- Serie wydawnicze:
- Ćwiczenia praktyczne
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 96
- Stron:
- 96
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Flash 8. Ćwiczenia praktyczne
Krzysztof Pasek
Opis
książki
:
Flash 5. Ćwiczenia praktyczne
- Interaktywne animacje na stronach WWW?
- Nic prostszego! Wystarczy, że użyjesz najnowszej wersji programu Flash -- doskonałego produktu firmy Macromedia.
Seria "Ćwiczenia praktyczne" została stworzona z myślą o wszystkich uczniach, studentach i nauczycielach poszukujących materiałów dydaktycznych i pomocy w nauce. W książkach znajdziesz niezbędne informacje podane w sposób ułatwiający przyswojenie często trudnych tematów.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji 3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i używania gotowych szablonów kodu.
- Druk
Niedostępna
-
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.
- Druk
Niedostępna
-
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.
- Druk
Niedostępna
-
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątk
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Niedostępna
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
Niedostępna
-
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Joanna Pasek - pozostałe książki
-
Promocja
„Flash CS5 PL Professional. Ćwiczenia praktyczne” to zestaw zadań dla użytkowników dopiero zapoznających się z funkcjami i możliwościami tego programu. Znajdziesz tu proste ćwiczenia pozwalające oswoić środowisko pracy, by następnie opanować kwestie dotyczące rysowania i edycji obiektów. Nauczysz się tworzyć sceny, warstwy i hierarchie obiektów oraz poznasz wszystkie dostępne we Flashu typy animacji. Odkryjesz też zasady, na jakich działają różne interaktywne elementy strony, i zrozumiesz, jak można wykorzystać je do własnych celów. No i rzecz najważniejsza — poznasz sposoby eksportowania wyników swojej pracy i publikowania ich w sieci. Jeśli chcesz zatem szybko opanować podstawy potężnego Flasha CS5 PL, trafiłeś najlepiej, jak mogłeś!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,94 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł (-40%) -
"Flash CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne" to podręcznik dla każdego, kto chce nauczyć się tworzyć interaktywne i złożone aplikacje internetowe. Dla ułatwienia nauki ćwiczenia zostały tu ułożone według stopnia trudności. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, na czym polega generowanie klatek pośrednich, praca z klatkami kluczowymi i zwykłymi oraz animacja koloru i przezroczystości.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Interaktywne animacje na stronach WWW? Nic prostszego! Wystarczy, że użyjesz programu Flash -- doskonałego produktu firmy Macromedia. Autorka zapozna Cię z najważniejszymi opcjami i funkcjami programu, korzystając z licznych przykładów. Zacznij naukę od tej książeczki! Seria "Ćwiczenia praktyczne" została stworzona z myślą o wszystkich uczniach,
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zbiór ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawiania ich w określonym otoczeniu, metody dopracowywania szczegółów wnętrz, sposoby animacji i kwestie ostatecznego renderingu filmu. W książce znajdziesz ponadto szczegółowe omówienie interfejsu programu i opis działania najważniejszych poleceń.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka pomoże Ci wejść w świat projektowania w programie 3ds Max Design 2013 lub 3ds Max 2013. Jej autorka skupiła się na tym, by w serii praktycznych ćwiczeń stworzyć kompletną wizualizację domu jednorodzinnego, czyli krok po kroku zamienić pomysł na szczegółową prezentację projektu. Jeśli posłuchasz jej wskazówek, szybko nauczysz się obsługiwać program w zakresie najczęściej używanych narzędzi i funkcji. Dowiesz się, jak stworzyć i modelować obiekty czy bryły. Nauczysz się rysować bryłę budynku, wytłaczać w nim ściany i podłogi, wytyczać okna i drzwi oraz nakładać dach. Odkryjesz, jak przypisywać materiały do poszczególnych obiektów i jak ustawiać kamery, by wyeksponować to, co najciekawsze w projektowanym budynku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013. Szkoła efektu
Niedostępna
-
Nie ma się co oszukiwać, dziś nawet najlepszy projekt aranżacji wnętrza nie ma szans sprzedaży, jeśli nie stoi za nim efektowna, wierna wizualizacja. Naszym klientom naprawdę trudno wyobrazić sobie nasze wzniosłe wizje o tym, jak "chłodny, surowy marmur pięknie skomponuje się z nowym, śliwkowym kolorem wschodniej ściany pokoju...". Oni muszą to przecież zobaczyć! Na szczęście powszechnie wykorzystywane przez architektów, dekoratorów, producentów mebli czy farb kosztowne programy do modelowania wnętrz doczekały się swoich darmowych i równie funkcjonalnych konkurentów. Dzięki temu nawet małe studio projektowe, nie dysponując wielkim budżetem, może wykonywać swoje usługi naprawdę profesjonalnie... a co za tym idzie, skutecznie!
- Druk
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi
Niedostępna
-
Z zachwytem oglądasz oscarową Katedrę? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!
- Druk
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
Niedostępna
-
Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Tę wiedzę możesz znaleźć w książce „Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu”.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu
Niedostępna
-
Książka „3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne” ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Ćwiczenia praktyczne
-
Promocja
Czterysta lat. Tyle czasu zajęłoby Ci uzupełnienie ― choćby jednym znakiem ― wszystkich komórek w arkuszu Excela. A tych w nowszych wersjach programu jest ponad 17 miliardów ― przeszło milion wierszy i dobrze ponad 16 tysięcy kolumn. Ktoś kiedyś dokonał takich (chyba zbędnych?) komórkowo-czasowych obliczeń. Po co? Pewnie dla zabawy. Gdzie? Może… w arkuszu Excela? Właściwie dlaczego nie. Wszak Excel to najpopularniejszy arkusz kalkulacyjny świata.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Arkusze Google są sieciowym odpowiednikiem Excela, programu szeroko rozpowszechnionego, nauczanego w szkołach i stosowanego w wielu firmach i urzędach. Dlatego ich twórcy starali się stworzyć środowisko pracy możliwie najdokładniej imitujące narzędzia Excela. Zadbali także o zgodność z formatem Excela - dlatego Arkusze potrafią odczytywać i zapisywać pliki w excelowych formatach .xls i .xlsx. Jest to niezwykle wygodne, pozwala bowiem dość swobodnie poruszać się między produktami Google i Microsoftu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Czy wiesz, że Excel liczy sobie już trzydzieści dwa lata? Jego pierwsza wersja, która zdobyła uznanie świata finansów i nie tylko, powstała w 1987 roku. Co więcej, podstawowe założenia Excela oraz mechanizmy obliczeń nie zmieniły się do dziś — ale za to obrosły w fantastyczne narzędzia i ułatwienia. Jeśli chcesz bliżej poznać możliwości tego programu i szybko się z nim zaprzyjaźnić, sięgnij po tę książkę. Excel 2019. Ćwiczenia praktyczne pozwoli Ci odkryć najważniejsze opcje Excela przydatne w życiu prywatnym i pracy zawodowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeśli chcesz nauczyć się obsługi CorelDRAW albo sprawdzić, jak korzystać z nowości — Puentylizera, trybu rysowania symetrycznego, Cienia blokowego, Uderzenia lub PhotoCocktailu — sięgnij po książkę CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne i wykonaj serię inspirujących, jasno opisanych ćwiczeń, które wprowadzą Cię w świat tego programu. Dzięki nim szybko nauczysz się sprawnie manewrować między poleceniami, posługiwać się obiektami i dodawać do nich różne fantastyczne efekty, a Twoje rysunki nabiorą charakteru i zachwycą odbiorców!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
„ArchiCAD. Ćwiczenia praktyczne” to pozycja dla tych, którzy bez zbędnych wstępów chcą zacząć korzystać z programu. Autorka podręcznika opiera się na swoim wieloletnim doświadczeniu. Przedstawia tu absolutne minimum wiedzy teoretycznej konieczne do poznania mechanizmów działania aplikacji, aby jak najszybciej przejść do praktycznej prezentacji możliwości narzędzi oraz opisu sposobów rozwiązywania konkretnych zadań i codziennych problemów architekta. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z systemami CAD, nie musisz się martwić — dzięki lekturze kolejnych ćwiczeń krok po kroku poznasz filozofię korzystania z ArchiCAD-a oraz przejdziesz przez kolejne etapy tworzenia projektu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Znajdziesz tu bez mała półtorej setki ćwiczeń, które pozwolą Ci zrozumieć, jak używać zmiennych i operatorów, stosować instrukcje i wprowadzać dane. Zobaczysz, jak deklarować klasy i tablice, zapewniać obsługę wyjątków i błędów, tworzyć obiekty i całe, działające aplikacje — konsolowe i z graficznym interfejsem użytkownika. Możesz to zrobić w sposób całkowicie praktyczny i od razu zobaczyć efekty swoich działań. Sprawdź, jakie cuda da się stworzyć w języku C# i wykorzystaj tę wiedzę w swojej pracy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Znajdziesz tu mnóstwo ćwiczeń, które ułatwią Ci zrozumienie logiki programu i poruszanie się po jego najważniejszych opcjach. Zobaczysz, jak utworzyć dokument o odpowiadających Ci parametrach, sprawdzisz, jak działa Wstążka, nauczysz się wstawiać i zmieniać tekst według własnego uznania: dostosowywać wielkość, kolor i krój czcionki, ustawiać światła i akapity, wstawiać znaki specjalne. Odkryjesz, jak stworzyć elegancką listę i wstawić tabelę z ważnymi danymi. Kolejnym krokiem będzie nauka dodawania obrazka z pliku zewnętrznego albo rysowania go z użyciem kształtów dostępnych w programie — bo czasem obraz wart jest tysiąca słów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
W tej książce znajdziesz mnóstwo praktycznych ćwiczeń dla tych, którzy mniej więcej wiedzą, jak posługiwać się Excelem, ale czasem wpadają w jego pułapki lub nie wykorzystują zaawansowanych funkcji programu. Dowiesz się, jak formatowanie zmienia wyniki Twoich obliczeń, jak wygląda sprawdzanie poprawności danych i jak właściwie stosować tabele. Poznasz niuanse związane z względnym lub bezwzględnym adresowaniem komórek, nauczysz się nadawać nazwy zakresom i tworzyć przeróżne typy wykresów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
29.40 zł
49.00 zł (-40%) -
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje pozwalające na utworzenie i skonfigurowanie bazy danych, a także je podstawowych obiektów, czyli tabel. Odkryjesz, na czym polega genialny pomysł z relacyjnością bazy danych, i nauczysz się ustanawiać relacje między obiektami. Dowiesz się także, jak pisać kwerendy, czyli instrukcje dla bazy, i zarządzać nimi tak, by zawsze działały zgodnie z Twoimi potrzebami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii. Tylko od Twoich potrzeb i wyobraźni zależy, w jakich warunkach i do czego wykorzystasz zalety tej aplikacji. W trakcie lektury dowiesz się, jak dostosować program do Twoich potrzeb, wykorzystywać podstawowe narzędzia oraz tworzyć złożone obiekty geometryczne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,94 zł najniższa cena z 30 dni)
17.94 zł
29.90 zł (-40%)
Ebooka "Flash 5. Ćwiczenia praktyczne" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Flash 5. Ćwiczenia praktyczne" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Flash 5. Ćwiczenia praktyczne" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Flash 5. Ćwiczenia praktyczne (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: CD-Action Strefa WWW Michał Łukasiewicz, 02/2002Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Oto kolejna książka z serii "Ćwiczenia praktyczne". Ta poświęcona została programowi Flash w wersji piątej. Autorka prowadzi w niej czytelnika za rękę po świecie, w którym tworzenie interaktywnych animacji zajmuje zaledwie chwilkę.
W tej książce czytelnik otrzymuje same konkrety; bez zbędnych udziwnień i ubarwień -- samą esencję informacji. Dlatego też lekturę tej publikacji polecam szczególnie osobom, które chcą poznać podstawy Flasha w ciągu kilku dni.
Język i styl książki zbliżony jest bardzo do kursu Flasha, który znajdziecie na naszych łamach. Z tego co piszcie to ów kurs bardzo Was ciekawi więc z pewnością nie inaczej będzie z tą książką.
Do "Flash 5. Ćwiczenia..." dołączono dyskietkę z plikami potrzebnymi do wykonania opisywanych ćwiczeń. Za niewiele ponad 10 zł otrzymujecie więc doskonałe źródło wiedzy o jednym z najefektywniejszych dodatków do stron WWW.
-
Recenzja: CHIP 6/2001, (rj)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Od czegoś zacząć trzeba... Flash podbił serca i umysły dużej części internautów, jednak większość z nas raczej biernie podziwia "błyskotliwe" strony WWW. Jeśli ktoś ma ochotę rozpocząć bardziej aktywną przygodę z Flashem, przyda mu się na początku nauki niewielki zeszyt z ćwiczeniami, wydany w pomarańczowej serii Helionu. Jak przystało na ćwiczenia dla początkujących, znajdziemy tu wszystkie podstawowe informacje, zawarte w kolejnych punktach, które składają się na cztery rozdziały zeszytu: Rysowanie, Animacja, Interakcja i w końcu "Inteligentne" filmy. Okazuje się że na mniej niż stu stronach można zawrzeć wystarczające minimum, które pozwoli adeptom poznać wszystkie zagadnienia niezbędne do samodzielnej pracy. Książeczka jest ciekawie ilustrowana i - co bardzo ważne - na dołączonej dyskietce znajdziemy niezbędne pliki FLA, które pozwolą nam samodzielnie eksperymentować, próbując własnych sił przy wykonaniu krok po kroku zaproponowanych przez autorkę ćwiczeń. Małe jest piękne! Znane hasło pasuje zarówno do samego Flasha i jego wektorowych animacji, jak i do tej udanej książeczki.
-
Recenzja: Computer Arts 5/2001, caRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Seria "Ćwiczenia praktyczne" powstała z myślą o wszystkich uczniach, studentach i nauczycielach poszukujących materiałów dydaktycznych i pomocy w nauce. Zawiera szereg ćwiczeń utrwalających zdobywaną wiedzę, przez co może być również wspaniałym uzupełnieniem do każdego kursu. Napisana prostym językiem, bogato ilustrowana, opatrzona licznymi przykładami jest miłą i wdzięczną lekturą nawet dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki we Flashu. Ważne uzupełnienie stanowi dyskietka, na której znajdują się pliki potrzebne do samodzielnego wykonywania ćwiczeń. Po przeczytaniu książki posiądziesz umiejętności oraz tajniki warsztatu animatora. Poznasz wszystkie etapy pracy nad animowanym, interaktywnym filmem, rysowanie, animację, tworzenie skryptów i publikację. A wszystko to za jedenaście złotych. "Poznasz wszystkie etapy pracy nad animowanym, interaktywnym filmem, rysowanie, animacje, tworzenie skryptów..."
-
Recenzja: Magazyn Internet 4/2001, (KK)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Seria "Ćwiczenia praktyczne", która ukazuje się na rynku za sprawą gliwickiego wydawnictwa Helion, cieszy się bardzo dużą popularnością. Jedna z ostatnich pozycji wydanych w ramach tej serii poświęcona jest technologii Flash 5, wykorzystywanej powszechnie do wzbogacania stron WWW o elementy interaktywne. Zgodnie z założeniami serii książka składa się z szeregu bogato ilustrowanych ćwiczeń, które ułatwiają czytelnikowi proces przyswajania wiedzy. Prezentację aplikacji firmy Macromedia autorka rozpoczyna od przedstawienia najważniejszych zmian wprowadzonych w piątej wersji Flasha. W pierwszych ćwiczeniach czytelnik zapoznaje się z interfejsem programu, przygotowuje się do pracy poprzez ustalenie podstawowych parametrów tworzonego filmu, a następnie przechodzi do tworzenia i edycji prostych obiektów. Kolejne zadania są związane z transformacją obiektów, ich grupowaniem, a także z wykorzystywaniem klipartów i bitmap. Drugi rozdział książki jest poświęcony animacji. Użytkownik uczy się zasad wykonywania animacji klatka po klatce, a także zapoznaje się z metodami pozwalającymi na automatyczne generowanie animacji. Rozdział ten kończą ćwiczenia związane z maskowaniem i ruchem po ścieżce. W rozdziale trzecim, który nosi tytuł "Interakcja", zaprezentowane zostały metody tworzenia przycisków ( w tym animowanych), przypisywania im dźwięku oraz tworzenia interaktywnych menu. Na uwagę zasługuje również fragment poświęcony publikowaniu filmu. Ostatnia cześć książki traktuje o "inteligentnych" filmach Flasha. Czytelnik dowie się z niej w jaki sposób stosować etykiety ujęć, pola tekstowe typu Input oraz twierdzenia warunkowe. Wraz z książką dostarczana jest dyskietka, na której zamieszczone zostały pliki potrzebne do samodzielnego wykonywania ćwiczeń. Oceniając prezentowaną publikację należy podkreślić, że przekazywanie wiedzy w postaci ćwiczeń zdecydowanie ułatwia proces przyswajania informacji, dlatego też książka ta powinna spotkać się ze sporym zainteresowaniem początkujących użytkowników narzędzia firmy Macromedia. Pozwoli im poznać podstawowe zasady pracy z tym programem, jaj również umożliwi tworzenie interaktywnych elementów zwiększających atrakcyjność stron WWW.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7389-6, 8371973896
- Data wydania książki drukowanej :
- 2001-01-10
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1507
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Ćwiczenia praktyczne
Spis treści książki
- 1.1. Interfejs programu (7)
- 1.2. Przygotowanie do pracy (11)
- Własności filmu (11)
- 1.3. Korzystanie z przybornika (12)
- Tworzenie i edycja prostych obiektów: linii i wypełnień (1) (13)
- Tworzenie i edycja prostych obiektów: linii i wypełnień (2) (17)
- 1.4. Zaznaczanie, kopiowanie i przekształcanie obiektów (20)
- Zaznaczanie (21)
- Kopiowanie i transformacja (22)
- Dodawanie i odejmowanie kształtów (26)
- 1.5. Praca z grupami (28)
- Tworzenie i likwidacja grup (28)
- Edycja grup (29)
- 1.6. Kolory i style linii (32)
- Tworzenie własnych kolorów, wzorów i gradientów (32)
- Przypisywanie wypełnień i stylów linii (36)
- 1.7. Bitmapy i cliparty (38)
- Cliparty (38)
- Bitmapy (40)
- 2.1. Klatka po klatce (43)
- Ujęcia (43)
- Warstwy (46)
- Tworzenie symboli graficznych i filmowych (48)
- Budowanie sceny z symboli (50)
- 2.2. Automatyczne tworzenie animacji: tweening (52)
- Tekst (52)
- Animacja ruchu i dodawanie scen (53)
- Animacja kształtu (56)
- 2.3. Maskowanie i ruch po ścieżce (58)
- Ścieżka ruchu (58)
- Maski (60)
- 3.1.Przyciski (63)
- Przycisk (63)
- Animowany przycisk (65)
- 3.2. Dźwięk (67)
- Dźwięki przypisywane przyciskom (67)
- Tło dźwiękowe sceny (68)
- 3.3. Akcje (71)
- Interaktywne menu (71)
- 3.4. Publikujemy film (77)
- Samoodtwarzająca się prezentacja (77)
- Dokument HTML (78)
- Animowany GIF (80)
- Eksport pojedynczego ujęcia (81)
- Druk (81)
- 4.1. Pola tekstowe, czyli jak porozmawiać z Flashem (85)
- Etykiety ujęć (86)
- Pola tekstowe typu Input (87)
- Twierdzenie warunkowe (91)
Wstęp (5)
Rozdział 1. Rysowanie (7)
Rozdział 2. Animacja (43)
Rozdział 3. Interakcja (63)
Rozdział 4. "Inteligentne" filmy Flasha (85)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.60 zł
67.00 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Flash 5. Ćwiczenia praktyczne Joanna Pasek (96) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(28)
(45)
(14)
(7)
(1)
(1)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie