×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Aplikacje graficzne na mikrokontroler 89c52, 89s52, 89c55wd, 89c51rb2, 89c51rc2, 89c51rd2, 89c51ed2. Oprogramowanie narzędziowe i aplikacje dla bootloaderów i systemów ISP

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
self publisher
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
420
     PDF
Czytaj fragment

1. Rozdział pierwszy wprowadzi czytelnika w możliwości mikrokontrolerów rodziny MCS-51.

2. Rozdział drugi wprowadzi czytelnika w działanie karty graficznej do samodzielnego wykonania na 89c52 umożliwiającej generowanie kolorowego obrazu wideo na monitorze wideo lub TV, w rozdzielczości 40 na 40 punktów w 16 kolorach, oraz dwóch rodzajów płytek aplikacji umożliwiających pisanie własnych gier wideo na 89c52.

3. Rozdział trzeci wprowadzi czytelnika w język programowania mikrokontrolerów MCS-51, nowe modele mikrokontrolerów wyposażone w nowoczesne interfejsy peryferiów i interfejsy programowania ISP. Nauczymy się konfigurować mikrokontrolery i napiszemy najprostszy program. Poznamy program Atmel Microcontroller ISP Software umożliwiający zaprogramowanie 89S52, oraz Bootloader i program Atmel Flip umożliwiający zaprogramowanie mikrokontrolerów AT89C51RB2, AT89C51RC2, AT89C51RD2 w trybie In-System Programming. Zaprojektujemy i wypróbujemy dwie nowe płytki aplikacji ze złączami do programowania ISP. Przeprowadzimy testy pięciu nowych funkcji mikrokontrolerów przy użyciu trzy wymiarowej gry wideo.

4. Rozdział czwarty prezentuje różnicę pomiędzy grafiką z dokładnością funkcji sinus 8 bitową i dokładną grafiką z 16 bitową funkcją sinus.

5. Rozdział piąty, szósty, siódmy, ósmy i dziewiąty prezentują trzy wymiarowe gry wideo na 89c52 o zróżnicowanej fabule, oraz rozwiązania prostych zadań algebry liniowej powstające podczas pisania gier wideo.

6. W dodatku A zamieszczony jest pełny kod trzy wymiarowej gry wideo na 89c52 z 16 bitową funkcją sinus i aproksymacją liniową.
 

Wybrane bestsellery

self publisher - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności