Programowanie w JavaScript. Rusz głową!
- Autorzy:
- Eric Freeman, Elisabeth Robson
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- O'Reilly
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.6/6 Opinie: 12
- Stron:
- 664
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis
książki
:
Programowanie w JavaScript. Rusz głową!
- Naucz się jak używać języka JavaScript do prowadzenia interakcji ze stronami WWW.
- Rozwiń swoje umiejętności poza pisanie prostych skryptów — poznaj programowanie obiektowe.
- Buduj prawdzie, interaktywne aplikacje internetowe.
- Zobacz jak rozwiązywać realne problem, aby poznać najlepsze sposoby pisania kodu.
- Spróbuj rozwikłać ponad 120 zagadek i ćwiczeń.
Jeżeli chcesz stworzyć atrakcyjną aplikację internetową lub stronę WWW, to poza znajomością języka HTML powinieneś również umieć korzystać z JavaScriptu. Język ten jeszcze całkiem niedawno wzbudzał wiele negatywnych emocji — ale te czasy odeszły w niepamięć! Bez jego pomocy współczesne strony WWW nie byłyby takie funkcjonalne!
Jeżeli chcesz poznać możliwości JavaScriptu oraz w pełni wykorzystać jego potencjał, trafiłeś na doskonałą książkę. Należy ona do cenionej serii „Rusz głową” i opisuje wszystkie aspekty programowania w tym języku. Sięgnij po nią i poznaj język JavaScript od podstaw. Każda kolejna strona to spora dawka wiedzy podanej w przystępny sposób. Pomoże Ci poznać składnię języka, jego podstawowe elementy i konstrukcje. W momencie, kiedy opanujesz podstawy, przejdziesz do bardziej zaawansowanych tematów — programowania obiektowego, manipulowania drzewem DOM, obsługi zdarzeń oraz korzystania z funkcji anonimowych i domknięć. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących biegle władać językiem JavaScript!
Dzięki tej książce:
- poznasz składnię i podstawowe elementy języka JavaScript
- nauczysz się tworzyć obiekty i obsługiwać zdarzenia
- zobaczysz, jak wykorzystać domknięcia i funkcje anonimowe
- stworzysz prawdziwą grę
Nauka języka JavaScript jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
„Doskonałe wprowadzenie do programowania, połączone z zaawansowanymi zagadnieniami, takimi jak tworzenie obiektów, dziedziczenie i domknięcia, pozwalające czytelnikom przejść od samych podstaw, aż do najbardziej interesujących pojęć nowoczesnego programowania”.
— Peter Casey, profesor, Central Oregon Community College
„Ta książka przenosi Cię za kulisy języka JavaScript i zapewnia dogłębne zrozumienie zasad działania tego wyjątkowego języka programowania”.
— Chris Fuselier, konsultant techniczny
„Szkoda, że nie miałam książki Programowanie w JavaScript. Rusz głową! kiedy zaczynałem”.
— Daniel Konopacki; projektant oprogramowania kadrowego; The Wald Disney Company
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.07 zł
89.00 zł (-37%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
49.77 zł
79.00 zł (-37%) -
Promocja
Jeśli myślisz o rozpoczęciu pracy w sektorze IT i czujesz wyraźny pociąg do front-endu – proponowany przez nas kurs zdecydowanie jest dla Ciebie. W jego trakcie zdobędziesz praktyczną wiedzę o tym, jak powstaje nowoczesna i profesjonalna aplikacja internetowa. Podczas szkolenia odtworzysz dla siebie przygotowany wcześniej projekt, poznasz jego tajniki i dowiesz się, jak zbudować dziesięć różnych, powszechnie stosowanych komponentów UI, które przydadzą Ci się w przyszłości. Niejako przy okazji opanujesz szeroko stosowane, bardzo popularne technologie, bez których trudno jest myśleć o zawodowym projektowaniu aplikacji.- Videokurs pkt
TypeScript i React. Kurs video. Tworzenie nowoczesnych komponentów UI TypeScript i React. Kurs video. Tworzenie nowoczesnych komponentów UI
(58,04 zł najniższa cena z 30 dni)
70.95 zł
129.00 zł (-45%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
99.00 zł (-37%) -
Promocja
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.17 zł
59.00 zł (-37%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla średnio zaawansowanych użytkowników biblioteki React, którzy chcą tworzyć elastyczniejsze i łatwiejsze w utrzymaniu aplikacje. Wyjaśniono tu sposób działania wewnętrznych mechanizmów biblioteki React. Zaprezentowano, jak należy budować komponenty możliwe do wielokrotnego użycia, jak projektować strukturę aplikacji, a także omówiono zasady tworzenia poprawnych formularzy. Opisano też procesy definiowania stylów dla komponentów biblioteki React, jak również ich optymalizowania w celu przyspieszenia aplikacji i zwiększenia ich responsywności. Nie zabrakło szczegółowego omówienia technik tworzenia zestawów efektywnych testów, ponadto znalazły się tutaj informacje na temat korzystania z takich narzędzi jak służący do testowania Enzyme, React Router czy ułatwiający ciągłą integrację CircleCI. Zdobywanie umiejętności niezbędnych do zbudowania działającej aplikacji ułatwiają liczne przykłady, wskazówki i fragmenty kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.98 zł
79.00 zł (-38%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
67.58 zł
109.00 zł (-38%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
84.79 zł
139.00 zł (-39%) -
Promocja
JavaScript jest obecnie pełnowartościowym językiem programowania — wszechstronnym, elastycznym i pozwalającym na tworzenie wydajnego kodu. Społeczność skupiona wokół JavaScriptu udostępniła wiele przydatnych frameworków i bibliotek. Wśród nich wyjątkowo ciekawą propozycją jest React — popularna biblioteka przeznaczona do tworzenia nowoczesnych, dynamicznych aplikacji. To narzędzie, które w stosunkowo prosty sposób pozwala na pełne wykorzystanie możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych — wystarczy wiedzieć, jak technologie JavaScript, CSS i HTML działają w przeglądarce WWW.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React od podstaw. Nowoczesne wzorce tworzenia aplikacji. Wydanie II React od podstaw. Nowoczesne wzorce tworzenia aplikacji. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
48.18 zł
79.00 zł (-39%)
O autorach książki
Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin.
Elisabeth Robson. Elisabeth jest projektantką oprogramowania, pisarką i instruktorką. Pasjonuje się technologią od czasu studiów na Uniwersytecie Yale, gdzie obroniła pracę magisterską i zaprojektowała współbieżny, wizualny język programowania wraz z odpowiednim oprogramowaniem.
Od samego początku Elisabeth interesowała się internetem, pracowała w zespole tworzącym nagradzaną witrynę The Ada Project, jedną z pierwszych witryn dla kobiet zajmujących się informatyką, która pomagała im w szukaniu możliwości rozwoju kariery i informacji o mentorach.
Aktualnie jest współzałożycielką WickedlySmart, internetowego projektu edukacyjnego poświęconego technologiom związanym z WWW, gdzie koncentruje się na pisaniu książek, artykułów, tworzeniu filmów wideo itp. Wcześniej pracowała w O’Reilly Media jako dyrektor do spraw projektów specjalnych, tworząc warsztaty i kursy internetowe poświęcone wielu zagadnieniom technicznym, i tam odkryła pasję, którą jest tworzenie materiałów edukacyjnych pomagających zrozumieć technologię. Przed pracą dla O’Reilly Elisabeth rozsiewała magiczny pył w firmie The Wald Disney Company, gdzie kierowała badaniami i pracami nad mediami cyfrowymi.
Kiedy Elisabeth nie siedzi przed komputerem, chodzi na wycieczki, jeździ na rowerze lub pływa kajakiem w pięknych okolicach, zawsze mając pod ręką swoją kamerę; ewentualnie gotuje wegetariańskie posiłki.
Możesz do niej napisać na adres beth@wickedlysmart.com lub odwiedzić jej blog na stronie http://elisabethrobson.com.
Eric Freeman, Elisabeth Robson - pozostałe książki
-
Promocja
What will you learn from this book?This brain-friendly guide teaches you everything from JavaScript language fundamentals to advanced topics, including objects, functions, and the browser’s document object model. You won’t just be reading—you’ll be playing games, solving puzzles, pondering mysteries, and interacting with JavaScript in ways you neve- ePub + Mobi pkt
Head First JavaScript Programming. A Brain-Friendly Guide Head First JavaScript Programming. A Brain-Friendly Guide
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Promocja
HTML has been on a wild ride. Sure, HTML started as a mere markup language, but more recently HTML’s put on some major muscle. Now we’ve got a language tuned for building web applications with Web storage, 2D drawing, offline support, sockets and threads, and more. And to speak this language you’ve got to go beyond HTML5 markup and into the world o- ePub + Mobi pkt
Head First HTML5 Programming. Building Web Apps with JavaScript Head First HTML5 Programming. Building Web Apps with JavaScript
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
Promocja
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe stosowane w programowaniu zorientowanym obiektowo. Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszystkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!- Druk
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
84.79 zł
139.00 zł (-39%) -
Promocja
What will you learn from this book?You know you don't want to reinvent the wheel, so you look to Design Patterns: the lessons learned by those who've faced the same software design problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others so you can spend your time on something more challenging. Someth- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
245.65 zł
289.00 zł (-15%) -
Promocja
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej...- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
What will you learn from this book?It’s no secret the world around you is becoming more connected, more configurable, more programmable, more computational. You can remain a passive participant, or you can learn to code. With Head First Learn to Code you’ll learn how to think computationally and how to write code to make your computer, mobile devic- ePub + Mobi pkt
Head First Learn to Code. A Learner's Guide to Coding and Computational Thinking Head First Learn to Code. A Learner's Guide to Coding and Computational Thinking
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Kolejna książka z serii „Rusz głową!” to najlepszy sposób na opanowanie nowości HTML5. Niezwykle atrakcyjna forma graficzna oraz nowoczesna metodologia nauki sprawiają, że już za kilkanaście dni będziesz specjalistą w zakresie HTML5. Dowiedz się, jak wykorzystać usługi geolokalizacyjne, jak rysować na płótnie (canvas) oraz składować dane na komputerze użytkownika. Sprawdź również, co możesz zyskać dzięki WebSockets oraz jak wycisnąć siódme poty z języka JavaScript. Nauka HTML5 jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Spróbuj sam!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Tired of reading HTML books that only make sense after you're an expert? Then it's about time you picked up Head First HTML and really learned HTML. You want to learn HTML so you can finally create those web pages you've always wanted, so you can communicate more effectively with friends, family, fans, and fanatic customers. You also want to do it- ePub + Mobi pkt
Head First HTML and CSS. A Learner's Guide to Creating Standards-Based Web Pages. 2nd Edition Head First HTML and CSS. A Learner's Guide to Creating Standards-Based Web Pages. 2nd Edition
(169,14 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł (-15%) -
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Dzięki książce "Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska" poznasz najnowsze standardy tworzenia witryn WWW w sposób gwarantujący szybkie i bezstresowe przyswojenie wiedzy.
- Druk pkt
Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska (Rusz głową!) Head First HTML with CSS & XHTML. Edycja polska (Rusz głową!)
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.68 zł
87.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
56.96 zł
89.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%) -
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
55.68 zł
87.00 zł (-36%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
48.51 zł
77.00 zł (-37%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
81.27 zł
129.00 zł (-37%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(44,50 zł najniższa cena z 30 dni)
56.07 zł
89.00 zł (-37%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
42.21 zł
67.00 zł (-37%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
43.47 zł
69.00 zł (-37%)
Ebooka "Programowanie w JavaScript. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Programowanie w JavaScript. Rusz głową!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Programowanie w JavaScript. Rusz głową!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First JavaScript Programming
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-9880-6, 9788324698806
- Data wydania książki drukowanej :
- 2015-02-20
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9883-7, 9788324698837
- Data wydania ebooka :
- 2015-02-20 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 28688
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową! O'Reilly
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (26)
- Wiemy, co myślisz (27)
- Wyobrażamy sobie, że czytelnik tej książki jest uczniem (28)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (29)
- To, co MY zrobiliśmy (30)
- To, co TY możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa (31)
- Przeczytaj to (32)
- Recenzenci techniczni (35)
- Podziękowania* (36)
- Sposób działania języka JavaScript (40)
- Jak należy pisać kod JavaScript? (41)
- Jak umieszczać kod JavaScript na stronie? (42)
- Dziecinko, JavaScript przebył długą drogę... (44)
- Jak tworzyć instrukcje? (48)
- Zmienne i wartości (49)
- Odsuń się od tej klawiatury! (50)
- Wyrazić się (53)
- Wykonywanie operacji więcej niż jeden raz (55)
- Jak działa pętla while? (56)
- Podejmowanie decyzji w języku JavaScript (60)
- A kiedy trzeba podejmować WIELE decyzji... (61)
- Wyciągnij rękę i nawiąż kontakt z użytkownikami (63)
- Poznajemy bliżej funkcję console.log (65)
- Otwieranie konsoli (66)
- Piszemy poważną aplikację JavaScript (67)
- Jak mogę dodać kod do strony? (Niech policzę wszystkie sposoby) (70)
- Będziemy musieli was rozdzielić (71)
- Napiszmy grę w okręty (82)
- Pierwsza próba... (82)
- Punkt pierwszy: projekt wysokiego poziomu (83)
- Analiza pseudokodu (85)
- A... zanim przejdziemy dalej, nie zapomnij o kodzie HTML (87)
- Pisanie kodu prostej wersji gry w okręty (88)
- A teraz zajmijmy się logiką gry (89)
- Krok pierwszy: przygotowanie pętli i pobranie danych (90)
- Jak działa funkcja prompt? (91)
- Sprawdzanie komórki wskazanej przez użytkownika (92)
- Czy użytkownikowi udało się trafić? (94)
- Dodanie kodu wykrywającego trafienia (95)
- Prezentacja informacji o zakończonej grze (96)
- To koniec implementacji logiki (98)
- Chwilka na zapewnianie jakości (99)
- Czy możemy pogadać o rozwlekłości Twojego kodu? (103)
- Kończymy prostą wersję gry w okręty (104)
- Jak przypisywać wartości losowe? (105)
- Najlepszy na świecie przepis na generowanie liczb losowych (105)
- Wróćmy do zapewniania jakości (107)
- Gratulujemy pierwszego prawdziwego programu w języku JavaScript i mamy dwa słowa o wielokrotnym używaniu kodu (109)
- Co z tym kodem było nie tak? (117)
- Swoją drogą, czy wspominaliśmy już o FUNKCJACH? (119)
- No dobrze, ale jak to właściwie działa? (120)
- Co można przekazywać do funkcji? (125)
- JavaScript przekazuje przez wartość (128)
- Zakręcone funkcje (130)
- Funkcje mogą także coś zwracać (131)
- Śledzenie wykonania funkcji z instrukcją return (132)
- Zmienne globalne i lokalne (135)
- Poznawanie zasięgu zmiennych lokalnych i globalnych (137)
- Krótkie życie zmiennych (138)
- Nie zapominaj o deklarowaniu zmiennych (139)
- Czy możesz pomóc firmie BańkoCorp? (160)
- Jak reprezentować wiele wartości w JavaScripcie? (161)
- Jak działają tablice? (162)
- A w ogóle jak duża jest tablica? (164)
- Korpo-zdanio-budowator (166)
- W międzyczasie w firmie BańkoCorp... (169)
- Jak pobrać wszystkie elementy tablicy? (172)
- Chwila, istnieje lepszy sposób iteracji po tablicy (174)
- Czy możemy porozmawiać o rozwlekłości Twojego kodu? (180)
- Poprawienie pętli for przy użyciu operatora postinkrementacji (181)
- Szybka jazda próbna (181)
- Tworzenie pustej tablicy (i dodawanie do niej danych) (185)
- Zwycięzcami są... (189)
- Krótka inspekcja kodu... (191)
- Piszemy funkcję printAndGetHighScore (192)
- Refaktoryzacja kodu z użyciem funkcji printAndGetHighScore (193)
- Zastosowanie zmian... (195)
- Czy ktoś powiedział "obiekty"? (206)
- Myśląc o właściwościach... (207)
- W jaki sposób tworzy się obiekty? (209)
- Czym w ogóle jest programowanie obiektowe? (212)
- Jak działają właściwości? (213)
- W jaki sposób zmienna przechowuje obiekt? Ciekawe umysły chciałyby to wiedzieć... (218)
- Porównanie danych typów prostych i obiektów (219)
- Jeszcze inne operacje z wykorzystaniem obiektów... (220)
- Analiza działania wstępnej selekcji (222)
- Porozmawiajmy nieco więcej o przekazywaniu obiektów do funkcji (224)
- Zachowuj się! Jak dodawać zachowania do obiektów? (230)
- Poprawianie metody drive (231)
- Dlaczego metoda drive nic nie wie o właściwości started? (234)
- Jak działa this? (236)
- Jak zachowanie wpływa na stan? Dodajemy trochę paliwa (242)
- A teraz niech stan będzie mieć wpływ na zachowanie (243)
- Gratulujemy utworzenia pierwszych obiektów! (245)
- Wiesz co? Obiekty są wszędzie dookoła Ciebie (i ułatwiają Ci życie) (246)
- W poprzednim rozdziale miałeś wykonać niewielką misję - misję złamania kodu (260)
- Co robi ten kod? (261)
- Jak naprawdę wygląda interakcja JavaScriptu ze stroną WWW? (263)
- Jak wypiec swój własny DOM? (264)
- Pierwszy smak DOM (265)
- Pobieranie elementu przy użyciu metody getElementById (270)
- Co pobieramy z DOM? (271)
- Dostęp do kodu HTML w elemencie (272)
- Co się dzieje, kiedy zmieniamy DOM? (274)
- Jazda próbna wokół planet (277)
- Nawet nie myśl o uruchamianiu mojego kodu, zanim strona nie zostanie w całości wczytana (279)
- Ty mówisz: "przeglądarka", ja mówię: "wywołanie zwrotne" (280)
- Jak ustawiać atrybuty przy użyciu metody setAttribute? (285)
- Więcej zabawy z atrybutami (wartości atrybutów można także POBIERAĆ) (286)
- Nie zapominaj, że także metoda getElementById może zwracać null (286)
- Tymczasem w systemie słonecznym... (287)
- Gdzieś tam jest ukryta prawda... (294)
- Uważaj, możesz natknąć się na undefined, kiedy będziesz się tego najmniej spodziewać... (296)
- Jak używać null? (299)
- Stosowanie wartości NaN (301)
- Sprawy stają się jeszcze dziwniejsze (301)
- Musimy coś wyznać (303)
- Zrozumienie operatora równości (pseudonim: ==) (304)
- Jak wykonywana jest konwersja operandów operatora równości (brzmi groźniej, niż jest w rzeczywistości)? (305)
- Jak ściśle podejść do zagadnienia równości? (308)
- Jeszcze więcej konwersji typów... (314)
- Jak określić, czy dwa obiekty są równe? (317)
- Gdzieś tam leży prawda... (319)
- JavaScript uwzględnia fałsz (320)
- Sekretne życie łańcuchów znaków (322)
- Dlaczego łańcuch może wyglądać jak dana typu prostego oraz jak obiekt? (323)
- Pięciominutowa wycieczka po metodach (i właściwościach) łańcuchów znaków (325)
- Wojna o fotel (329)
- Tym razem napiszemy PRAWDZIWĄ grę w okręty (344)
- Krok wstecz... do HTML i CSS (345)
- Tworzenie strony HTML: postać ogólna (346)
- Dodawanie stylów (350)
- Stosowanie klas hit i miss (353)
- Jak zaprojektować grę? (355)
- Implementacja widoku (357)
- Jak działa metoda displayMessage? (357)
- Jak działają metody displayHit oraz displayMiss? (359)
- Model (362)
- W jaki sposób będziemy reprezentować okręty? (364)
- Implementacja obiektu modelu (367)
- Rozmyślamy o metodzie fire (368)
- Implementacja kontrolera (375)
- Przetwarzanie pola wskazanego przez użytkownika (376)
- Planowanie kodu... (377)
- Implementacja funkcji parseGuess (378)
- W międzyczasie w kontrolerze... (381)
- Dodanie procedury obsługi zdarzeń do przycisku Ognia! (385)
- Przekazywanie współrzędnych do kontrolera (386)
- Jak rozmieszczać okręty? (390)
- Implementacja metody generateShip (391)
- Generacja początkowego pola okrętu (392)
- Dokończenie metody generateShip (393)
- Czym są zdarzenia? (409)
- Czym jest procedura obsługi zdarzeń? (410)
- Jak napisać pierwszą procedurę obsługi zdarzeń? (411)
- Jazda próbna procedury obsługi zdarzeń (412)
- Poznajemy zdarzenia, pisząc grę (414)
- Implementacja gry (415)
- Jazda próbna (416)
- Dodajmy więcej obrazków (420)
- Teraz musimy przypisać tę samą procedurę obsługi zdarzeń do właściwości onclick każdego obrazka (421)
- Jak użyć tej samej funkcji do obsługi wszystkich obrazków? (422)
- Jak działa obiekt zdarzenia? (425)
- Zaprzęgamy obiekt zdarzenia do pracy (427)
- Testujemy obiekt zdarzenia i właściwość target (428)
- Zdarzenia i kolejki (430)
- Jeszcze więcej zdarzeń (433)
- Jak działa funkcja setTimeout? (434)
- Kończenie gry (438)
- Jazda testowa z licznikiem czasu (439)
- Tajemnicze, podwójne życie słowa kluczowego function (454)
- Deklaracje funkcji a wyrażenia funkcyjne (455)
- Przetwarzanie deklaracji funkcji (456)
- I co dalej? Przeglądarka wykonuje kod (457)
- Idziemy dalej... Instrukcja warunkowa (458)
- O tym, dlaczego funkcje są także wartościami (463)
- Czy wspominaliśmy już, że w JavaScripcie funkcje mają status "pierwszej klasy"? (466)
- Latanie pierwszą klasą (467)
- Piszemy kod do przetwarzania i sprawdzania pasażerów (468)
- Przetwarzanie listy pasażerów (470)
- Przekazywanie funkcji do funkcji (471)
- Zwracanie funkcji z funkcji (474)
- Pisanie kodu do wydawania napojów (475)
- Pisanie kodu do wydawania napojów - inne podejście (476)
- Przyjmowanie zamówień z wykorzystaniem funkcji pierwszej klasy (478)
- Cola sieciowicka (481)
- Jak działa metoda sort tablic? (483)
- Łączymy wszystko w całość (484)
- Weźmy teraz sortowanie na jazdę próbną (486)
- Rzut oka na inną stronę funkcji... (500)
- Jak używać funkcji anonimowych? (501)
- Musimy ponownie pomówić o rozwlekłości Twojego kodu (503)
- Kiedy funkcja zostaje zdefiniowana? To zależy... (507)
- Co się właśnie stało? Dlaczego funkcja fly nie była zdefiniowana? (508)
- Zagnieżdżanie funkcji (509)
- Jaki wpływ na zasięg ma zagnieżdżanie funkcji? (510)
- Krótka powtórka z zasięgu leksykalnego (512)
- Miejsce, w którym zasięg leksykalny sprawia, że sprawy stają się interesujące (513)
- Funkcje raz jeszcze (515)
- Wywoływanie funkcji (po raz wtóry) (516)
- Czym właściwie są domknięcia? (519)
- Domykanie funkcji (520)
- Zastosowanie domknięć w celu zaimplementowania magicznego licznika (522)
- Zaglądamy za kulisy... (523)
- Tworzenie domknięcia poprzez przekazanie wyrażenia funkcyjnego jako argumentu (525)
- Domknięcia zawierają rzeczywiste środowisko, a nie jego kopię (526)
- Tworzenie domknięć jako procedur obsługi zdarzeń (527)
- Jak działa domknięcie liczące kliknięcia? (530)
- Tworzenie obiektów przy użyciu literałów obiektowych (544)
- Stosowanie konwencji podczas tworzenia obiektów (545)
- Prezentacja konstruktorów obiektów (547)
- Jak utworzyć konstruktor? (548)
- Jak należy używać konstruktorów? (549)
- Sposób działania konstruktorów (550)
- W konstruktorach można także umieszczać metody (552)
- Nadszedł czas na produkcję masową (558)
- Weźmy nowe samochody na jazdę próbną (560)
- Nie zapominaj jeszcze o literałach obiektowych (561)
- Przekazywanie argumentów przy użyciu literału obiektowego (562)
- Modyfikacja konstruktora Car (563)
- Zrozumieć instancje obiektów (565)
- Nawet obiekty utworzone przy użyciu konstruktora mogą mieć własne właściwości (568)
- Konstruktory stosowane w praktyce (570)
- Obiekt Array (571)
- Jeszcze więcej zabawy z wbudowanymi obiektami JavaScriptu (573)
- Hej, zanim zaczniemy, mamy lepszy sposób rysowania diagramów obiektów (585)
- Ponowna analiza konstruktorów: wielokrotnie używamy kodu, ale czy robimy to efektywnie? (586)
- Czy powielanie metod jest poważnym problemem? (588)
- Czym są prototypy? (589)
- Dziedziczenie po prototypie (590)
- Jak działa dziedziczenie? (591)
- Przesłanianie prototypu (593)
- Jak przygotować prototyp? (596)
- Prototypy są dynamiczne (602)
- Bardziej interesująca implementacja metody sit (604)
- Jeszcze jeden raz: sposób działania właściwości sitting (605)
- Jak zaprojektować psa pokazowego? (609)
- Tworzenie łańcucha prototypów (611)
- Jak działa dziedziczenie w łańcuchu prototypów? (612)
- Tworzenie prototypu psa pokazowego (614)
- Tworzenie instancji psa pokazowego (618)
- Analiza wyników ćwiczenia (621)
- Łańcuch prototypów nie kończy się na psie (627)
- Wykorzystanie dziedziczenia na swoją korzyść... Przesłonięcie domyślnych metod (628)
- Stosowanie dziedziczenia do własnych celów... Rozszerzanie wbudowanych obiektów (630)
- Wielka Jednolita Teoria JavaScriptu (632)
- Łączenie wszystkiego w całość (633)
- Co dalej? (633)
- 1. jQuery (644)
- 2. Więcej operacji na DOM (646)
- 3. Obiekt window (647)
- 4. Obiekt arguments (648)
- 5. Obsługa wyjątków (649)
- 6. Dodawanie procedur obsługi zdarzeń przy użyciu metody addEventListener (650)
- 7. Wyrażenia regularne (652)
- 8. Rekurencja (654)
- 9. JSON (656)
- 10. JavaScript po stronie serwera (657)
Wprowadzenie
1. Czas się zamoczyć
2. Idziemy dalej
3. Stawiamy na funkcjonalność
4. Tablice
5. Wycieczka do Obiektowa
6. Poznajemy DOM
7. Poważne typy
8. Tworzenie aplikacji
9. Obsługa zdarzeń
10. Wyzwolone funkcje
11. Poważne funkcje
12. Tworzenie obiektów
13. Obiekty ekstramocne
A. Dziesięć najważniejszych rzeczy (których nie opisaliśmy)
Skorowidz (661)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł (-36%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(56,96 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka jest przewodnikiem dla profesjonalistów do spraw cyberbezpieczeństwa. Przedstawia podstawowe zasady reagowania na incydenty bezpieczeństwa i szczegółowo, na przykładach, omawia proces tworzenia zdolności szybkiej i skutecznej reakcji na takie zdarzenia. Zaprezentowano tu techniki informatyki śledczej, od pozyskiwania dowodów i badania pamięci ulotnej po badanie dysku twardego i dowodów pochodzących z sieci. Szczególną uwagę poświęcono zagrożeniom atakami ransomware. Nie zabrakło omówienia roli analizy zagrożeń w procesie reagowania na incydenty, a także zasad sporządzania raportów dokumentujących reakcję na incydent i wyniki analizy. Pokazano również, w jaki sposób prowadzi się polowania na zagrożenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka zapewni Ci wiedzę, dzięki której z powodzeniem utworzysz blue team w swojej organizacji. Dowiesz się, z jakich defensywnych środków cyberbezpieczeństwa warto skorzystać i jakimi metodami ocenić skuteczność aktualnego stanu zabezpieczeń, dogłębnie zrozumiesz także sposoby działania cyberprzestępców. Lekturę rozpoczniesz od krótkiego przeglądu znaczenia, zadań i składu zespołu niebieskiego, poznasz też ważne techniki i najlepsze praktyki w defensywnej ochronie cyberbezpieczeństwa. Nauczysz się korzystać z metodologii NIST w celu utworzenia planów reagowania na incydenty i dowiesz się, jak je testować. Znajdziesz tutaj również wskazówki, dzięki którym dopasujesz swoje działania ściśle do potrzeb organizacji.- Druk
Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dziury. Klucz do zrozumienia wszechświata jest właśnie dla Ciebie. Znany naukowiec i popularyzator nauki Brian Cox wraz z fizykiem Jeffem Forshawem zabiorą Cię w fascynującą podróż do świata czarnych dziur. Dowiesz się, jak się narodziła koncepcja czarnych dziur, jak Einstein zapoczątkował teorię ogólnej względności, która przewidziała ich istnienie, jak Hawking odkrył, że one promieniują, i jak współczesna fizyka kwantowa próbuje połączyć grawitację z informacją. Ta książka to nie tylko pasjonująca opowieść naukowa, ale także inspirująca wizja kosmosu, w której przestrzeń i czas wyłaniają się z sieci bitów kwantowych, a czarne dziury mogą być kluczem do zrozumienia natury rzeczywistości. Przygotuj się na niesamowitą przygodę, która zmieni Twój sposób patrzenia na wszechświat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Bestseller Promocja
To piąte, gruntownie zaktualizowane wydanie podręcznika, który doceni każdy student informatyki i inżynier oprogramowania. Książka obejmuje szeroki zakres zagadnień, od podstawowych pojęć po zaawansowaną problematykę związaną z najnowszymi trendami w systemach operacyjnych. Wyczerpująco omawia procesy, wątki, zarządzanie pamięcią, systemy plików, operacje wejścia-wyjścia, zakleszczenia, interfejsy użytkownika, multimedia czy kompromisy wydajnościowe. Szczegółowo, jako studia przypadków, zostały tu opisane systemy: Windows 11, Unix, Linux i Android. Jasny i przystępny styl, a także liczne przykłady i ćwiczenia ułatwiają zrozumienie nawet bardzo skomplikowanych zagadnień.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
114.56 zł
179.00 zł (-36%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera w zwinnym zespole programistów. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat kolejnych etapów testowania, dzięki czemu zrozumiesz, jak w projektach agile te działania są planowane, przeprowadzane i monitorowane. Dowiesz się też, jak tę wiedzę stosować podczas wykonywania codziennych zadań testera w projekcie agile i na czym polegają różne procesy prowadzone przez zwinne zespoły. Co ważne, poszczególne koncepcje i zagadnienia odnoszą się do rzeczywistych projektów ― a to najlepszy sposób, by dobrze się przygotować do podjęcia pracy w zawodzie testera agile!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł (-36%) -
Nowość Promocja
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występujące problemy, a liczne ćwiczenia ułatwią Ci utrwalenie zdobytej wiedzy. Omówiono tu najnowsze funkcje języka i najlepsze praktyki w data science. Zaprezentowano również zasady korzystania z wielu bibliotek języka R, na przykład tidyverse, służącej do pobierania informacji z różnych źródeł.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
82.56 zł
129.00 zł (-36%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adresu e-mail. Rozszerzyły również natywną walidację danych poprzez wprowadzenie nowych atrybutów dla znaczników. Jednak prawdziwa rewolucja w projektowaniu formularzy internetowych nastąpiła z chwilą pojawienia się bibliotek opartych na języku JavaScript. Umożliwiły one tworzenie dynamicznych formularzy z walidacją na żywo i interaktywnymi elementami, a to pozwoliło przekształcić witryny internetowe w pełnoprawne aplikacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł (-36%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Programowanie w JavaScript. Rusz głową! Eric Freeman, Elisabeth Robson (12) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie