×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Seth Godin
  • Niedostępna
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.8/6  Opinie: 4
Stron:
232
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.
Tom Peters

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.

Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).

W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.

Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !

O autorze książki

Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku.

Seth Godin to autor dziesięciu międzynarodowych bestsellerów, w tym wyróżnionej przez „New York Times” pozycji Dołek: czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować. Jego książki zostały przetłumaczone na ponad dwadzieścia pięć języków. Jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy Squidoo.com (wielkiego i rozwijającego się w szybkim tempie plemienia), a także najbardziej poczytnym blogerem świata. Jeśli chcesz zapoznać się z jego blogiem, wejdź na stronę www.sethgodin.com.

Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.

Przeczytaj wywiad z autorem >>

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
39,00 zł
Niedostępna
Ebook
39,00 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint