Seria No Starch Press - książki, ebooki
-
Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie III
-
Cyberbezpieczeństwo w małych sieciach. Praktyczny przewodnik dla umiarkowanych paranoików
-
Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie III
-
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
-
Go H*ck Yourself. Proste wprowadzenie do obrony przed cyberatakami
-
Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń. Wydanie II
-
Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów
-
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
-
PowerShell dla administratorów systemów. Prosta automatyzacja zadań
-
Deep Learning. Praktyczne wprowadzenie z zastosowaniem środowiska Pythona
Czasowo niedostępna
-
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
-
Hakowanie internetu rzeczy w praktyce. Przewodnik po skutecznych metodach atakowania IoT
-
Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix
-
Podstawy bezpieczeństwa informacji. Praktyczne wprowadzenie
Czasowo niedostępna
-
Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu
-
Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach
-
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
-
Elektronika dla małych i dużych. Od przewodu do obwodu
-
Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu
-
Praktyczna analiza pakietów. Wykorzystanie narzędzia Wireshark do rozwiązywania problemów związanych z siecią. Wydanie III
-
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
-
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów. Wydanie II
-
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III
-
Metasploit. Przewodnik po testach penetracyjnych
Czasowo niedostępna
-
Język C w programowaniu urządzeń. Praktyczna nauka tworzenia kodu dla systemów wbudowanych
-
Hakowanie interfejsów API. Łamanie interfejsów programowania aplikacji internetowych
-
Cisza w sieci
-
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
-
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu
-
Matematyka w Pythonie. Algebra, statystyka, analiza matematyczna i inne dziedziny
-
Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych. Najlepsze praktyki tworzenia czystego kodu
-
Efektywny C. Wprowadzenie do profesjonalnego programowania
-
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II
-
Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe
-
Myśl jak programista. Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
Niedostępna
-
LEGO BOOST - wyzwalacz kreatywności. Jak zbudować 95 robotów o prostej konstrukcji
-
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
-
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
-
Atak na sieć okiem hakera. Wykrywanie i eksploatacja luk w zabezpieczeniach sieci
-
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
-
Jak działa oprogramowanie? Tajemnice komputerowych mechanizmów szyfrowania, obrazowania, wyszukiwania i innych powszechnie używanych technologii
Czasowo niedostępna
-
Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń
Niedostępna
-
Zanurz się w algorytmach. Przygoda dla początkujących odkrywców Pythona
-
Arduino. 65 praktycznych projektów
Niedostępna
-
Androidy. Zespół, który stworzył system operacyjny Android
-
Splątana sieć. Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW
Niedostępna
-
Bezpieczny system w praktyce. Wyższa szkoła hackingu i testy penetracyjne
Niedostępna
-
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO
Niedostępna
-
Wykrywaj i reaguj. Praktyczny monitoring sieci dla administratorów
Niedostępna
-
Python. 14 twórczych projektów dla dociekliwych programistów
-
Złam ten kod z Pythonem. Jak tworzyć, testować i łamać szyfry
Niedostępna
-
Systemy Linux w kryminalistyce. Praktyczny przewodnik dla analityków śledczych
-
Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów. Rzeczywiste zagrożenia, praktyczna ochrona
Niedostępna
-
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania
Niedostępna
-
Apokalipsa zombie nadchodzi! Obroń swoją bazę za pomocą prostych obwodów, Arduino i Raspberry Pi
Niedostępna
-
Laura Ipsum. Niezwykła wędrówka po Userlandii - przedziwnej krainie informatyki
Niedostępna
-
Hakuj jak duch. Łamanie zabezpieczeń środowisk chmurowych
-
JavaScript. Zasady programowania obiektowego
Czasowo niedostępna
-
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
-
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort
Czasowo niedostępna
-
HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript
Czasowo niedostępna
-
Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0. Podstawy budowy i programowania robotów
Niedostępna
-
Praktyczna analiza pakietów. Wykorzystanie narzędzia Wireshark do rozwiązywania problemów z siecią
Niedostępna
-
Python. Instrukcje dla programisty
Niedostępna
-
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów
Czasowo niedostępna
-
Linux. Wprowadzenie do wiersza poleceń
Niedostępna
-
Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu
Czasowo niedostępna
-
Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj
Niedostępna
-
Python. Instrukcje dla programisty. Wydanie II
Niedostępna
-
LEGO. Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!
-
LEGO. Księga przygód
-
Piękny świat Minecrafta
-
CSS3. Podręcznik nowoczesnego webdevelopera
Niedostępna
-
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty
Niedostępna
-
Brakujący plik README. Przewodnik dla początkujących inżynierów oprogramowania
-
ECMAScript 6. Przewodnik po nowym standardzie języka JavaScript
Niedostępna
-
Stwórz swoją własną stronę WWW. Komiksowy kurs HTML-a, CSS-a i WordPressa
-
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania