×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Jan Bielecki
  • Niedostępna
Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - okladka książki

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - okladka książki

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - audiobook MP3

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe Jan Bielecki - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
1.8/6  Opinie: 11
Stron:
604
Druk:
oprawa miękka
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.

Wybrane bestsellery

Jan Bielecki - pozostałe książki

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint