Flash 4. Księga Eksperta
- Autorzy:
- Robert Reinhardt, John Warren Lentz
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Księga eksperta
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 10
- Stron:
- 616
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Flash 4. Księga Eksperta
Książka jest wypełniona aż po okładki:
- przykładami i ilustracjami
- ćwiczeniami zaproponowanymi przez animacyjnych profesjonalistów,
- tworzenia grafiki
- budowania interaktywnych efektów
- wykorzystywania Flasha w połączeniu z innymi aplikacjami
- zamieszczania animacji Flasha w Sieci
- sztuczek kryjących się we wspaniałych animacjach Flasha
Dodatki, moduły rozszerzające i inne elementy zawarte na CD-ROM-ie:
- próbne (freeware i shareware) oprogramowanie -- Director 7, Dreamweaver 2, Fireworks 2, Flash 4 oraz FreeHand 8
- oszczędzające czas szablony
- przykładowe pliki z książki
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji 3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i używania gotowych szablonów kodu.
- Druk
Niedostępna
-
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.
- Druk
Niedostępna
-
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.
- Druk
Niedostępna
-
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątk
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Niedostępna
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
Niedostępna
-
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Robert Reinhardt, John Warren Lentz - pozostałe książki
-
Ksiązka Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Biblia zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu — od podstaw jego obsługi do zaawansowanych technik programowania. Znajdziesz tu wiele praktycznych przykładów i wskazówek do natychmiastowego wykorzystania. Dotyczą one integracji animacji i dźwięku w filmach. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się także, jak korzystać ze składników Flasha i szybko tworzyć dynamiczne aplikacje, obsługujące zmieniające się zbiory danych. Poznasz również całość uaktualnionego kodu ActionScript 3.0, czyli najnowszej wersji, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Po prostu nauczysz się tworzyć wspaniałe, bogate w efekty specjalne i rozbudowane serwisy WWW
- Druk pkt
Czasowo niedostępna
-
W książce "Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional. Biblia" omówione są wszelkie zagadnienia, które powinny być znane nowoczesnemu projektantowi serwisów WWW, używającemu technologii Flash. Dzięki temu obszernemu podręcznikowi dogłębnie poznasz środowisko Adobe Flash CS3, jego interfejs użytkownika oraz dostępne narzędzia.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Tematy poruszane w książce „Adobe Flash CS3 Professional PL. Techniki studyjne. Oficjalny podręcznik” wykraczają poza podstawy, które znajdziesz w innych podręcznikach dotyczących tego programu. Autor zebrał w niej wszystkie informacje potrzebne do tego, by samodzielnie zrealizować profesjonalny film wideo od początku do końca!
- Druk pkt
Adobe Flash CS3 Professional PL. Techniki studyjne. Oficjalny podręcznik Adobe Flash CS3 Professional PL. Techniki studyjne. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Książka "Flash MX 2004. Biblia" to wyczerpujące omówienie najnowszej wersji Flasha. Można w niej znaleźć wszystkie informacje dotyczące narzędzi i technologii wykorzystywanych przy tworzeniu aplikacji we Flashu.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Internet znacznie zmienił sposób, w jaki ludzie pracują, żyją i komunikują się ze sobą. Nie można nie zauważyć podobieństwa pomiędzy cyfrową rewolucją i innymi wynalazkami, które zmieniły i ukształtowały pokolenia: telefonem, radiem i telewizją. Chociaż w trakcie ich wprowadzania były prymitywne, ostatecznie stały się dużo bardziej dynamiczne, potę
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Księga eksperta
-
Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
WPF 4.5. Księga eksperta bezapelacyjnie jest najlepszą książką, która wszystkie potrzebne informacje przekazuje w praktyczny i przystępny sposób. Jej autorem jest guru WPF, pracujący dla Microsoftu architekt, Adam Nathan.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem
- Druk pkt
Niedostępna
-
Z niniejszej książki Czytelnik dowie się w jaki sposób: Korzystać z wizualnych narzędzi obsługi baz danych Microsoft. Umożliwić aplikacjom obsługę poczty za pomocą MAPI. Zgłębić możliwości Visual SourceSafe. Zaimplementować opcję OLE Drag and Drop. Poznać typy zmiennych języka Visual Basic, struktury danych, zbiorów i wyliczeń. Tworzyć i stosować
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka przybliża podstawowe założenia sieci komputerowych, które powinny być znane współczesnemu informatykowi. Krok po kroku wprowadzi Cię w problematykę sieci, pozwalając na poznanie ich architektury i zrozumienie zasad działania. Każdy rozdział zawiera wyczerpujące informacje na temat różnych mechanizmów sieciowych. Jest to również cenny podrę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czytając niniejszą książkę Czytelnik dowie się jak: Zaprojektować i efektywnie zaimplementować modele obiektowe przy wykorzystaniu UML Zaprojektować obiektowe algorytmy sortowania Wykorzystać kontenery i iteratory biblioteki standardowej Wybrać najlepszą metodę przeszukiwania Poznać najlepsze techniki mieszające Tworzyć dynamiczne struktury danych
- Druk pkt
Niedostępna
-
Niniejsza książka to zarówno podręcznik do nauki programowania aplikacji bazodanowych, jak i kompendium wiedzy o bibliotece VCL w części, która dotyczy baz danych. Studiując tę książkę można samodzielnie zbudować własne komponenty bazodanowe do edycji danych. Czytelnik znajdzie w niej wiadomości między innymi na temat: narzędzi tworzenia baz danyc
- Druk pkt
Delphi 4. Tworzenie systemów baz danych. Księga eksperta Delphi 4. Tworzenie systemów baz danych. Księga eksperta
Niedostępna
-
Niniejsza książka prezentuje tajniki niczym nieskrępowanego tworzenia aplikacji 32-bitowych w Delphi 3. Szczególnie dokładnie omówione są te elementy Delphi, które w wersji 3 zostały zmodyfikowane lub w ogóle pojawiły się po raz pierwszy, jak na przykład rozproszone zbiory dancyh czy też model wielowarstwowej bazy danych. Czytając tę książkę znajdz
- Druk pkt
Niedostępna
-
W książce tej czytelnik znajdzie: Opis podstawowych cech kilkunastu najnowszych odmian systemu UNIX. Opis wybranych zagadnień z zakresu administrowania systemem, rejestrowanie użytkowników, instalowanie i konfigurowanie terminali i drukarek, archiwizowanie systemu plików. Opis programów do łączenia komputerów PC z systemami UNIX-owymi i wykorzysta
- Druk pkt
Niedostępna
-
Linux - księga eksperta zawiera dokładne objaśnienia kluczowych właściwości i elementów systemu Linux. Książka ta to przede wszystkim szczegółowe informacje o tym, jak: Profesjonalnie zarządzać urządzeniami i systemem plików Skonfigurować komputer Linuxa jako maszynę multimedialną Modyfikować i aktualizować jądro systemu Zarządzać użytkownikami i
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Flash 4. Księga Eksperta" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Flash 4. Księga Eksperta" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Flash 4. Księga Eksperta" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Flash 4. Księga Eksperta (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: WebReporter Dariusz Majgier - Cobretti, nr 06/2001Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pomimo tego, że w użyciu jest już program Flash w wersji 5, książka nadal jest bardzo przydatna. Szczegółowo opisuje menu i budowę programu, wyjaśniając w pełni funkcje jakie pełni każde okno czy przycisk. Przybliża wiele zagadnień na pozór banalnych, ale istotnych podczas tworzenia animacji Flash, m.in. zarządzanie kolorami, czy problem z odtwarzaniem dźwięku we Flashu. Porady zawarte w książce pozwalają zaoszczędzić wiele czasu, bo skąd mamy wiedzieć, że dziwne szumy i pykania wydobywające się z programu podczas otwarzania dźwięku nie są naszą winą i błędem? To właśnie Flash odpowiada za te usterki i nie można ich wyeliminować do końca. Opisane jest środowisko pracy, a także możliwości współpracy programu z innymi narzędziami i programami graficznymi - bitmapowymi i wektorowymi. Dowiemy się z książki nie tylko jak tworzyć animacje, ale również jak je zoptymalizować aby zajmowały mało miejsca i szybko uruchamiały się w Internecie. Poruszone są również problemy związane z animacją obiektów. Sugestie i wskazówki pomagają stworzyć film, który będzie wyglądał realistycznie. Książka jest faktycznie księgą pełną wiedzy i z pewnością przyda się każdemu kto będzie próbował swoich sił we Flashu - zarówno początkującemu, jak i zaawansowanemu użytkownikowi, który po prostu musi pominąć pierwsze rozdziały w książce. Dołączony CD-ROM zawiera przykłady omawiane w książce, a także kilka przydatnych aplikacji i pluginów.
-
Recenzja: Magazyn 3D 2/2001, Konrad Adam MickiewiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nakładem Wydawnictwa Helion ukazała się kolejna pozycja z cyklu Księga Eksperta, tym razem padło na bardzo popularny w ostatnim czasie temat, czyli Flash. Opasłe tomisko zaiste budzi respekt nie tylko swoim poważnym wyglądem, lecz i zawartością. Tom, autorstwa dwójki autorów - Roberta Reinhardta oraz Johna W. Lentza, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem witryn internetowych we Flashu, jest tłumaczeniem z wersji angielskiej. Tłumaczenie jest wykonane dokładnie i oddaje doskonale założenia oryginału, co jest niewątpliwie dużym plusem, zaważywszy na jakość tłumaczeń literatury tego typu w naszym kraju. Książka przyda się początkującym z racji dość szczegółowego opisania podstawowych funkcji programu, jego narzędzi oraz podstaw pracy w środowisku Flash. Osobne rozdziały poświęcono zagadnieniom tworzenia grafiki w programie lub jej importowania, udźwiękawiania oraz interaktywności. Istotną sprawą jest poruszenie tematu importu plików wektorowych z innych programów oraz ich poprawne przygotowanie do pracy we Flashu. Zawodowcy zajmujący się projektowaniem flashowych witryn internetowych oraz prezentacji multimedialnych również znajdą tu coś dla siebie. Można bowiem znaleźć w książce informacje o takich zaawansowanych funkcjach jak łączenie skryptów JAVA z animacjami Flash. Dużo miejsca poświęcono technikom współpracy Flasha z innymi programami do tworzenia stron WWW i obróbki grafiki, ale niestety temat tak ważny, jak Action Script , praktycznie w książce nie istnieje (no, może w śladowych ilościach), a szkoda, bo to potężne i bardzo przydatne w pracy z Flashem narzędzie. Największą chyba wadą jest fakt, iż termin wydania pozycji poświęconej programowi Flash 4 zbiegł się nieomal z terminem wydania jego kolejnej wersji - 5., a jest to o tyle istotne, że nowa wersja wnosi wiele modyfikacji i narzędzi nieobecnych w wersji 4., w związku z czym przydałaby się errata lub jakieś uaktualnienie traktujące o nowej wersji. Książka zawiera CD, na którym znajdziemy programy w wersjach demo związane z tworzeniem stron WWW (m.in. Dreamweaver, Fireworks, Director), szablony i pliki pomocne przy nauce posługiwania się tak wszechstronnym narzędziem jakim jest Flash.
-
Recenzja: Computer Arts 1/2001, caRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czwarta, zaawansowana wersja Flasha wymagała równie zaawansowanej Księgi eksperta, która omawia zarówno wszystkie funkcje programu, jak i różnorodne metody wykorzystywania Flasha w połączeniu z innymi programami, w celu tworzenia wysokiej jakości materiałów multimedialnych -- od animacji 3D po złożone współdziałanie filmów Flasha i Directora. Ponieważ Flash jest rzadko używany jako samodzielne narzędzie tworzenia interaktywnych prezentacji, dlatego autorzy pomyśleli, że czytelnicy będą zainteresowani tym, jakie miejsce zajmuje w procesie tworzenia interaktywnych multimediów. Książka jest po brzegi wypełniona przykładami i ilustracjami, jak również ćwiczeniami napisanymi przez animacyjnych profesjonalistów, mieści w sobie także pełną wiedzę od tworzenia grafiki i budowania interaktywnych elementów po wykorzystywanie Flasha w sieci. Znajdziesz tu wszelkie sztuczki, kryjące się we wspaniałych animacjach Flasha. Dysponując takimi informacjami możesz stworzyć witrynę na najwyższym poziomie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash 4 Bible
- Tłumaczenie:
- Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7276-8, 8371972768
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-11-17
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1478
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Księga eksperta
Spis treści książki
- Podstawy (23)
- Elementy przybornika (27)
- Narzędzia selekcji Flasha (31)
- Narzędzie Arrow (31)
- Narzędzie Lasso (37)
- Narzędzia rysownicze i malarskie Flasha (40)
- Narzędzie Pencil (41)
- Narzędzie Pencil a nowe narzędzia Flasha (49)
- Narzędzie Line (49)
- Narzędzie Oval (49)
- Narzędzie Rectangle (50)
- Narzędzie Brush (51)
- Narzędzie Dropper (57)
- Narzędzie Ink Bottle (58)
- Narzędzie Paint Bucket (60)
- Narzędzie Eraser (65)
- Narzędzie Text Tool (68)
- Kolor w Internecie (76)
- Kod szesnastkowy (76)
- Narzędzie ColorSafe i inne możliwości tworzenia kolorów hybrydowych (77)
- Kolor w przyborniku (82)
- Okno dialogowe Color (84)
- Co może Flash? (95)
- Czym może być film Flasha? (98)
- Komponenty środowiska programu Flash (99)
- Różnice pomiędzy plikami filmów Flasha a plikami Shockwave (99)
- Podstawowe palety Flasha (103)
- Górny pasek menu (114)
- Menu Edit (122)
- Menu View (125)
- Menu Insert (127)
- Menu Modify (128)
- Menu Control (133)
- Menu Libraries (134)
- Menu Window (135)
- Menu Help (138)
- Polecenie Flash Help Topics (139)
- Pomoc on-line (142)
- Korzystanie z innych materiałów dostępnych w Sieci (145)
- Proste kształty i obiekty (155)
- Kolejność nakładania obiektów w warstwie (163)
- Grupowanie (164)
- Skalowanie, obracanie, pochylanie i odbijanie (165)
- Inspektorzy (166)
- Efekty związane z liniami i wypełnieniami (168)
- Tworzenie efektów związanych z napisami i tekstem (175)
- Grafika wektorowa a grafika bitmapowa (181)
- Importowanie zewnętrznych formatów graficznych (182)
Rozdział 8. Animacja we Flashu (193) - Animacja klatka po klatce (193)
- Animacja automatyczna (194)
- Edytowanie animacji (200)
- Warstwy wzorcowe (203)
Rozdział 9. Biblioteka Flasha: symbole i klony (207)
- Typy symboli (207)
- Zastosowanie symboli w filmach (212)
- Edytowanie symboli (213)
- Modyfikowanie parametrów klonów (215)
Część III Dźwięk we Flashu (219)
Rozdział 10. Podstawy teorii dźwięku (221)
- Próbkowanie i jakość (221)
- Formaty plików dźwiękowych importowanych przez program Flash (225)
- Formaty plików dźwiękowych eksportowanych przez program Flash (226)
Rozdział 11. Kontrolowanie dźwięku we Flashu (229)
- Importowanie dźwięku do Flasha (229)
- Przypisywanie dźwięków przyciskom (230)
- Synchronizacja dźwięku z animacją (231)
- Umieszczanie dźwięków w listwie czasowej (232)
- Edytowanie dźwięku we Flashu (234)
Rozdział 12. Optymalizacja dźwięku eksportowanego (239)
- Eksportowanie dźwięku (239)
- Parametry dźwiękowe okna Publish Settings (240)
- Szczegółowe parametry dźwięku w oknie Library (244)
- Parametry okna Publish Settings dotyczące dźwięku QuickTime (245)
Część IV Interaktywność Flasha: Niech się dzieje (249)
Rozdział 13. Podstawowe zagadnienia interaktywności: akcje i zdarzenia (251)
- Akcje i zdarzenia (251)
- Sześć pierwszych akcji (253)
- Uruchamianie akcji za pomocą detektorów zdarzeń (258)
Rozdział 14. Zaawansowana kontrola nad filmem (265)
- Kontrolowanie klipów filmowych za pomocą akcji Tell Target (265)
- "Przeciągnij i upuść" we Flashu (278)
- Jak uzyskać płynne pobieranie i wyświetlanie filmu przesyłanego Siecią? (281)
Rozdział 15. Programowanie w języku ActionScript (291)
- Podstawowe zagadnienia programowania we Flashu (291)
- Części całości: komponenty języka ActionScript (292)
Rozdział 16. Flash Generator (313)
- Jak powstał ten rozdział? (313)
- Czym jest Generator? (314)
Część V Wykorzystywanie Flasha wraz z innymi programami (325)
Rozdział 17. Grafika rastrowa (327)
- Przygotowywanie bitmap dla filmów Flasha (327)
- Tworzenie obrazów z kanałem Alpha za pomocą Photoshopa (331)
- Tworzymy animacje za pomocą programu Live Picture (340)
- Eksportowanie obrazów rastrowych z Flasha (348)
Rozdział 18. Grafika wektorowa (355)
- Przygotowywanie grafiki wektorowej dla filmów Flasha (355)
- Konwersja obrazów rastrowych na obrazy wektorowe (374)
- Eksportowanie grafiki wektorowej z Flasha (377)
Rozdział 19. Współpraca z aplikacjami dźwiękowymi (381)
- Przygotowywanie dźwięku dla Flasha (381)
Rozdział 20. Grafika trójwymiarowa (395)
- Wprowadzenie do modelowania trójwymiarowego (395)
- Tworzymy trójwymiarowy efekt we Flashu (400)
- Tworzenie obiektów trójwymiarowych za pomocą programu Adobe Dimensions (408)
- Animowanie modelu postaci za pomocą programu MetaCreations Poser (412)
- Eksportowanie animacji z programu Kinetix 3D Studio Max (419)
Rozdział 21. Współpraca programu Flash z formatem QuickTime (427)
- Formaty QuickTime i Video for Windows (427)
- Obsługa formatu QuickTime we Flashu (429)
- Importowanie filmów QuickTime do Flasha (430)
- Łączenie filmów Flasha i QT (432)
- Cyfrowe klipy wideo w filmach Shockwave Flash (443)
Rozdział 22. Tworzenie pełnometrażowych filmów wideo we Flashu (459)
- Tworzenie wysokiej jakości materiałów wideo we Flashu (459)
- Elementarz wideo (460)
- Ustawiamy parametry filmu Flasha w celu wygenerowania cyfrowego wideo (464)
- Tworzenie sekwencji na podstawie filmów Flasha (469)
- Tworzenie plików AVI na PC (472)
- Importowanie sekwencji do aplikacji wideo (475)
Rozdział 23. Tworzymy kreskówki o jakości telewizyjnej (481)
- Uwaga! Przed nami duże pliki! (481)
- Scenariusz obrazkowy (482)
- Tło i sceneria (484)
- Kilka podstawowych wiadomości na temat animowania kreskówek (488)
- Klucze i wypełnienia w tradycyjnych kreskówkach (490)
- Kolorowanie rysunków (494)
- Automatyczne animacje we Flashu (495)
- Synchronizacja ruchu ust (497)
- Dopracowywanie szczegółów (500)
Rozdział 24. Współpraca z programami Dreamweaver i Director (503)
- Integrowanie plików SWF w programie Dreamweaver (503)
- Wykorzystywanie plików SWF w programie Macromedia Director (510)
Część VI Dystrybucja filmów Flasha (527)
Rozdział 25. Eksportowanie filmów Flasha (529)
- Optymalizacja filmów Flasha (529)
- Testowanie filmów Flasha (532)
- Publikowanie filmów Flasha (538)
- Ustawienia okna Publish Settings (539)
- Polecenia Publish Preview i Publish (557)
Rozdział 26. Konstruowanie stron sieciowych Flasha (559)
- Tworzenie kodu HTML-owego dla filmów Flasha (559)
- Współpraca filmów Flasha z kodem JavaScript i DHTML (567)
Rozdział 27. Odtwarzacze i projektory (577)
- Samodzielny odtwarzacz i projektor Flasha (577)
- Ograniczenia i rozwiązania dotyczące samodzielnych odtwarzaczy (583)
- Stosowanie plug-inu Flash Player dla przeglądarek sieciowych (583)
- Alternatywne odtwarzacze materiałów Flasha (588)
Dodatki (593)
Dodatek A CD-ROM dołączony do książki (595)
Dodatek B Adresy autorów i współtwórców książki (597)
Skorowidz (601)
- Typy symboli (207)
Przedmowa (15)
Część I Poznajemy narzędzia Flasha (21)
Rozdział 1. Przybornik Flasha (23)
Rozdział 2. Flash i kolor (75)
Rozdział 3. Środowisko Flasha (95)
Rozdział 4. Menu, palety, ustawienia i preferencje (103)
Rozdział 5. Pomoc dla użytkowników Flasha (139)
Część II Tworzymy grafikę Flasha (153)
Rozdział 6. Rysowanie we Flashu (155)
Rozdział 7. Stosowanie zewnętrznych plików graficznych we Flashu (181)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Flash 4. Księga Eksperta Robert Reinhardt, John Warren Lentz (10) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(6)
(2)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie