Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2014

Lauret zaufanych opinii
Informatyka Europejczyka. Podręc...

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org. Wydanie II

Autor: 

Ocena:
   3.5/6  Opinie  (2)
Stron: 320
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)

Numer dopuszczenia MEN książki "Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org. Wydanie II" to 75/2009

Komputery już dawno przestały pojawiać się wyłącznie w książkach i filmach fantastyczno-naukowych. Dziś są wszędzie -- w domach, szkołach i biurach. Korzystają z nich uczniowie i nauczyciele, urzędnicy i pracownicy różnych firm. Dziś komputery to nie tylko narzędzia pracy, ale także doskonała pomoc w nauce. Dzięki nim zdobywamy informacje, uczymy się, rozwiązujemy skomplikowane zadania matematyczne i przygotowujemy materiały na lekcje. Wiedza o komputerach i o tym, co mogą nam zaoferować, jest niezbędna każdemu, kto chce uczyć się i pracować w nowoczesny sposób.

"Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org. Wydanie II" to książka, dzięki której nauczysz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o komputerach, aby bez problemów wykorzystywać ich możliwości. Poznasz budowę tych urządzeń, dowiesz się, jak korzystać z systemu operacyjnego, nauczysz się tworzyć rysunki i teksty, pracować z arkuszem kalkulacyjnym i bazą danych. Wykonując ćwiczenia zawarte w tej książce, nauczysz się wyszukiwać informacje w internecie i korzystać z poczty elektronicznej. Zgłębisz wszystkie tajemnice świata komputerów.

  • Możliwości zastosowania komputera
  • Elementy zestawu komputerowego
  • System operacyjny
  • Pliki i katalogi
  • Grafika komputerowa -- rysowanie, skanowanie i przeglądanie obrazków
  • Praca z edytorem tekstów
  • Prezentacje multimedialne
  • Sieci komputerowe
  • Korzystanie z poczty elektronicznej i WWW
  • Tworzenie witryny internetowej
  • Arkusze kalkulacyjne i bazy danych
  • Algorytmy
  • Programowanie w języku Logo
  • Modelowanie i symulacje

Na płycie CD-ROM dołączonej do książki znajdziesz uwagi dotyczące systemu operacyjnego Linux Ubuntu, opisy poszczególnych programów pakietu OpenOffice: Draw (graficzny), Writer (edycja tekstów), Impress (tworzenie prezentacji), Calc (arkusz kalkulacyjny) i Base (tworzenie baz danych), a także ćwiczenia, przykłady do lekcji, dodatkowe materiały oraz oprogramowanie, które możesz zainstalować na swoim komputerze.


Książki wchodzące w skład zestawu edukacyjnego Informatyka Europejczyka dla gimnazjum, edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org :

Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org. Wydanie II Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli informatyki w gimnazjum. Edycja: Windows XP, Windows Vista, Linux Ubuntu. Wydanie III Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w gimnazjum. Edycja: Windows XP, Windows Vista, Linux Ubuntu (wydanie IV) Informatyka Europejczyka. Koło informatyczne dla gimnazjalistów

 
  • Od autorki (11)
  • Regulamin szkolnej pracowni komputerowej (13)
  • Oznaczenia (14)
1. Zastosowanie komputera w życiu codziennym (15)

  • 1.1. Komputer i jego znaczenie we współczesnym świecie (16)
      • Na czym polega reprezentowanie i przetwarzanie informacji przez człowieka i komputer? (16)
      • Zastosowanie komputera (17)
  • 1.2. Co to jest informatyka i jakie są aspekty jej rozwoju? (19)
      • Jakie znaczenie ma rozwój komputeryzacji i internetu? (19)
      • Uzależnienia od komputera i internetu (21)
      • Ćwicz umiejętności (21)
  • 1.3. Na czym polega bezpieczna i higieniczna praca z komputerem? (22)
      • Wpływ komputera na zdrowie (22)
  • 1.4. Prawo autorskie (25)
      • Licencja (25)
2. Elementy zestawu komputerowego (27)

  • 2.1. Wnętrze komputera (28)
      • Elementy płyty głównej (28)
      • Karty rozszerzeń (30)
      • Jednostki pamięci (32)
      • Rodzaje pamięci (32)
  • 2.2. Urządzenia poza obudową komputera (35)
      • Klawiatura (35)
      • Mysz komputerowa (35)
      • Skaner (36)
      • Mikrofon (37)
      • Monitor (37)
      • Drukarka (38)
      • Modem (38)
      • Głośniki i słuchawki (39)
  • 2.3. Przygotowanie zestawu komputerowego do pracy (40)
      • Podłączenie urządzeń zewnętrznych (40)
3. System operacyjny (43)

  • 3.1. System operacyjny, oprogramowanie (44)
  • 3.2. Pierwsze spojrzenie na pulpit (46)
      • Pulpit (46)
      • Tworzenie skrótów (48)
      • Zmiana wyglądu pulpitu (48)
      • Ćwicz umiejętności (49)
  • 3.3. Okna w systemie Windows (49)
      • Elementy okna (50)
      • Zawartość okna Komputer (50)
      • Uruchamianie programów (50)
      • Ćwicz umiejętności (51)
  • 3.4. Operacje na plikach i folderach (52)
      • Zapisywanie pliku (52)
      • Rozszerzenia plików (53)
      • Właściwości plików (54)
      • Tworzenie folderów (55)
      • Zaznaczanie plików i folderów (56)
      • Wycinanie, wklejanie, kopiowanie plików i folderów (56)
      • Ćwicz umiejętności (57)
  • 3.5. Zarządzanie plikami i folderami (58)
      • Kompresja i dekompresja danych (58)
      • Zarządzanie danymi (61)
      • Ćwicz umiejętności (62)
  • 3.6. Wyszukiwanie plików w systemie (63)
      • Ćwicz umiejętności (64)
  • 3.7. Bezpieczeństwo komputera i danych (65)
    • 3.7.1. Jak zadbać o bezpieczeństwo komputera? (65)
      • Zabezpieczenia systemu (65)
      • Ochrona przed wirusami komputerowymi (67)
    • 3.7.2. Jak zadbać o bezpieczeństwo danych? (67)
      • Wykonywanie kopii zapasowej plików (68)
      • Wykonywanie kopii zapasowej komputera (68)
      • Przywracanie plików z kopii zapasowej (68)
      • Ćwicz umiejętności (69)
  • 3.8. Rozwiązywanie problemów, czyli jak korzystać z pomocy i obsługi technicznej (70)
      • Pomoc i obsługa techniczna systemu Windows (70)
      • Pomoc zdalna systemu Windows (71)
      • Ćwicz umiejętności (71)
4. Podstawy grafiki (73)

  • 4.1. Praca z programem graficznym Paint (74)
      • Narzędzia programu Paint (74)
      • Tworzenie rysunków w programie graficznym (75)
      • Ćwicz umiejętności (77)
  • 4.2. Rodzaje grafiki komputerowej (78)
  • 4.3. Podstawowe formaty graficzne (79)
      • Sposoby zapisu grafiki komputerowej (80)
      • BMP (81)
      • GIF (82)
      • JPEG (83)
      • Ćwicz umiejętności (84)
  • 4.4. Importowanie grafiki (85)
      • Skanowanie obrazów (85)
      • Pobieranie obrazów z internetu (85)
      • Ćwicz umiejętności (86)
  • 4.5. Przeglądanie zdjęć i obrazów (87)
      • Programy do przeglądania plików graficznych (87)
      • Ćwiczenia utrwalające (88)
5. Praca z edytorem tekstu (91)

  • 5.1. Wprowadzenie (93)
      • Notatnik (93)
      • WordPad (94)
      • Microsoft Office Word 2007 (94)
      • Ćwicz umiejętności (94)
  • 5.2. Tworzenie dokumentów tekstowych (95)
    • 5.2.1. Okno programu Microsoft Word 2007 (95)
      • Uruchamianie programu Microsoft Word 2007 (96)
      • Elementy okna (96)
      • Kursory w dokumencie tekstowym (96)
      • Ćwicz umiejętności (96)
    • 5.2.2. Zasady pracy z dokumentami tekstowymi (97)
      • Zasady poprawnego pisania tekstu (98)
      • Zapisywanie dokumentu i zamykanie okna programu (100)
      • Ćwicz umiejętności (100)
    • 5.2.3. Formatowanie dokumentów (101)
      • Ustalanie parametrów czcionki (102)
      • Nadawanie właściwego wyglądu akapitom (104)
      • Podział tekstu na akapity i ustalenie wcięć (104)
      • Wyrównanie akapitów względem marginesów (105)
      • Ćwicz umiejętności (106)
    • 5.2.4. System pomocy programu Microsoft Word 2007 (107)
      • Ćwicz umiejętności (108)
  • 5.3. Poznajemy funkcje edytora tekstu, realizując projekty (109)
    • 5.3.1. Tworzymy gazetkę klasową (109)
      • 5.3.1.1. Opracowanie planu działania (109)
      • 5.3.1.2. Realizacja projektu (110)
      • Ustawienia strony (110)
      • Pisanie i formatowanie tekstu (110)
      • Rozmieszczanie tekstu w kolumnach (111)
      • Włączanie do tekstu obrazów i ozdobnych napisów (112)
      • Wstawianie obrazków clipart (113)
      • Wstawianie obrazów zapisanych w pliku (113)
      • Wstawianie ozdobnych napisów (114)
      • Ozdabianie tekstu kształtami (115)
      • Wstawianie pola tekstowego (116)
      • Nagłówek i stopka gazetki (117)
      • Sprawdzanie pisowni i gramatyki (118)
      • Drukowanie (119)
      • 5.3.1.3. Zakończenie i prezentacja projektu (120)
      • Ćwicz umiejętności (120)
    • 5.3.2. Projektujemy folder o szkole (121)
      • 5.3.2.1. Opracowanie planu działania (121)
      • 5.3.2.2. Realizacja projektu (122)
      • Układ strony i podział na kolumny (122)
      • Pisanie i formatowanie tekstów (123)
      • Wstawianie do tekstu ozdobnych napisów, zdjęć i obrazów (123)
      • Stosowanie tabulatorów (123)
      • Sprawdzanie pisowni i gramatyki (126)
      • Drukowanie (126)
      • 5.3.2.3. Zakończenie i prezentacja projektu (126)
      • Ćwicz umiejętności (126)
    • 5.3.3. Projektujemy zaproszenie (128)
      • Ćwicz umiejętności (130)
  • 5.4. Inne możliwości edytora tekstu (130)
      • Wyszukiwanie i zamiana wyrazów w tekście (130)
      • Tworzenie tabel (131)
      • Wstawianie do tekstu obiektów (132)
      • Wstawianie obrazów (133)
      • Dołączanie dźwięku (134)
      • Wstawianie równań i wzorów (134)
      • Wstawianie zakładki i hiperłącza (135)
      • Ćwicz umiejętności (136)
      • Ćwiczenia utrwalające (137)
6. Multimedia (141)

  • 6.1. Wprowadzenie (142)
  • 6.2. Narzędzia systemowe do multimedialnego przekazu w systemie Windows Vista (142)
    • 6.2.1. Program Windows Media Center (142)
      • Windows Media Center (142)
    • 6.2.2. Tworzenie filmów za pomocą programu Windows Movie Maker (144)
      • Praca z programem Windows Movie Maker (144)
      • Importowanie multimediów z Galerii fotografii systemu Windows (144)
      • Korzystanie z Pomocy programu (145)
      • Dodawanie przejść i efektów (145)
      • Zapisywanie projektu (146)
      • Dodawanie napisów i tytułów (146)
      • Dodawanie muzyki (147)
      • Publikowanie filmu (148)
      • Odtwarzanie opublikowanego filmu (148)
      • Ćwicz umiejętności (148)
  • 6.3. Wybrane sposoby nagrywania i odtwarzania obrazu i dźwięku (149)
    • 6.3.1. Nagrywanie obrazu i dźwięku (149)
      • Narzędzia systemu umożliwiające nagrywanie plików (149)
      • Korzystanie z opcji nagrywania programu Windows Media Player (150)
      • Inne programy do nagrywania (151)
    • 6.3.2. Odtwarzanie obrazu i dźwięku (152)
      • Odtwarzanie multimediów w programie Windows Media Player (152)
      • Inne programy do odtwarzania (152)
      • Ćwicz umiejętności (153)
  • 6.4. Multimedialne programy edukacyjne (153)
      • Ćwicz umiejętności (154)
  • 6.5. Prezentacje multimedialne (155)
    • 6.5.1. Wprowadzenie (155)
    • 6.5.2. Uruchamianie gotowej prezentacji multimedialnej (155)
    • 6.5.3. Tworzenie nowej prezentacji (156)
      • Określanie tła prezentacji (158)
      • Dodawanie nowych slajdów i wstawianie obiektów (159)
      • Wstawianie do slajdów dźwięków i filmów (160)
      • Animacje obiektów (161)
      • Przejścia slajdów (162)
      • Widoki wyświetlania slajdów (163)
    • 6.5.4. Różne sposoby zapisu prezentacji (163)
      • Standardowy zapis prezentacji (164)
      • Zapis prezentacji jako pokazu (164)
      • Kopiowanie prezentacji i łączy multimediów (164)
      • Zapis prezentacji jako strony WWW (165)
      • Ćwicz umiejętności (165)
      • Ćwiczenia utrwalające (167)
7. Internet i sieci (169)

  • 7.1. Sieci komputerowe (170)
      • Rodzaje sieci (170)
      • Sposoby łączenia komputerów w sieć (171)
      • Budowa sieci (172)
      • Podziały sieci (173)
      • Praca w sieci lokalnej (173)
      • Ćwicz umiejętności (174)
  • 7.2. Obszar spotkań w systemie Windows jako nowe narzędzie pracy w sieci lokalnej (174)
      • Obszar spotkań w systemie Windows (174)
      • Jak dołączyć do spotkania? (176)
      • Zapraszanie osób do spotkania (176)
      • Dodawanie materiałów informacyjnych (176)
      • Ćwicz umiejętności (176)
  • 7.3. Internet jako sieć rozległa (177)
    • 7.3.1. W oknie przeglądarki (177)
      • Elementy składowe adresu internetowego (178)
      • Ćwicz umiejętności (180)
  • 7.4. Usługi internetowe (181)
      • Zagrożenia w sieci (181)
    • 7.4.1. Strony WWW (183)
      • Wyszukiwanie stron WWW (183)
    • 7.4.2. Poczta elektroniczna (184)
      • Zakładanie konta e-mail (z wykorzystaniem usług portalu Onet.pl) (185)
      • Wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej (186)
    • 7.4.3. Protokół FTP (187)
    • 7.4.4. Grupy dyskusyjne (188)
    • 7.4.5. Rozmowy w sieci (188)
    • 7.4.6. Telnet (188)
    • 7.4.7. E-usługi (189)
      • Ćwicz umiejętności (189)
  • 7.5. Gromadzenie, selekcjonowanie i przetwarzanie informacji pochodzących z różnych źródeł (190)
    • 7.5.1. Prezentacja regionu - praca grupowa nad projektem (190)
      • Praca nad projektem "Mój region" (190)
      • 7.5.1.1. Dyskusja, czyli co i w jakiej formie zaprezentować w projekcie (191)
      • Jakie zasady netykiety obowiązują podczas dyskusji na forum? (191)
      • Dyskusje na forum (192)
      • 7.5.1.2. Tworzenie multimedialnego przekazu w formie prezentacji, filmu lub innego opracowania (193)
      • Usytuowanie regionu i ukształtowanie powierzchni - czyli jak korzystać z internetowej mapy (grupa I) (193)
      • Rośliny i zwierzęta regionu - czyli spojrzenie na region przez pryzmat biologii (grupa II) (194)
      • Zabytki i historia regionu (grupa III) (194)
      • Legendy i podania ludowe związane z regionem (grupa IV) (194)
      • 7.5.1.3. Prezentacje grup i ocena wpływu treści i formy na odbiór (195)
      • Ćwicz umiejętności (195)
  • 7.6. Tworzenie witryny internetowej (196)
    • 7.6.1. Podstawy tworzenia stron WWW w HTML-u (196)
      • Struktura strony (196)
      • Ćwicz umiejętności (200)
      • Ćwiczenia utrwalające (201)
8. Obliczenia w arkuszach kalkulacyjnych (203)

  • 8.1. Wprowadzenie (204)
      • Podstawowe pojęcia (205)
  • 8.2. Edycja danych arkusza (206)
      • Poruszanie się po arkuszu (206)
      • Wprowadzanie, poprawianie i usuwanie danych (207)
      • Zmiana szerokości kolumn i wierszy (207)
      • Formatowanie danych (209)
      • Ćwicz umiejętności (210)
  • 8.3. Adresowanie w arkuszu (211)
      • Adresowanie względne (211)
      • Adresowanie bezwzględne (214)
      • Adresowanie mieszane (215)
      • Ćwicz umiejętności (216)
  • 8.4. Graficzna prezentacja danych (217)
      • Ćwicz umiejętności (220)
  • 8.5. Stosowanie funkcji w arkuszu kalkulacyjnym (221)
      • Funkcja ŚREDNIA (221)
      • Funkcje MIN, MAX (222)
      • Funkcja JEŻELI (223)
      • Funkcja LICZ.JEŻELI (224)
      • Funkcja ILE.NIEPUSTYCH (225)
      • Ćwicz umiejętności (225)
  • 8.6. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do rozwiązywania problemów z zakresu różnych przedmiotów (226)
      • Matematyczne obliczenia w Excelu 2007 (226)
      • Fizyka w Excelu 2007 (227)
      • Obliczenia chemiczne (228)
      • Obliczenia statystyczne (228)
      • Ćwicz umiejętności (228)
      • Ćwiczenia utrwalające (230)
9. Bazy danych (233)

  • 9.1. Wprowadzenie (234)
      • Otwieranie gotowej bazy danych w programie Microsoft Access 2007 (236)
      • Obiekty bazy danych (238)
      • Ćwicz umiejętności (239)
  • 9.2. Podstawowe operacje na bazie danych (240)
      • Przeglądanie bazy danych (240)
      • Zaznaczanie rekordów (241)
      • Kopiowanie, wstawianie i usuwanie danych z tabeli (241)
      • Wyszukiwanie i zmiana danych w bazie (242)
      • Sortowanie (244)
      • Importowanie bazy (245)
      • Ćwicz umiejętności (245)
  • 9.3. Tworzenie nowej bazy danych (246)
      • 9.3.1. Tworzenie tabel (246)
      • Tworzenie tabeli za pomocą kreatora (246)
      • Ustalanie relacji między tabelami (248)
      • 9.3.2. Kwerendy (250)
      • Ćwicz umiejętności (252)
  • 9.4. Prezentowanie danych z bazy za pomocą formularzy i raportów (253)
      • 9.4.1. Tworzenie formularzy (253)
      • 9.4.2. Raporty (255)
      • Ćwicz umiejętności (256)
      • Ćwiczenia utrwalające (258)
10. Algorytmy (259)

  • 10.1. Co to jest algorytm? (260)
  • 10.2. Sposoby zapisu algorytmów (261)
      • Opis słowny (261)
      • Lista kroków (261)
      • Schemat blokowy (262)
      • Języki programowania (265)
      • Ćwicz umiejętności (265)
  • 10.3. Rodzaje algorytmów (266)
      • Algorytmy liniowe (266)
      • Algorytmy warunkowe (267)
      • Algorytmy iteracyjne (269)
      • Algorytmy rekurencyjne (271)
      • Ćwicz umiejętności (272)
  • 10.4. Algorytmy porządkujące (273)
    • 10.4.1. Wybrane algorytmy sortowania (274)
      • Sortowanie przez wybór (274)
      • Sortowanie przez scalanie (275)
      • Sortowanie przez wstawianie (276)
      • Sortowanie bąbelkowe (277)
      • Ćwicz umiejętności (278)
  • 10.5. Tworzenie algorytmów w programie ELI 2.0 (278)
      • Jakim programem jest ELI 2.0? (278)
      • Znaczenie podstawowych klocków (280)
      • Budowa algorytmu (281)
      • Symulacja działania algorytmu w programie (282)
      • Algorytmy tworzone w programie ELI (283)
      • Ćwicz umiejętności (284)
  • 10.6. Grafika żółwia (285)
    • 10.6.1. Podstawy programowania w Logo (287)
      • 10.6.1.1. Procedury pierwotne (287)
      • 10.6.1.2. Zapisywanie i otwieranie plików w Logo (288)
      • 10.6.1.3. Sterowanie żółwiem (289)
      • 10.6.1.4. Powtarzanie czynności w Logo (291)
      • 10.6.1.5. Procedury własne w Logo (292)
      • Definiowanie procedur w wierszu poleceń ekranu tekstowego (292)
      • Definiowanie procedur w oknie Edytora obiektów (294)
      • Dorysowywanie do sześciokąta kolejnych sześciokątów w celu utworzenia kompozycji pawie oko (295)
      • 10.6.1.6. Procedury własne z parametrami (296)
      • 10.6.1.7. Kolory i grubości pisaka w Logo (297)
      • Ćwicz umiejętności (299)
      • Ćwiczenia utrwalające (300)
11. Modelowanie i symulacje (303)

  • 11.1. Wprowadzenie (304)
  • 11.2. Modelowanie i symulacje (305)
    • 11.2.1. Mapy internetowe (306)
    • 11.2.2. Interaktywne programy komputerowe do symulacji (307)
      • Analiza wyników eksperymentów (308)
    • 11.2.3. Symulacje lotnicze (308)
    • 11.2.4. Symulacje samochodowe (309)
    • 11.2.5. Symulacje w grach strategicznych, sportowych i projektach (309)
    • 11.2.6. Symulacje w arkuszu kalkulacyjnym (310)
    • 11.2.7. Symulacje algorytmów (312)
    • 11.2.8. Symulacje w Logo (312)
    • 11.2.9. Symulacje matematyczne (313)
      • Ćwicz umiejętności (314)
      • Ćwiczenia utrwalające (315)
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla szk...
Maria Stolarska, Jolanta Borzyszkowska
Cena: 10.32 zł
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla szk...
Maria Stolarska, Jolanta Borzyszkowska
Cena: 10.32 zł
Cena: 19.90 zł
6
(0)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 5 

W podręczniku jest trochę nieścisłości oraz błędów. Zauważone przeze mnie to: -(strona 33) "Nazwy partycji oznacza się kolejnymi literami alfabetu (zwyczajowo zaczynając od litery "C")". Warto byłoby dodać, iż taka nomenklatura używana jest wyłącznie w systemach Windows. -(strona 199) według specyfikacji atrybuty "align", "bgcolor" oraz znacznik "font" są zdeprecjonowane i nie należy ich używać, tymczasem w podręczniku są one użyte. Jest to według mnie duże niedopracowanie i należałoby przynajmniej wspomnieć o tym, iż tak nie należy pisać. Poza tym cały podręcznik jest właściwie o Windowsie, natomiast z Linuxa jest tylko jedno zdjęcie Ubuntu. Linux jest według mnie bardzo dobrym systemem, którego naukę powinno się zaczynać w gimnazjum (głównie chodzi mi o konsolę; z niej można zrobić wiele rzeczy znacznie szybciej, niżeli korzystając z jakiegoś GUI. Warto byłoby wspomnieć przynajmniej o paru podstawowych komendach i ich zastosowaniach). A tak, to cała książka jest według mnie bardzo dobra, gdyby poprawić w/w niedopracowania, to byłaby szóstka. Pozdrawiam, Patryk. Uczeń 1 klasy gimnazjum.
  Ocena : 2 

jak w sakli ocen. Książka pełna błędów. Fatalna dydaktycznie ii metodycznie