Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Promocja
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Promocja
Ta książka jest trzecim, zmienionym i zaktualizowanym, wydaniem znakomitego przewodnika dla analityków biznesowych, dzięki któremu bezproblemowo rozpoczniesz pracę z Power BI i w pełni wykorzystasz jego możliwości. Po przeczytaniu jej będziesz lepiej rozumiał, w jaki sposób w pełni wykorzystać potencjał Power BI do tworzenia efektywnych strategii business intelligence. Dowiesz się, jak pozyskiwać i oczyszczać dane oraz jak projektować modele danych. Zapoznasz się ze stylami wizualizacji danych oraz z technikami tworzenia narracji cyfrowych. Nauczysz się analizować relacje w modelu danych i tworzyć reguły w języku DAX. W tym wydaniu znajdziesz też nowy rozdział poświęcony przepływom danych, w którym oprócz podstaw omówiono takie zagadnienia, jak projektowanie efektywnych modeli danych i budowanie podstawowych pulpitów nawigacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie III
Devin Knight, Erin Ostrowsky, Mitchell Pearson, Bradley Schacht
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano także, w jaki sposób posługiwać się nimi w regresji liniowej, regresji logistycznej i w tworzeniu sieci neuronowych. Poszczególne tematy zostały omówione zrozumiale, przystępnie, bez naukowego żargonu, za to z licznymi praktycznymi przykładami, co dodatkowo ułatwia przyswojenie koncepcji i prawideł matematyki. Opanowanie zawartej tu wiedzy pozwala uniknąć wielu kosztownych błędów projektowych i trafniej wybierać optymalne rozwiązania!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(33,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł(-70%)