×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

App Savvy. Turning Ideas into iPad and iPhone Apps Customers Really Want

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Ken Yarmosh
App Savvy. Turning Ideas into iPad and iPhone Apps Customers Really Want Ken Yarmosh - okladka książki

App Savvy. Turning Ideas into iPad and iPhone Apps Customers Really Want Ken Yarmosh - okladka książki

App Savvy. Turning Ideas into iPad and iPhone Apps Customers Really Want Ken Yarmosh - audiobook MP3

App Savvy. Turning Ideas into iPad and iPhone Apps Customers Really Want Ken Yarmosh - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
352
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (84,92 zł najniższa cena z 30 dni)

109,00 zł (-15%)
92,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(84,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

How can you make your iPad or iPhone app stand out in the highly competitive App Store? While many books simply explore the technical aspects of iPad and iPhone app design and development, App Savvy also focuses on the business, product, and marketing elements critical to pursuing, completing, and selling your app -- the ingredients for turning a great idea into a genuinely successful product.

Whether you're a designer, developer, entrepreneur, or just someone with a unique idea, App Savvy explains every step in the process, with guidelines for planning a solid concept, engaging customers early and often, developing your app, and launching it with a bang. Author Ken Yarmosh details a proven process for developing successful apps, and presents numerous interviews with the App Store's most prominent publishers.

  • Learn about the App Store and how Apple's mobile devices function
  • Follow guidelines for vetting and researching app ideas
  • Validate your ideas with customers -- and create an app they’ll be passionate about
  • Assemble your development team, understand costs, and establish a workable process
  • Build your marketing plan while you develop your application
  • Test your working app extensively before submitting it to the App Store
  • Assess your app's performance and keep potential buyers engaged and enthusiastic

Wybrane bestsellery

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności