocach marketingowych w Internecie oraz kieruje nas do miejsc w Sieci, w których się one znajdują. Dużo miejsca poświęcono też Google AdWords -- systemowi obsługi reklamy internetowej, który jest dostępny na polskim rynku. Niecierpliwym polecam rozdział " Szybki start -- jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut."
Książka przyda się tym, którzy stawiają pierwsze kroki w marketingu internetowym, niezależnie od tego, czy chcą zająć się promocją strony samodzielnie czy zlecić to zadanie specjalistom. Dzięki niej zaoszczędzimy cenny czas, unikając irytującej metody prób i błędów.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0254-2, 8324602542
- Data wydania książki drukowanej :
- 2006-03-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2962
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
- Czym są wyniki naturalne (organiczne) w wyszukiwarkach? (33)
- W skrócie o tym, jak wyszukiwarka ocenia jakość strony (34)
- Wyniki płatne w wyszukiwarkach - linki i boksy sponsorowane (36)
- Reklama kontekstowa - czym jest i co ma wspólnego z wyszukiwarkami? (40)
- Jak wyszukiwarka zarabia na siebie i co to jest paid inclusion? (42)
- Więcej powierzchni reklamowej, więcej reklamodawców, więcej możliwości (45)
- Kompleksowe ujęcie procesu marketingu w wyszukiwarkach (48)
- Reklama w Google - uruchomienie kampanii w 10 krokach obsługi systemu Google AdWords (51)
- Uruchomione... i co dalej? (57)
- Co widzi użytkownik? (59)
- Użytkownik uważa siebie za specjalistę i znawcę (64)
- Jak szuka użytkownik? (66)
- "Lejek" sprzedaży - wyszukiwarki w poszczególnych etapach sprzedaży (67)
- Anonimowe zbieranie informacji (68)
- Wyszukiwarki na świecie (69)
- Wyszukiwarki w Polsce (71)
- Potencjał marketingowy wyszukiwarek w Polsce (71)
- Procentowe udziały w polskim rynku poszczególnych wyszukiwarek (72)
- Za co płacimy, czyli gdzie powstają koszty marketingu w wyszukiwarkach (75)
- Firma zewnętrzna - jak wybrać? (77)
- Jak nie dać się oszukać? (78)
- Przecież wszystko zrobimy sami... (79)
- Październik 1994 - początek (81)
- Metody kierowania reklamy internetowej (82)
- Run-on-site (ROS) (82)
- Run-on-category (ROC) (83)
- Search engine marketing i contextual advertising (83)
- Location-based advertising (84)
- Behavioral advertising (84)
- Formy reklamy w Internecie (85)
- Gdzie się zgłosić? (86)
- Cele i ich hierarchia (97)
- Mierzenie celów - mikro- i makroakcje (98)
- Stwórz plan, rozpoznając swoje ograniczenia (99)
- Segmentacja rynku i pozycjonowanie produktu w marketingu internetowym w wyszukiwarkach (100)
- Badania słów kluczowych - uwagi wstępne (102)
- Modele biznesu a cele i plan kampanii (102)
- Business-to-Business (102)
- Business-to-Consumer (103)
- Niezależni specjaliści (103)
- Case study - ProPartner.pl (104)
- 1. Główne cele kompanii reklamowej w wyszukiwarkach (104)
- 2. Pożądane akcje i mikroakcje użytkowników obrazujące realizację założonych celów (105)
- 3. Badanie słów kluczowych (105)
- 4. Utworzenie kampanii w systemie Google AdWords (106)
- 5. Plan działań po fazie wstępnej (106)
- Dlaczego badanie słów kluczowych jest takie istotne? (108)
- Długość fraz wpisanych przez użytkownika (109)
- Niezliczona liczba kombinacji (110)
- Metody doboru słów kluczowych - narzędzie internetowe (111)
- Podglądanie konkurencji (111)
- Podpowiedzi w systemie Google AdWords - Keyword Suggestion Tool (112)
- Ranking serwisu Boksy.Onet.pl (116)
- Wp.pl i Interia.pl - zestawienie najpopularniejszych zapytań (118)
- Narzędzie Overture - Search Term Suggestion Tool (120)
- Inne serwisy (121)
- Statystyki konkurencji mówią dużo (122)
- Nie tylko Internet, czyli metody offline (124)
- Spytaj otoczenia (124)
- Myślenie twórcze, myślenie lateralne (125)
- Burza mózgów i synektyka (125)
- Otaczający nas świat - wiadomości i telewizor (127)
- Celowe błędy w słowach kluczowych - ortografia i literówki (127)
- Słowniki (128)
- Poszukiwanie nisz - przykład wyborów prezydenckich (129)
- Testuj, zarówno zanim się zdecydujesz, jak i gdy już to zrobisz (133)
- Badanie słów kluczowych a nazwa domeny (133)
- Do czego służy WordTracker? (137)
- Korzystanie z serwisu WordTracker.com (138)
- Wskaźniki w serwisie WordTracker.com (140)
- Keyword Effectiveness Index (141)
- Czym jest PageRank i jak go sprawdzić? (143)
- Użycie parametru PageRank we wskaźniku KEI (143)
- Użycie wskaźnika KEI w polskich warunkach (144)
- Jak się to wszystko zaczęło? (149)
- Google nie powstało w garażu (150)
- Overture - pionier płatnej reklamy (151)
- Źródła popularności Google (152)
- Modele opłat za reklamę (153)
- Pay per click (154)
- FF - Flat Fee (156)
- CPM - cost per thousand (156)
- Pay per call (157)
- Pay per performance (157)
- Kilka zalet i główna wada (158)
- Uniezależnienie się od "czkawek" i zmian algorytmu (158)
- Pełna kontrola nad reklamą (159)
- ...i jeszcze więcej kontroli - kierowanie lokalne (159)
- Wyjście z reklamą poza wyszukiwarki (159)
- Click fraud - podstawowa wada (160)
- "Klikacze" - dlaczego zagrażają wyszukiwarkom? (160)
- Oszukiwanie systemów reklamy kontekstowej (161)
- Linki sponsorowane w wyszukiwarkach i nieuczciwa konkurencja (162)
- Jak uniknąć posądzenia o bycie "klikaczem"? (163)
- Struktura konta w AdWords (166)
- Gdzie moja reklama będzie się ukazywać? (168)
- Preferencje syndykacji (169)
- Ustalanie budżetu (170)
- Kierowanie reklamy ("na słowa" i "na stronę") (170)
- Różnorodność reklamy kontekstowej (171)
- Dopasowanie słów kluczowych (172)
- Tworzenie nowych grup, ustalanie ceny i podstawowe pomiary (173)
- Ustalanie ceny (174)
- Podstawowe mierniki (176)
- Słowa i pismo to podstawa (178)
- Reguły, do których musisz się stosować (178)
- Reklama w "Rzeczpospolitej" w 3 minuty? (180)
- Materiały edukacyjne przygotowane przez Google (182)
- Przejrzystość przede wszystkim - tekst linków sponsorowanych (185)
- Informacja o wartości lub poparcie trzeciej strony (186)
- Żądanie wykonania akcji (187)
- Słowa, które zniechęcają do klikania (187)
- Tworzenie kilku reklam (187)
- Warto przeczytać (189)
- Czy warto zwiększać CTR? (189)
- Narzędzia Google AdWords (191)
- Zaawansowana metoda kontroli kosztów kliknięć (192)
- Google Advertising Professional (192)
- Panel Moje centrum klienta (194)
- Jak uzyskać status Qualified Google Advertising Professional? (194)
- Trochę historii (197)
- RekS.pl (198)
- Onet przechodzi na pay per click (200)
- Linki sponsorowane opłacane za tysiąc wyświetleń (200)
- System OnetBoksy (203)
- Tworzenie boksu i wybór haseł (205)
- Stany haseł (206)
- Geolokalizacja boksów (208)
- Boksy w Wirtualnej Polsce i NetSprint (208)
- Boksy.Interia.pl (210)
- Jak działa algorytm wyszukiwarki? (217)
- Niezbędne uproszczenia (217)
- Dynamiczna analiza linków - ocena miarodajności (218)
- Czy ilość wejść się liczy? (219)
- Jak uzyskać wysokie pozycje w naturalnych wynikach? (219)
- Akcja "kretyn" - jak to jest możliwe? (221)
- Konkurencyjny serwis utrzymuje wysokie pozycje w Google bez linków (222)
- Jak dodać stronę do wyszukiwarki? (223)
- Spam - czym jest i czy warto? (225)
- SEO - kodeks etyczny IAB (225)
- Klasyfikacja (taksonomia) spamu w wyszukiwarkach (228)
- Czy warto ryzykować? (234)
- Struktura dokumentu, czyli optymalizacja kodu strony (237)
- Tytuł strony (238)
- Meta Tags (238)
- Znaczniki h1, h2... hx oraz paragrafy (239)
- Anchor text (239)
- Nazwy plików (240)
- Opis alternatywny alt (240)
- Flash a wyszukiwarki (240)
- Loading - Please be patient... (242)
- Czy strony wykonane we Flashu można wypozycjonować? (242)
- Efekt wow! (243)
- Struktura serwisu (244)
- Schematy organizacyjne a schemat witryny (245)
- Systemy nawigacyjne przyjazne użytkownikom i wyszukiwarkom (246)
- Dajmy użytkownikowi trochę wolności (249)
- Czym są standardy sieciowe i kto je wprowadza? (251)
- Trzy komponenty stron internetowych (252)
- Nie lubimy spaghetti! (253)
- Pożegnanie się z tabelami? (254)
- Przejściowy i restrykcyjny XHTML (256)
- A co na to wyszukiwarki? Też nie lubią spaghetti! (256)
- Link linkowi nierówny (259)
- Dodanie stron do katalogów (259)
- Jak kupować linki? (264)
- Próba klasyfikacji wartości linków (268)
- Nigdy nie zapominaj o podstawowych instrumentach marketingu (269)
- Twoja domena to wszystko, co masz (270)
- Przejmowanie domen internetowych (272)
- Case study - www.budapeszt.com.pl (273)
- CTR na początek (281)
- Sukces w pozycjonowaniu w wynikach organicznych (282)
- Upragniona konwersja (283)
- Konwersja a operacja, koszt konwersji (284)
- Jak mierzyć niemierzalne konwersje? (284)
- Obliczanie wskaźnika Return on Investment (ROI) (285)
- Nie tylko ROI - analiza marginalna (286)
- Narzędzia analityczne (287)
- Pliki cookie (287)
- Polski rynek - brak rodzimych produktów analitycznych (288)
- Napisać samemu? (289)
- Ważna uwaga - śledzenie po adresie docelowym (290)
- Narzędzia statystyczne (291)
- Śledzenie konwersji w Google AdWords (295)
- Google Analytics - kombajn analityczny za darmo (298)
- Podstawy korzystania z Google Analytics (300)
- Definicja konwersji (303)
- Integracja Google Analytics z Google AdWords (304)
- Raporty Google (307)
- Zaawansowana praktyka - propozycja matrycy rozliczeń do wyceny kosztów optymalizacji (309)
- Korzystanie z matrycy rozliczeń (309)
- Zalety matrycy i wiarygodność danych (311)
- Internauta: "Nie chcę być już tylko odbiorcą, ale aktywnym nadawcą" (315)
- Informacja w życiu człowieka (316)
- Jak Internet mnie zmienił? (316)
- Internet - masowy, zindywidualizowany, interaktywny (317)
- Internet a reklama (318)
- Google: "Wykorzystaliśmy okazję... modelowo" (318)
- Metody kierowania reklamy - warunek efektywności przekazu reklamowego (319)
- Modele opłat - odpowiedź na potrzeby świata biznesu (320)
- Zajmowanie kolejnych rynków (320)
- Spory tłumek siedzących z boku: "Przysnęło się nam" (320)
- Google i chyba jeszcze ktoś: "Jeszcze Cię zaskoczymy!" (322)
- Kilka zaskakujących projektów jednocześnie (322)
- Telewizja i urządzenia mobilne (324)
- Ktoś z tłumu: "Ale czym jest >>marketing przez wyszukanie<" (324)
- Jednoosobowy podmiot gospodarczy: "A co to wszystko oznacza dla mnie?" (325)
O autorze (13)
Wprowadzenie (15)
Część I Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? (31)
Rozdział 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach (33)
Rozdział 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut (51)
Rozdział 3. Wyszukiwarki a użytkownik (59)
Rozdział 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach (75)
Rozdział 5. Nie tylko wyszukiwarki (81)
Bibliografia do części I (89)
Część II Dobry plan to połowa sukcesu (95)
Rozdział 6. Zanim zaczniesz, określ cele (97)
Rozdział 7. Badanie słów kluczowych - keyword research (107)
Rozdział 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych (137)
Bibliografia do części II (145)
Część III Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach (147)
Rozdział 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? (149)
Rozdział 10. Google AdWords - podstawy (165)
Rozdział 11. Google AdWords - zaawansowane techniki (185)
Rozdział 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach (197)
Bibliografia do części III (213)
Część IV Dla praktyków - pozycjonowanie stron (215)
Rozdział 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści (217)
Rozdział 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom (237)
Rozdział 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji (251)
Rozdział 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków (259)
Bibliografia do części IV (277)
Część V Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia (279)
Rozdział 17. Jak zmierzyć sukces? (281)
Rozdział 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics (295)
Rozdział 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO (307)
Bibliografia do części V (313)
Rozdział 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie (315)
Skorowidz (327)
Onepress - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie!- Druk
(50,05 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się długu technicznego, a także mniejszą wydajność, rosnące niezadowolenie pracowników i ic- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać — i nie być przy tym niewolnikiem pracy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing internetowy w wyszukiwarkach Tomasz Frontczak (25) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(11)
(0)
(4)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie