PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych
- Autor:
- Włodzimierz Gajda
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.1/6 Opinie: 19
- Stron:
- 528
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych
- Model architektoniczny MVC
- Szablony PHP i szablony Smarty
- Wizualne projektowanie baz danych
- Mapowanie relacyjno-obiektowe
- Oprogramowanie Propel oraz Doctrine
- Formaty TXT, XML oraz XLS
Duża część popularnych serwisów internetowych dostępnych obecnie w sieci działa w oparciu o relacyjne bazy danych i język PHP. Tandem ten stał się już niemal standardem w dziedzinie tworzenia rozbudowanych, dynamicznych witryn i aplikacji WWW zarówno w przypadku wielkich przedsiębiorstw, jak i hobbystów pragnących dzielić się swoimi doświadczeniami za pośrednictwem internetu. PHP i MySQL doskonale nadają się do praktycznej realizacji wzorca architektonicznego MVC, ułatwiającego opracowywanie nawet najbardziej złożonych projektów. Dzięki odseparowaniu poszczególnych komponentów aplikacji i podzieleniu jej na mniejsze elementy funkcjonalne tworzona witryna jest znacznie wygodniejsza w zarządzaniu i modyfikacji niż serwisy oparte na innych wzorcach.
Wzorzec architektoniczny MVC — choć opracowany z myślą o uproszczeniu życia programistom i twórcom witryn WWW — początkowo bardzo trudno zrozumieć, a postęp w dziedzinie tworzenia stron internetowych wymusza ciągłe dostosowywanie się do panujących na rynku trendów i stałe odświeżanie wiedzy na ten temat. Pomocą posłuży tu odpowiednia książka — z pewnością może nią być "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych ". W przystępny sposób prezentuje ona podstawy zastosowania architektury MVC, pokazuje wykorzystanie dwóch najważniejszych rozwiązań do mapowania obiektowo-relacyjnego, podsuwa techniki tworzenia funkcjonalnych interfejsów użytkownika aplikacji WWW oraz proponuje stosowanie różnych formatów do przechowywania danych. Poszczególne zagadnienia ilustrowane są przykładami i praktycznymi projektami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć opisywane techniki i wykorzystać je w swoich aplikacjach. Zdobytą wiedzę pomagają utrwalić liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania.
- Podstawy użycia wzorca MVC
- Moduły, akcje, widoki, szablony PHP i szablony Smarty
- Reguły translacji przyjaznych adresów URL
- Używanie baz danych w projektach WWW
- Wizualne projektowanie baz danych i mapowanie relacyjno-obiektowe
- Wykorzystanie oprogramowania Propel oraz Doctrine
- Metody zwiększania funkcjonalności interfejsów aplikacji internetowych
- Stronicowanie wyników i przewijanie rekordów
- Chmura tagów
- Korzystanie z formatów TXT, XML, XLS
- Odczyt plików i wypełnianie bazy danych
- Pliki skompresowane i osadzanie danych binarnych w plikach XML
Poznaj w praktyce nowoczesne metody
tworzenia zaawansowanych aplikacji WWW!
Wszystkie projekty omówione w książce umieszczono na płycie dołączonej do książki. Każdy z projektów jest dostępny jako kompletne, działające rozwiązanie, dokładnie przetestowane.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Bestseller Promocja
To wydanie książki zostało zaktualizowane pod kątem języka PHP 8. Za jej pomocą opanujesz solidne podstawy programowania zorientowanego obiektowo w PHP, a następnie zapoznasz się z zasadami projektowania kodu, narzędziami i zalecanymi rozwiązaniami, które ułatwiają tworzenie, testowanie i wdrażanie niezawodnych aplikacji. Sporo miejsca poświęcono tu wzorcom projektowym, w tym wzorcom biznesowym i bazodanowym. Omówiono również narzędzia i praktyki pomocne w pracy zespołowej, jak praca z systemem Git czy zarządzanie wersjami i zależnościami przy użyciu Composera. Nie zabrakło także takich ważnych zagadnień jak strategie automatycznych testów i zasady ciągłej integracji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI PHP 8. Obiekty, wzorce, narzędzia. Poznaj obiektowe usprawnienia języka PHP, wzorce projektowe i niezbędne narzędzia programistyczne. Wydanie VI
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka adresowana do początkujących programistów, którzy chcą zacząć pisać czysty kod w PHP. Znajdziesz w niej przystępnie wyjaśnione koncepcje, a także szereg wskazówek, opisów dobrych praktyk, wzorców projektowych i technik pracy. Treść została podzielona na dwie części. W pierwszej wyjaśniono paradygmat pisania czystego kodu i zasady, które stosuje się w tym zakresie w języku PHP. W drugiej części omówiono najlepsze narzędzia, wzorce i praktyki, pokazano też, jak należy skonfigurować swoje zintegrowane środowisko programistyczne (IDE) i jak pozyskiwać wskaźniki mówiące o kondycji kodu. Sporo miejsca poświęcono testom automatycznym, pisaniu dokumentacji i innym istotnym zagadnieniom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czysty kod w PHP. Wskazówki ekspertów i najlepsze rozwiązania pozwalające pisać piękny, przystępny i łatwy w utrzymaniu kod PHP Czysty kod w PHP. Wskazówki ekspertów i najlepsze rozwiązania pozwalające pisać piękny, przystępny i łatwy w utrzymaniu kod PHP
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ten znakomity podręcznik programowania dla początkujących sprawi, że nauka PHP i MySQL będzie przyjemna i efektywna. Został pomyślany tak, aby po zapoznaniu się z najpotrzebniejszymi, kluczowymi informacjami szybko przystąpić do tworzenia stron internetowych ― i w ten sposób wraz z przyswajaniem wiedzy rozwijać umiejętności. Książka zawiera mnóstwo wyjaśnień i wskazówek, zilustrowanych schematami, infografikami i krótkimi przykładami kodu. Opisano w niej, jak zaprojektować i dynamiczne strony internetowe, sklepy internetowe czy serwisy społecznościowe. Dzięki lekturze zdobędziesz gruntowne podstawy sztuki programowania i przygotujesz się do opanowania bardziej złożonych zagadnień.- Druk
PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera PHP i MySQL. Aplikacje internetowe po stronie serwera
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem znakomitego wprowadzenia do projektowania dynamicznych stron internetowych. Oprócz przystępnego omówienia technik tworzenia responsywnych stron WWW znalazły się tu solidne podstawy PHP, MySQL, JavaScriptu, CSS i HTML5; opisano też możliwości bibliotek jQuery i jQuery Mobile. Pokazano, jak połączyć możliwości tych technologii, oraz opisano zalecane metody programowania. Co istotne, w książce zawarto wskazówki dotyczące optymalizacji stron WWW pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki licznym przykładom uzyskaną wiedzę można na bieżąco testować w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.90 zł
119.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej...- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Ta książka jest szybkim i przystępnym przewodnikiem, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę o sposobach włączania responsywności do procesu projektowania i budowania różnorodnych aplikacji. Opanujesz również dobre praktyki tworzenia stron WWW oraz ogólne zasady poprawnego programowania. Poszczególne przykłady bazują na powszechnie znanych technologiach i językach, takich jak HTML, CSS i JavaScript, a także na coraz popularniejszym frameworku Bootstrap. Prędko wykorzystasz obfitość zawartej tu wiedzy o wszelkich aspektach responsywności oraz o korzystaniu z Bootstrapa w projektach i programowaniu aplikacji WWW. Nauczysz się też dobierać frameworki najlepiej pasujące do specyfiki aktualnie tworzonego projektu. W efekcie Twoje strony staną się profesjonalne, kreatywne i prawdziwie responsywne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach Responsive Web Design. Nowoczesne strony WWW na przykładach
Niedostępna
-
Relacyjne bazy danych są wszędzie wokół nas, a do podstawowych umiejętności wymaganych od współczesnych programistów należy dobra znajomość języka SQL. Na świecie nie ma jednak osób, którym nie zdarza się czegoś zapomnieć. Jeśli potrzebujesz pomocy w codziennej pracy lub chcesz odświeżyć wiedzę na temat SQL-a, sięgnij po te tablice! Szybko znajdziesz w nich niezbędne informacje i sprawdzisz instrukcje, które umożliwią sprawne osiągnięcie celu. Jedno spojrzenie pozwoli Ci przypomnieć sobie sposób tworzenia zapytań i zastosowanie różnych konstrukcji języka.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz najlepsze porady dotyczące profesjonalnego projektowania stron internetowych. Znajdziesz tu zbiór najpopularniejszych artykułów z biblii każdego projektanta stron - serwisu Smashing Magazine. Sprawdź zatem, jak z sukcesem stworzyć skuteczne portfolio online lub atrakcyjny interfejs użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW. Dowiedz się, jak radzić sobie z klientami, przyjmować krytykę oraz tworzyć sieć znajomości. Ta książka jest studnią wiedzy dla każdego projektanta chcącego profesjonalnie podejść do wykonywania swojego zawodu, dlatego warto ją mieć!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki lekturze tej publikacji przemienisz się ze sprawnego programisty w pewnego siebie inżyniera — stosującego najlepsze praktyki programistyczne, pracującego szybko i solidnie. Autorzy przedstawiają praktyczne problemy i użyteczne rozwiązania, które zaprowadzą Cię na szczyt kariery! Jeśli szukasz możliwości scementowania całej swojej wiedzy i chcesz zdobyć solidne podstawy, ta książka jest dla Ciebie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
O autorze książki
Włodzimierz Gajda - Certyfikowany inżynier PHP oraz Zend Framework mający ponad dziesięć lat doświadczenia w nauczaniu programowania aplikacji internetowych.
Wykładowca w Katedrze Analizy Numerycznej i Programowania Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
Prowadzi wykłady dotyczące programowania aplikacji internetowych w PHP, symfony, Zend Framework.
Pomysłodawca i właściciel firmy szkolenia-informatyczne.eu zajmującej się prowadzeniem szkoleń IT.
Włodzimierz Gajda - pozostałe książki
-
PHP. Praktyczne projekty to naprawdę wyjątkowy podręcznik do nauki PHP. Nie spodziewaj się tu suchych, typowo podręcznikowych teorii! Znajdziesz w nim za to omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi i przejrzystymi przykładami ich użycia. Pierwsza część książki wprowadzi Cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Z następnych rozdziałów wyniesiesz już umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania tego języka przy tworzeniu najróżniejszych projektów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Zadaniem tej książki jest szybkie i praktyczne wprowadzenie Cię w świat Symfony 2 oraz pokazanie na konkretnych przykładach, jak można wykorzystać jego wspaniałe możliwości. Sprawdź, jak zainstalować aplikację i stworzyć z niej wygodne narzędzie, dołączyć zewnętrzne zasoby, przygotować szablon witryny czy opublikować projekt. Poznaj zmienne, wyrażenia i operatory Twig, instrukcje sterujące, znaczniki, funkcje i filtry. Naucz się pracować z bazą danych, wykorzystywać różne rozszerzenia i relacje, tworzyć aplikacje interaktywne i te przeznaczone wyłącznie do odczytu. Wszystko to masz na wyciągnięcie ręki - przeczytaj i stosuj we własnych projektach!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka Symfony w przykładach jest możliwie najbardziej skondensowaną instrukcją obsługi Symfony. Żeby ją zrozumieć, nie musisz dysponować oszałamiającą wiedzą — wystarczą podstawy PHP i XHTML/CSS. Jej autor poprowadzi Cię od najprostszych projektów („Hello world”), przez nieco bardziej zaawansowane zagadnienia, dotyczące zewnętrznych zasobów, połączenia projektu z bazą danych, publikacji projektu na serwerze hostingowym, aż po tworzenie różnego typu paneli administracyjnych. Krótko mówiąc, na samych konkretnych przykładach przejdziesz drogę do stworzenia własnej, niezawodnie działającej aplikacji internetowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Niniejsza publikacja ma za zadanie przybliżyć Ci Zend Framework, począwszy od absolutnych podstaw, aż po kwestie związane z pieczołowitym zabezpieczaniem dostępu do aplikacji. Znajdziesz tu jasne i czytelne przykłady zastosowania frameworka w różnych sytuacjach oraz propozycje gotowych rozwiązań konkretnych problemów programistycznych. Nauczysz się tworzyć zarówno proste strony WWW, jak i zaawansowane aplikacje, wymieniać szablony oraz implementować wtyczki. Poznasz sposoby tworzenia i wykorzystywania klas, współpracy z bazą danych, publikowania aplikacji w Internecie oraz używania formularzy. Krótko mówiąc, masz w ręku kompletny przewodnik po jednym z najlepszych frameworków PHP!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zend Framework od podstaw. Wykorzystaj gotowe rozwiązania PHP do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych Zend Framework od podstaw. Wykorzystaj gotowe rozwiązania PHP do tworzenia zaawansowanych aplikacji internetowych
Czasowo niedostępna
-
Drugie wydanie książki „HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty” pozwoli Ci od podszewki poznać tajniki projektowania naprawdę przemyślanych stron internetowych, uwzględniających potrzeby ich użytkowników. Dowiesz się, jak zachować poprawność składniową XHTML i CSS. Poznasz semantykę kodu XHTML i opanujesz metodologię pracy zgodnej ze standardami. Zrozumiesz, dlaczego ważne jest zapewnienie dostępności Twoich stron dla osób niepełnosprawnych i co zrobić, by wyszukiwarki mogły bez trudu przeanalizować oraz zaklasyfikować zawartość serwisu. Nauczysz się wybierać czcionki, tło, projektować wygodny interfejs i poszczególne fragmenty strony, a także zapisywać szczególnie udane projekty w formie szablonów.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty. Wydanie II HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty. Wydanie II
Niedostępna
-
To zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie II to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Podczas każdego z nich będziesz pracować nad przykładowymi fotografiami, które znajdują się na płycie DVD dołączonej do tej książki, i poznasz kilkadziesiąt sposobów na poprawienie ich jakości. Autor wytłumaczy Ci, jak wykorzystywać warstwy i gradienty, kadrować i skalować, pracować ze ścieżkami i zaznaczeniami, rozmywać i wyostrzać obraz oraz dodawać fantazyjne napisy. W dodatku dostaniesz do dyspozycji i dowolnego (w tym komercyjnego) wykorzystania bazę około 3 tysięcy znakomitych zdjęć.
- Druk
Niedostępna
-
Jeśli chcesz wykorzystać atuty GIMP-a, pora poznać jego interfejs i nauczyć się go używać. Najłatwiej zrobić to za pomocą praktycznych ćwiczeń, których mnóstwo znajdziesz w tej książce. Dowiesz się stąd, jak zainstalować i skonfigurować program, stosować narzędzia selekcji i pracować na warstwach. Odkryjesz, jak można zrobić szkic na podstawie zdjęcia, używać aerografu do malowania skopiowanymi obrazami i wstawiać oraz modyfikować ścieżki. Poznasz sposoby odbijania, obracania i skalowania obrazu, wielowymiarowej korekcji jego kolorystyki, poprawiania ostrości i usuwania zabrudzeń. Każde ćwiczenie zajmie Ci dosłownie parę minut. A efekt? Murowany!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej książce znajdziesz mnóstwo ćwiczeń, których zadaniem jest przybliżenie Ci sposobu działania poszczególnych elementów języka HTML5 i właściwości CSS3, a także większych projektów, które pozwolą Ci opanować i przetestować wiedzę na temat większych partii materiału. Obok szczegółowego omówienia języka HTML znajdziesz tu porady na temat tego, jak pilnować poprawności kodu HTML5 i CSS3, pracować w trybie standardów, tworzyć układy strony czy projektować szablony. Dowiesz się także sporo na temat semantyki języka HTML.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Możliwości programu git i sposoby jego praktycznego zastosowania w różnych projektach przedstawione zostały w tej książce. Znajdziesz tu podstawowe informacje o instalacji środowiska i tworzeniu repozytoriów, pracy z plikami, identyfikowaniu rewizji i zmienianiu historii projektu. Dowiesz się, kiedy i jak tworzyć czy łączyć gałęzie oraz całe repozytoria, korzystać z repozytorium lokalnego i zdalnego, a także synchronizować je w odpowiedni sposób. Poznasz możliwe konflikty między wersjami pliku i nauczysz się radzić sobie z nimi. Zrozumiesz, jak wykorzystywać najbardziej znane serwery hostingowe dla projektów git oraz dostępne w nich, wbudowane systemy śledzenia błędów. I wreszcie przestaniesz miewać koszmary, w których tracisz tygodnie na odszukanie zagubionego pliku. Git zrobi to za Ciebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Łukasz MisztelaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Książka o Fotografowaniu Wydnie III rozszerzone Andrzej A. Mroczek" To doskonały materiał dla osoby, która rozpoczęła swoją przygodę z fotografowaniem. Autor wyjaśnia podstawowe oraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące doboru aparatu, programów oraz ich ustawień. Dostępnym językiem tłumaczy na czym polega fotografowanie i jak się do tego zabrać. Polecam
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Andrzej BłaszczykRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
To już mój drugi zakup tej pozycji. Tym razem dla znajomego. To co na początku zaskakuje to fakt, iż jest to książka polskiego autora, oczywiście jest to zaskoczenie pozytywne. Książka porusza bardzo ciekawy temat wzorców architektonicznych MVC. Pomimo tego, że niezalecałbym jej dla osoby początkującej - to jednak autor stara się w przystępny sposób wyjaśnić wszelkie tajniki podejścia do programowania obiektowego. Bardzo dobrze zostały przedstawione różnice między oprogramowaniem Propel i Doctrine, i co ważne, poparte przykładami. Dlatego zachęcam do zapoznania się z tą rodzimą pozycją w szczególności dlatego, że książek poruszających ten temat można szukać na próżno.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Kasia BullaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zdarzyło się, że zostałem programistą Java. Z racji mojego stosunkowo niewielkiego doświadczenia z tym językiem, "Thinking in Java" Bruce′a Eckela była pierwszą rzeczą, jaka z inspiracji przełożonego wylądowała na moim biurku. Przerażenie monumentalnością tego dzieła (ponad 1200 stron musi zajmować trochę miejsca!) szybko ustąpiło uznaniu dla jego przydatności, bogactwa zawartych w nim informacji i uniwersalności. Jest to bowiem nie tylko doskonały podręcznik dla dopiero zagłębiających się w tajniki języka Java, ale także bogate źródło wiedzy dla zaawansowanych, o czym przekonałem się widząc doświadczonych kolegów programistów szukających potrzebnych rozwiązań w tej właśnie książce. Pomimo że pozycja ta jest na wyposażeniu mojego stanowiska pracy, jej najnowsze wydanie kupiłem sobie do domu. Pomimo tego, że jej starsze wydania autor udostępnia za darmo w Internecie. Świadczy to o profesjonalizmie autora i pewności jego oraz wydawcy, że książka ta jest potrzebna i na tyle przydatna, że czytelnicy nie zrezygnują z kupna nowego wydania. Potwierdzam. Nie posiadam konta na facebooku, dla wielu z Was być może więc w ogóle nie istnieję. Tę recenzję zamieściła za mnie koleżanka. Czytam kilkadziesiąt książek rocznie, nie licząc literatury fachowe i nigdy żadnej z nich nie poleciłem publicznie. Dlaczego polecam "Thinking in Java" Eckela? Nie chodzi o doznania literackie i zachwyty, których brak. To również nie szybki kurs nauki w weekend. Ta książka zwyczajnie przyda się Wam w pracy z językiem Java. Do tego celu ją polecam.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Marlenn BoguckaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Znakomita pozycja dla wszystkich zainteresowanych tworzeniem witryn internetowych jak również tych, którzy zajmują się tym zawodowo. Rzetalna, bogata w praktyczne porady książka. Takiej fachowej literatury brakuje na polskim rynku publikacji informatycznych. Jest to poradnik na najwyższym poziomie.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Łukasz GórowskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka opisuje bardzo ciekawe zagadnienia związane z tworzeniem stron WWW opartych na bazach danych, takie których nie ma w większości książek na temat PHP i MySQL. Niestety czasem zbyt lakonicznie opisuje ważne zagadnienia, a rozwodzi się nad prostymi rzeczami. Mimo tych wad książkę warto polecić każdemu, kto poważni myśli o obiektowym programowaniu w PHP. Szczególnie interesujące jest obiektowe podejście do bazy danych.
-
Recenzja: www.instagram.com/katherine_the_bookworm/ Emily MalecRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka "Siła sekretu" jest niesamowita, fantastyczna i jak tylko ją wzięłam do ręki to już widok okładki i tytuł wzbudziły moją ciekawość i zainteresowanie więc musiałam ją kupić i przeczytać. Polecam ją każdemu, kto chce poznać sekret i coś zmienić w swoim życiu.
-
Recenzja: NetWorld PIOTR KOCIATKIEWICZ, 2010-08-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka zawiera zwięzły opis i liczne przykłady prezentujące nowoczesne rozwiązania w dziedzinie projektowania stron WWW. Dążąc do zapewnienia spójności projektowanego oprogramowania, autor poleca stosowanie wzorca MVC (Model-View-Controller), który - dzieląc aplikację na moduły i akcje - ułatwia określenie jej struktury. Czytelnik pozna podstawy użycia MVC Nauczy się tworzyć ścieżki w znacznikach, obsługiwać komunikaty o błędach i stosować szablony PHP do tworzenia widoków. Pozna kilka powszechnie stosowanych technik zwiększenia funkcjonalności interfejsu aplikacji internetowych. Dowie się, w jaki sposób można w PHP przechowywać dane w formatach .txt, .xml i .xls. Utrwaleniu wiedzy i przyswojeniu prezentowanych w publikacji technik służą szczegółowo omówione projekty i ćwiczenia, które zachęcają do samodzielnego doskonalenia umiejętności projektowania zaawansowanych aplikacji internetowych.
-
Recenzja: Computer Arts 2010-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ta w przystępny sposób prezentuje podstawy zastosowania architektury MVC, pokazuje wykorzystanie dwóch najważniejszych rozwiązań do mapowania obiektowo-relacyjnego, podsuwa techniki tworzenia funkcjonalnych interfejsów użytkownika aplikacji WWW oraz proponuje stosowanie różnych formatów do przechowywania danych. Poszczególne zagadnienia są ilustrowane przykładami i praktycznymi projektami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć opisywane techniki i wykorzystać je w swoich aplikacjach. Zdobytą wiedzę pomagają utrwalić liczne ćwiczenia do samodzielnego wykonania.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-1258-0, 8324612580
- Data wydania książki drukowanej :
- 2010-04-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2409-1, 9788328324091
- Data wydania ebooka :
- 2015-11-24 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 3913
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Spis treści książki
- Projekt 1.1. Hello world! (18)
- Krok pierwszy: utworzenie modułu main (19)
- Krok drugi: utworzenie akcji hello w module main (19)
- Krok trzeci: utworzenie układu witryny WWW (20)
- Krok czwarty: reguła translacji adresu pierwszy-projekt.html na wykonanie akcji main/hello (20)
- Krok piąty: skrypt index.php (21)
- Pliki, które należy utworzyć (22)
- Uruchomienie projektu (23)
- Przebieg wykonania (24)
- Projekt 2.1. Wlazł kotek na schody... (28)
- Analiza ścieżek zawartych w kodzie HTML (31)
- Projekt 3.1. Żółta Turnia (36)
- Oglądanie strony błędu oraz nagłówka HTTP (38)
- Projekt 4.1. Data i godzina - szablon PHP (42)
- Projekt 4.2. Data i godzina - szablon Smarty (45)
- Projekt 4.3. Ojciec i syn - szablon PHP (47)
- Projekt 4.4. Ojciec i syn - szablony Smarty (49)
- Projekt 4.5. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablon PHP (50)
- Projekt 4.6. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablony Smarty (53)
- Projekt 4.7. Kolory CSS (54)
- Projekt 4.8. Kolory CSS - szablony Smarty (56)
- Projekt 5.1. Fraszki (60)
- Projekt 5.2. Fraszki - szablony Smarty (68)
- Projekt 6.1. Kolędy (73)
- Analiza różnych rodzajów adresów URL (77)
- Dwukierunkowość konwersji adresów (78)
- Konwersje adresów w generowanych stronach WWW (79)
- Włączanie i wyłączanie translacji wyjściowych (80)
- Konwersja adresów URL przy użyciu funkcji pomocniczych (81)
- Implementacja funkcji pomocniczych w postaci wtyczek Smarty (82)
- Kilka zmiennych w adresach URL (83)
- Projekt 6.2. Ligi piłkarskie (84)
- Zmienne $path_prefix oraz ###PATH_PREFIX### (92)
- Wizualne projektowanie bazy danych (95)
- Oprogramowanie ORM (99)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Propel XML (100)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Doctrine YML (101)
- db-frame-tool (101)
- Propel - generowanie klas dostępu do bazy (102)
- ORM Propel - pierwsze kroki (104)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (104)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Propel (105)
- Doctrine - generowanie klas dostępu do bazy (106)
- ORM Doctrine - pierwsze kroki (107)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (107)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Doctrine (108)
- Projekt 7.1. Tatry (szablony PHP, Propel) (109)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (110)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (110)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (110)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (110)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (113)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (114)
- Projekt 7.2. Tatry (szablony PHP, Doctrine) (116)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (116)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (116)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (117)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (117)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (118)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (118)
- Projekt 7.3. Tatry (szablony Smarty, Propel) (119)
- Projekt 7.4. Tatry (szablony Smarty, Doctrine) (120)
- Propel - sortowanie rekordów (132)
- Doctrine - sortowanie rekordów (134)
- Projekt 9.1. Słownik (Propel, PHP) (134)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (135)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (135)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (137)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (137)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (138)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (138)
- Projekt 9.2. Słownik (Doctrine, PHP) (141)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (141)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (141)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (142)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (142)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (142)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (143)
- Propel (145)
- Doctrine (147)
- Projekt 10.1. Treny (Propel, PHP) (147)
- Identyfikacja trenu wewnątrz akcji tren/show (151)
- Projekt 10.2. Treny (Doctrine, PHP) (153)
- Metody generowane przez Propel dla relacji 1:n (158)
- Doctrine i relacje 1:n (160)
- Projekt 11.1. Kontynenty, państwa, miasta (Propel, PHP) (162)
- Przygotowanie bazy danych (163)
- Aplikacja (167)
- Projekt 11.2. Kontynenty, państwa, miasta (Doctrine, PHP) (173)
- Rozszerzanie właściwości klas generowanych przez Doctrine (174)
- Wstawianie rekordów (176)
- Aplikacja (178)
- Metody generowane przez Propel dla relacji n:m (182)
- Doctrine i relacje n:m (183)
- Projekt 12.1. Filmy (Propel, PHP) (184)
- Przygotowanie bazy danych (184)
- Aplikacja (187)
- Projekt 12.2. Filmy (Doctrine, PHP) (189)
- Propel. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (192)
- Projekt 12.3. Filmy (Propel, PHP, sortowanie) (192)
- Doctrine. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (193)
- Projekt 12.4. Filmy (Doctrine, PHP, sortowanie) (194)
- Czyszczenie zawartości bazy danych (197)
- Konwersja obiektu w napis (198)
- Konwersje toArray(), fromArray() (198)
- Warunkowe wstawianie nieistniejących obiektów (200)
- Wielokrotne wykorzystanie widoku (201)
- Projekt 13.1. Aparaty foto (Propel, PHP) (202)
- Warstwa M (202)
- Wypełnianie bazy danych (205)
- Aplikacja (206)
- Projekt 13.2. Aparaty foto (Doctrine, PHP) (208)
- Rozszerzanie funkcjonalności klas wygenerowanych przez Doctrine (209)
- Wstawianie rekordów do bazy danych (211)
- Aplikacja (212)
- Zapisywanie w bazie danych zdjęć JPG (215)
- Prezentowanie zdjęć JPG zapisanych w bazie danych na stronie WWW (216)
- Zapisywanie w bazie danych dowolnych plików binarnych (218)
- Wysyłanie danych binarnych z bazy do przeglądarki (220)
- Projekt 14.1. NotH (Propel, PHP) (221)
- Skrypt wstaw.php (223)
- Aplikacja (224)
- Tytuły stron (225)
- Rozwijane menu pionowe (226)
- Wartości atrybutów href oraz src w tekstach zapisanych w bazie danych (227)
- Projekt 14.2. NotH (Doctrine, PHP) (229)
- Skrypt wstaw.php (230)
- Aplikacja (230)
- Projekt 15.1. Czcionki projektów CSS Zen Garden (Propel, PHP) (234)
- Aplikacja (235)
- Menu główne witryny oraz tytuły podstron (240)
- Projekt 17.1. Angaże (szablony PHP, Propel) (248)
- Unikatowość kolumny slug (248)
- Pliki tekstowe o bardziej złożonej strukturze (250)
- Rozszerzenia warstwy M (251)
- Filtry konwertujące generowany kod HTML (260)
- Aplikacja (261)
- Hiperłącza kontekstowe (263)
- Menu kontekstowe (264)
- Projekt 18.1. PHP. Praktyczne projekty (269)
- Ograniczenia kluczy obcych (270)
- Wstępne opracowanie aplikacji (271)
- Implementacja hiperłączy następny/poprzedni (276)
- Hiperłącza link zawarte w nagłówku strony WWW (285)
- Projekt 19.1. Kolekcja płyt DVD z fotografiami (288)
- Rozszerzanie klas dostępu do bazy danych (291)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (295)
- Aplikacja (302)
- Translacje adresów stosujących cztery zmienne URL (304)
- Tabela zdjęć wykonana bez użycia tabel HTML (305)
- Wskaźniki następny/poprzedni do przewijania zdjęć i kategorii (306)
- Efekt rollover ze wskaźnikiem wybranej opcji (307)
- Fotografie podążające za wskaźnikiem myszki (307)
- Wskaźnik breadcrumbs (310)
- Projekt 20.1. Piłka nożna - sezon 2002/2003 (312)
- Wielokrotne klucze obce z tej samej tabeli (314)
- Sortowanie złączeń dla wielokrotnych kluczy (314)
- Wypełnianie bazy danych (317)
- Zarys aplikacji (320)
- Implementacja sortowalnych tabelek HTML (320)
- Projekt 21.1. 33 ? (332)
- Automatyczne generowanie identyfikatorów slug dla rekordów o zdublowanych tytułach (333)
- Klasa Pager (335)
- Widok wskaźnika stronicowania (343)
- Prezentacja rekordów poddanych stronicowaniu (345)
- Kontekstowe stronicowanie rekordów (348)
- Projekt 22.1. Imiona (351)
- Wybieranie alfabetu liter (352)
- Komponent wyświetlający alfabet (353)
- Prezentacja liter rozpoczynających się od wybranej litery na stronie WWW (354)
- Umieszczanie kontrolki z listą liter w szablonie layout.html (355)
- Projekt 23.1. Katalog Open Clipart (358)
- Wypełnianie bazy danych (360)
- Waga słów kluczowych (363)
- Aplikacja (365)
- Projekt 24.1. Artykuły (372)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (373)
- Funkcje odpowiedzialne za odczytywanie i usuwanie fragmentów kodu HTML (376)
- Funkcje odpowiedzialne za tworzenie spisu treści (378)
- Kolorowanie składni (380)
- Aplikacja (381)
- Klasa SimpleXML (387)
- Tworzenie obiektu SimpleXMLElement (388)
- Dostęp do węzłów drzewa (389)
- Lista identycznych elementów (390)
- Dostęp do atrybutów (391)
- Przetwarzanie wszystkich elementów i ich atrybutów (391)
- Wielokrotne zagnieżdżenia (392)
- Język XPath (395)
- Przykładowe dokumenty XML dostępne w internecie (395)
- Kursy walut (395)
- Książki wydawnictwa Helion (397)
- Projekt 26.1. Turniej Czterech Skoczni (398)
- Aplikacja (400)
- Statyczne pliki XML (403)
- Generowanie dokumentu XML w PHP (405)
- Echo - drukowanie kodu XML (406)
- Generowanie XML na podstawie tablicy (407)
- Generowanie XML na podstawie pliku tekstowego (408)
- Zapisywanie kodu XML do pliku (409)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XML (409)
- Dane w formacie XML opisujące witrynę WWW (410)
- Mapa witryny: sitemap.xml (410)
- Kanał RSS (411)
- Projekt 27.1. Kursy walut (412)
- Ustalanie adresów dokumentów XML z kursami walut (412)
- Projekt bazy danych (413)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (413)
- Aplikacja (415)
- Kanał RSS (415)
- Mapa witryny (416)
- Wykresy kursów walut (418)
- XML_Serializer (423)
- Konwersja tablicy w kod XML (423)
- Tablica asocjacyjna (424)
- Opcje (425)
- Tablica opcji (426)
- Jednowymiarowa tablica indeksowana (426)
- Wielowymiarowe tablice indeksowane (427)
- Atrybuty (428)
- Wybiórcze stosowanie atrybutów (429)
- Przekształcenia (430)
- XML_Serializer - przykłady (431)
- Projekt 28.1. Konwersja pliku nobel.txt (431)
- Projekt 28.2. Konwersja pliku mecze.txt (432)
- Projekt 28.3. Konwersja pliku tcs.txt (434)
- Klasa XML_Unserializer (436)
- Podstawowe użycie (436)
- Odczyt pliku (437)
- Parsing atrybutów (437)
- Konwersja formatu XML (439)
- Projekt 28.4. Konwersja jeden-w-wiele (439)
- Projekt 28.5. Konwersja wiele-w-jeden (440)
- Projekt 28.6. Klasyfikacja zwierząt (441)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (442)
- Moduły i akcje aplikacji (443)
- Akcja main/drzewo (444)
- Kanał RSS (444)
- Generowanie statycznego dokumentu sitemap.xml (447)
- Odczyt pliku XLS (449)
- Odczyt kilku arkuszy (451)
- Tworzenie pliku XLS (452)
- Wysyłanie arkusza do przeglądarki (453)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XLS (453)
- Konwersja pliku XLS do formatu tekstowego (454)
- Projekt 29.1. Generowanie danych autokomisu (455)
- Projekt 29.2. Autokomis (460)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (460)
- Aplikacja (465)
- Format danych tekstowych (467)
- Format danych XML (469)
- Format danych XLS (470)
- Projekt 30.1. Konwersja formatu TXT do formatu XML (470)
- Projekt 30.2. Konwersja formatu TXT do formatu XLS (474)
- Projekt 30.3. Konwersja formatu XML do formatu TXT (476)
- Projekt 30.4. Konwersja formatu XML do formatu XLS (477)
- Projekt 30.5. Konwersja formatu XLS do formatu TXT (478)
- Projekt 30.6. Konwersja formatu XLS do formatu XML (480)
- Projekt 30.7. Zestawienia artykułów "Magazynu INTERNET" (480)
- Aplikacja (483)
- Akcja list prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (484)
- Akcja show prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (486)
- Kodowanie base64 (490)
- Dekodowanie base64 (490)
- Kompresja danych (491)
- Dekompresja danych (492)
- Projekt 31.1. Format danych systemu do publikowania artykułów (493)
- Umieszczanie ilustracji, listingów, ramek i tabel w treści artykułu (495)
- Projekt 31.2. Konwersja artykułu z formatu tekstowego do spakowanego pliku XML (495)
- Projekt 31.3. System publikacji artykułów w postaci witryny WWW (498)
- Baza danych (499)
- Propel i dostęp tylko do wybranych kolumn tabeli (499)
- Wypełnianie bazy danych (501)
- Aplikacja (508)
- Projekt 1.1. Hello world! (18)
- Krok pierwszy: utworzenie modułu main (19)
- Krok drugi: utworzenie akcji hello w module main (19)
- Krok trzeci: utworzenie układu witryny WWW (20)
- Krok czwarty: reguła translacji adresu pierwszy-projekt.html na wykonanie akcji main/hello (20)
- Krok piąty: skrypt index.php (21)
- Pliki, które należy utworzyć (22)
- Uruchomienie projektu (23)
- Przebieg wykonania (24)
- Projekt 2.1. Wlazł kotek na schody... (28)
- Analiza ścieżek zawartych w kodzie HTML (31)
- Projekt 3.1. Żółta Turnia (36)
- Oglądanie strony błędu oraz nagłówka HTTP (38)
- Projekt 4.1. Data i godzina - szablon PHP (42)
- Projekt 4.2. Data i godzina - szablon Smarty (45)
- Projekt 4.3. Ojciec i syn - szablon PHP (47)
- Projekt 4.4. Ojciec i syn - szablony Smarty (49)
- Projekt 4.5. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablon PHP (50)
- Projekt 4.6. Stefan Żeromski: Zmierzch - szablony Smarty (53)
- Projekt 4.7. Kolory CSS (54)
- Projekt 4.8. Kolory CSS - szablony Smarty (56)
- Projekt 5.1. Fraszki (60)
- Projekt 5.2. Fraszki - szablony Smarty (68)
- Projekt 6.1. Kolędy (73)
- Analiza różnych rodzajów adresów URL (77)
- Dwukierunkowość konwersji adresów (78)
- Konwersje adresów w generowanych stronach WWW (79)
- Włączanie i wyłączanie translacji wyjściowych (80)
- Konwersja adresów URL przy użyciu funkcji pomocniczych (81)
- Implementacja funkcji pomocniczych w postaci wtyczek Smarty (82)
- Kilka zmiennych w adresach URL (83)
- Projekt 6.2. Ligi piłkarskie (84)
- Zmienne $path_prefix oraz ###PATH_PREFIX### (92)
- Wizualne projektowanie bazy danych (95)
- Oprogramowanie ORM (99)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Propel XML (100)
- Konwersja pliku .mwb do formatu Doctrine YML (101)
- db-frame-tool (101)
- Propel - generowanie klas dostępu do bazy (102)
- ORM Propel - pierwsze kroki (104)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (104)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Propel (105)
- Doctrine - generowanie klas dostępu do bazy (106)
- ORM Doctrine - pierwsze kroki (107)
- Zestawienie wygenerowanych klas oraz najważniejszych metod (107)
- Podstawy użycia klas wygenerowanych przez Doctrine (108)
- Projekt 7.1. Tatry (szablony PHP, Propel) (109)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (110)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (110)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (110)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (110)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (113)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (114)
- Projekt 7.2. Tatry (szablony PHP, Doctrine) (116)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (116)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (116)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (117)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (117)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (118)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (118)
- Projekt 7.3. Tatry (szablony Smarty, Propel) (119)
- Projekt 7.4. Tatry (szablony Smarty, Doctrine) (120)
- Propel - sortowanie rekordów (132)
- Doctrine - sortowanie rekordów (134)
- Projekt 9.1. Słownik (Propel, PHP) (134)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (135)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (135)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (137)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (137)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (138)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (138)
- Projekt 9.2. Słownik (Doctrine, PHP) (141)
- Krok pierwszy: projekt bazy danych (141)
- Krok drugi: generowanie klas dostępu do bazy danych (141)
- Krok trzeci: tworzenie pustej bazy danych (142)
- Krok czwarty: wypełnianie bazy danych na podstawie pliku tekstowego (142)
- Krok piąty: zrzut wypełnionej bazy danych (142)
- Krok szósty: aplikacja prezentująca zawartość bazy danych (143)
- Propel (145)
- Doctrine (147)
- Projekt 10.1. Treny (Propel, PHP) (147)
- Identyfikacja trenu wewnątrz akcji tren/show (151)
- Projekt 10.2. Treny (Doctrine, PHP) (153)
- Metody generowane przez Propel dla relacji 1:n (158)
- Doctrine i relacje 1:n (160)
- Projekt 11.1. Kontynenty, państwa, miasta (Propel, PHP) (162)
- Przygotowanie bazy danych (163)
- Aplikacja (167)
- Projekt 11.2. Kontynenty, państwa, miasta (Doctrine, PHP) (173)
- Rozszerzanie właściwości klas generowanych przez Doctrine (174)
- Wstawianie rekordów (176)
- Aplikacja (178)
- Metody generowane przez Propel dla relacji n:m (182)
- Doctrine i relacje n:m (183)
- Projekt 12.1. Filmy (Propel, PHP) (184)
- Przygotowanie bazy danych (184)
- Aplikacja (187)
- Projekt 12.2. Filmy (Doctrine, PHP) (189)
- Propel. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (192)
- Projekt 12.3. Filmy (Propel, PHP, sortowanie) (192)
- Doctrine. Sortowanie rekordów stojących w relacji n:m (193)
- Projekt 12.4. Filmy (Doctrine, PHP, sortowanie) (194)
- Czyszczenie zawartości bazy danych (197)
- Konwersja obiektu w napis (198)
- Konwersje toArray(), fromArray() (198)
- Warunkowe wstawianie nieistniejących obiektów (200)
- Wielokrotne wykorzystanie widoku (201)
- Projekt 13.1. Aparaty foto (Propel, PHP) (202)
- Warstwa M (202)
- Wypełnianie bazy danych (205)
- Aplikacja (206)
- Projekt 13.2. Aparaty foto (Doctrine, PHP) (208)
- Rozszerzanie funkcjonalności klas wygenerowanych przez Doctrine (209)
- Wstawianie rekordów do bazy danych (211)
- Aplikacja (212)
- Zapisywanie w bazie danych zdjęć JPG (215)
- Prezentowanie zdjęć JPG zapisanych w bazie danych na stronie WWW (216)
- Zapisywanie w bazie danych dowolnych plików binarnych (218)
- Wysyłanie danych binarnych z bazy do przeglądarki (220)
- Projekt 14.1. NotH (Propel, PHP) (221)
- Skrypt wstaw.php (223)
- Aplikacja (224)
- Tytuły stron (225)
- Rozwijane menu pionowe (226)
- Wartości atrybutów href oraz src w tekstach zapisanych w bazie danych (227)
- Projekt 14.2. NotH (Doctrine, PHP) (229)
- Skrypt wstaw.php (230)
- Aplikacja (230)
- Projekt 15.1. Czcionki projektów CSS Zen Garden (Propel, PHP) (234)
- Aplikacja (235)
- Menu główne witryny oraz tytuły podstron (240)
- Projekt 17.1. Angaże (szablony PHP, Propel) (248)
- Unikatowość kolumny slug (248)
- Pliki tekstowe o bardziej złożonej strukturze (250)
- Rozszerzenia warstwy M (251)
- Filtry konwertujące generowany kod HTML (260)
- Aplikacja (261)
- Hiperłącza kontekstowe (263)
- Menu kontekstowe (264)
- Projekt 18.1. PHP. Praktyczne projekty (269)
- Ograniczenia kluczy obcych (270)
- Wstępne opracowanie aplikacji (271)
- Implementacja hiperłączy następny/poprzedni (276)
- Hiperłącza link zawarte w nagłówku strony WWW (285)
- Projekt 19.1. Kolekcja płyt DVD z fotografiami (288)
- Rozszerzanie klas dostępu do bazy danych (291)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (295)
- Aplikacja (302)
- Translacje adresów stosujących cztery zmienne URL (304)
- Tabela zdjęć wykonana bez użycia tabel HTML (305)
- Wskaźniki następny/poprzedni do przewijania zdjęć i kategorii (306)
- Efekt rollover ze wskaźnikiem wybranej opcji (307)
- Fotografie podążające za wskaźnikiem myszki (307)
- Wskaźnik breadcrumbs (310)
- Projekt 20.1. Piłka nożna - sezon 2002/2003 (312)
- Wielokrotne klucze obce z tej samej tabeli (314)
- Sortowanie złączeń dla wielokrotnych kluczy (314)
- Wypełnianie bazy danych (317)
- Zarys aplikacji (320)
- Implementacja sortowalnych tabelek HTML (320)
- Projekt 21.1. 33 ? (332)
- Automatyczne generowanie identyfikatorów slug dla rekordów o zdublowanych tytułach (333)
- Klasa Pager (335)
- Widok wskaźnika stronicowania (343)
- Prezentacja rekordów poddanych stronicowaniu (345)
- Kontekstowe stronicowanie rekordów (348)
- Projekt 22.1. Imiona (351)
- Wybieranie alfabetu liter (352)
- Komponent wyświetlający alfabet (353)
- Prezentacja liter rozpoczynających się od wybranej litery na stronie WWW (354)
- Umieszczanie kontrolki z listą liter w szablonie layout.html (355)
- Projekt 23.1. Katalog Open Clipart (358)
- Wypełnianie bazy danych (360)
- Waga słów kluczowych (363)
- Aplikacja (365)
- Projekt 24.1. Artykuły (372)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (373)
- Funkcje odpowiedzialne za odczytywanie i usuwanie fragmentów kodu HTML (376)
- Funkcje odpowiedzialne za tworzenie spisu treści (378)
- Kolorowanie składni (380)
- Aplikacja (381)
- Klasa SimpleXML (387)
- Tworzenie obiektu SimpleXMLElement (388)
- Dostęp do węzłów drzewa (389)
- Lista identycznych elementów (390)
- Dostęp do atrybutów (391)
- Przetwarzanie wszystkich elementów i ich atrybutów (391)
- Wielokrotne zagnieżdżenia (392)
- Język XPath (395)
- Przykładowe dokumenty XML dostępne w internecie (395)
- Kursy walut (395)
- Książki wydawnictwa Helion (397)
- Projekt 26.1. Turniej Czterech Skoczni (398)
- Aplikacja (400)
- Statyczne pliki XML (403)
- Generowanie dokumentu XML w PHP (405)
- Echo - drukowanie kodu XML (406)
- Generowanie XML na podstawie tablicy (407)
- Generowanie XML na podstawie pliku tekstowego (408)
- Zapisywanie kodu XML do pliku (409)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XML (409)
- Dane w formacie XML opisujące witrynę WWW (410)
- Mapa witryny: sitemap.xml (410)
- Kanał RSS (411)
- Projekt 27.1. Kursy walut (412)
- Ustalanie adresów dokumentów XML z kursami walut (412)
- Projekt bazy danych (413)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (413)
- Aplikacja (415)
- Kanał RSS (415)
- Mapa witryny (416)
- Wykresy kursów walut (418)
- XML_Serializer (423)
- Konwersja tablicy w kod XML (423)
- Tablica asocjacyjna (424)
- Opcje (425)
- Tablica opcji (426)
- Jednowymiarowa tablica indeksowana (426)
- Wielowymiarowe tablice indeksowane (427)
- Atrybuty (428)
- Wybiórcze stosowanie atrybutów (429)
- Przekształcenia (430)
- XML_Serializer - przykłady (431)
- Projekt 28.1. Konwersja pliku nobel.txt (431)
- Projekt 28.2. Konwersja pliku mecze.txt (432)
- Projekt 28.3. Konwersja pliku tcs.txt (434)
- Klasa XML_Unserializer (436)
- Podstawowe użycie (436)
- Odczyt pliku (437)
- Parsing atrybutów (437)
- Konwersja formatu XML (439)
- Projekt 28.4. Konwersja jeden-w-wiele (439)
- Projekt 28.5. Konwersja wiele-w-jeden (440)
- Projekt 28.6. Klasyfikacja zwierząt (441)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (442)
- Moduły i akcje aplikacji (443)
- Akcja main/drzewo (444)
- Kanał RSS (444)
- Generowanie statycznego dokumentu sitemap.xml (447)
- Odczyt pliku XLS (449)
- Odczyt kilku arkuszy (451)
- Tworzenie pliku XLS (452)
- Wysyłanie arkusza do przeglądarki (453)
- Konwersja pliku tekstowego do formatu XLS (453)
- Konwersja pliku XLS do formatu tekstowego (454)
- Projekt 29.1. Generowanie danych autokomisu (455)
- Projekt 29.2. Autokomis (460)
- Wypełnianie bazy danych rekordami (460)
- Aplikacja (465)
- Format danych tekstowych (467)
- Format danych XML (469)
- Format danych XLS (470)
- Projekt 30.1. Konwersja formatu TXT do formatu XML (470)
- Projekt 30.2. Konwersja formatu TXT do formatu XLS (474)
- Projekt 30.3. Konwersja formatu XML do formatu TXT (476)
- Projekt 30.4. Konwersja formatu XML do formatu XLS (477)
- Projekt 30.5. Konwersja formatu XLS do formatu TXT (478)
- Projekt 30.6. Konwersja formatu XLS do formatu XML (480)
- Projekt 30.7. Zestawienia artykułów "Magazynu INTERNET" (480)
- Aplikacja (483)
- Akcja list prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (484)
- Akcja show prezentująca sortowalną i stronicowaną tabelkę HTML (486)
- Kodowanie base64 (490)
- Dekodowanie base64 (490)
- Kompresja danych (491)
- Dekompresja danych (492)
- Projekt 31.1. Format danych systemu do publikowania artykułów (493)
- Umieszczanie ilustracji, listingów, ramek i tabel w treści artykułu (495)
- Projekt 31.2. Konwersja artykułu z formatu tekstowego do spakowanego pliku XML (495)
- Projekt 31.3. System publikacji artykułów w postaci witryny WWW (498)
- Baza danych (499)
- Propel i dostęp tylko do wybranych kolumn tabeli (499)
- Wypełnianie bazy danych (501)
- Aplikacja (508)
Wstęp (13)
Część I: Akcje, widoki, translacje adresów URL i bazy danych, czyli podstawy użycia MVC (15)
Rozdział 1. Hello world - pierwsza aplikacja korzystająca z MVC (17)
Rozdział 2. Dołączanie zewnętrznych zasobów .css, .jpg, .js (27)
Rozdział 3. Błędy 404 (35)
Rozdział 4. Zmienne i widoki (41)
Rozdział 5. Pre- i postprzetwarzanie (59)
Rozdział 6. Translacja adresów URL (71)
Rozdział 7. Bazy danych (95)
Rozdział 8. Czego powinieneś nauczyć się z części pierwszej? (123)
Część II: Operowanie klasami wygenerowanymi przez Propel oraz Doctrine (129)
Rozdział 9. Wybieranie wszystkich rekordów z tabeli w zadanym porządku (131)
Rozdział 10. Wybieranie pojedynczego rekordu (145)
Rozdział 11. Relacje 1:n (157)
Rozdział 12. Relacje n:m (181)
Rozdział 13. Zagadnienia dodatkowe dotyczące warstw M oraz V (197)
Rozdział 14. Zapisywanie w bazie danych obrazów i plików binarnych (215)
Rozdział 15. Akcje list i show, czyli publikowanie zawartości bazy danych w postaci witryny WWW (233)
Rozdział 16. Czego powinieneś nauczyć się z części drugiej? (243)
Część III: Zwiększanie funkcjonalności interfejsu aplikacji internetowej (245)
Rozdział 17. Kontekstowe hiperłącza do stron ze szczegółowymi informacjami (247)
Rozdział 18. Następny, poprzedni, czyli przewijanie zawartości witryny WWW (267)
Rozdział 19. Wskaźnik położenia (287)
Rozdział 20. Sortowanie tabel (311)
Rozdział 21. Stronicowanie (331)
Rozdział 22. Alfabet (351)
Rozdział 23. Chmura tagów (357)
Rozdział 24. Spis treści (371)
Rozdział 25. Czego powinieneś nauczyć się z części trzeciej? (383)
Część IV: Formaty danych (385)
Rozdział 26. Podstawy przetwarzania dokumentów XML w PHP (387)
Rozdział 27. Generowanie dokumentów XML w PHP (403)
Rozdział 28. XML_Serializer, XML_Unserializer - dwukierunkowe transformacje tablic w XML (423)
Rozdział 29. Arkusze kalkulacyjne MS Excel XLS (449)
Rozdział 30. Konwersja plików z danymi (467)
Rozdział 31. Skompresowane dokumenty XML zawierające dane binarne (489)
Rozdział 32. Czego powinieneś nauczyć się z części czwartej? (511)
Skorowidz (513)
zzWstęp (13)
Część I: Akcje, widoki, translacje adresów URL i bazy danych, czyli podstawy użycia MVC (15)
Rozdział 1. Hello world - pierwsza aplikacja korzystająca z MVC (17)
Rozdział 2. Dołączanie zewnętrznych zasobów .css, .jpg, .js (27)
Rozdział 3. Błędy 404 (35)
Rozdział 4. Zmienne i widoki (41)
Rozdział 5. Pre- i postprzetwarzanie (59)
Rozdział 6. Translacja adresów URL (71)
Rozdział 7. Bazy danych (95)
Rozdział 8. Czego powinieneś nauczyć się z części pierwszej? (123)
Część II: Operowanie klasami wygenerowanymi przez Propel oraz Doctrine (129)
Rozdział 9. Wybieranie wszystkich rekordów z tabeli w zadanym porządku (131)
Rozdział 10. Wybieranie pojedynczego rekordu (145)
Rozdział 11. Relacje 1:n (157)
Rozdział 12. Relacje n:m (181)
Rozdział 13. Zagadnienia dodatkowe dotyczące warstw M oraz V (197)
Rozdział 14. Zapisywanie w bazie danych obrazów i plików binarnych (215)
Rozdział 15. Akcje list i show, czyli publikowanie zawartości bazy danych w postaci witryny WWW (233)
Rozdział 16. Czego powinieneś nauczyć się z części drugiej? (243)
Część III: Zwiększanie funkcjonalności interfejsu aplikacji internetowej (245)
Rozdział 17. Kontekstowe hiperłącza do stron ze szczegółowymi informacjami (247)
Rozdział 18. Następny, poprzedni, czyli przewijanie zawartości witryny WWW (267)
Rozdział 19. Wskaźnik położenia (287)
Rozdział 20. Sortowanie tabel (311)
Rozdział 21. Stronicowanie (331)
Rozdział 22. Alfabet (351)
Rozdział 23. Chmura tagów (357)
Rozdział 24. Spis treści (371)
Rozdział 25. Czego powinieneś nauczyć się z części trzeciej? (383)
Część IV: Formaty danych (385)
Rozdział 26. Podstawy przetwarzania dokumentów XML w PHP (387)
Rozdział 27. Generowanie dokumentów XML w PHP (403)
Rozdział 28. XML_Serializer, XML_Unserializer - dwukierunkowe transformacje tablic w XML (423)
Rozdział 29. Arkusze kalkulacyjne MS Excel XLS (449)
Rozdział 30. Konwersja plików z danymi (467)
Rozdział 31. Skompresowane dokumenty XML zawierające dane binarne (489)
Rozdział 32. Czego powinieneś nauczyć się z części czwartej? (511)
Skorowidz (513)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto przewodnik po inżynierii detekcji, przeznaczony dla inżynierów zabezpieczeń i analityków bezpieczeństwa. Zaprezentowano w nim praktyczną metodologię planowania, budowy i walidacji mechanizmów wykrywania zagrożeń. Opisano zasady pracy z frameworkami służącymi do testowania i uwierzytelniania programu inżynierii detekcji. Książka zawiera przykłady dotyczące zagadnień z całego cyklu, od utworzenia reguły detekcji po jej walidację, a omawianej tematyce towarzyszy bogaty zestaw samouczków, projektów i pytań sprawdzających. To doskonałe źródło wiedzy o zasadach pracy inżyniera detekcji i o ciągłym rozwoju tej dziedziny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń Inżynieria detekcji cyberzagrożeń w praktyce. Planowanie, tworzenie i walidacja mechanizmów wykrywania zagrożeń
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka łączy perspektywy inżynierów, ludzi biznesu, przedstawicieli rządów i społeczników. Ułatwia zrozumienie korzyści i szans, jakie niosą ze sobą autonomiczne systemy oparte na uczeniu maszynowym. Zawiera siedem ważnych zasad, które pozwolą na ograniczanie ryzyka nadużyć i wypadków związanych z AI, a także zapewnią, by technologie tego rodzaju służyły rozwojowi ludzkości. Cztery z zasad dotyczą samych systemów i ich projektowania: uwzględniania ryzyka dla ludzi, przejrzystości działania, zapewnienia ochrony danych osobowych i ograniczania tendencyjności. Pozostałe trzy odnoszą się do organizacji tworzących systemy AI, stosowanych w nich procedur i kultury organizacyjnej. Co ważne, w książce znalazły się przykłady dobrych praktyk, jak również liczne rzeczowe uwagi i pożyteczne wskazówki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi sprawdzisz, jak działa Angular podczas tworzenia dziesięciu zróżnicowanych funkcjonalnych aplikacji internetowych. Nauczysz się też integrować go z różnymi bibliotekami i narzędziami, takimi jak Angular Router, Scully, Electron, wątki robocze usług Angulara czy narzędzia Nx do zarządzania repozytoriami monolitycznymi. Poszczególnych technologii użyjesz do tworzenia ciekawych projektów: aplikacji pogodowej w technice PWA, mobilnej aplikacji do geotagowania zdjęć, biblioteki komponentów interfejsu użytkownika i innych. Dowiesz się też, jak dostosować interfejs CLI Angulara do swoich potrzeb.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie wydanie przewodnika dla programistów, którzy chcą efektywnie budować atrakcyjne złożone front-endy aplikacji. Uwzględniono tu nowe elementy Reacta 18, w tym hooki, biblioteki do zarządzania stanem, jak również najnowszą wersję języka TypeScript. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć przejrzyste i łatwe w utrzymaniu komponenty React, które mogą być wielokrotnie używane ― dobrze zorganizowane, bazujące na nowoczesnych wzorcach projektowych. Dowiesz się też, jak projektować bezpiecznie typowane komponenty, jak zarządzać złożonymi stanami, a także jak interaktywnie korzystać z web API GraphQL . Poznasz też metody pisania solidnych testów jednostkowych dla komponentów React za pomocą JEST.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II React i TypeScript. Reaktywne tworzenie stron internetowych dla początkujących. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Autodesk Fusion 360 jest kompleksowym oprogramowaniem chmurowym, dzięki któremu stworzysz nawet bardzo rozbudowane zunifikowane projekty w 3D. W razie potrzeby wykonasz w nim również symulacje, przygotujesz dokumentację projektu i opracujesz jego dane. Fusion 360 łączy funkcje 3D CAD, CAM, CAE i PCB. Pozwala między innymi realizować zadania z zakresu wzornictwa przemysłowego, projektowania mechanicznego i symulacji obliczeniowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Zrób pierwszy krok w stronę fascynującego świata automatyzacji zadań. Poznaj PowerShell, potężne narzędzie, które ułatwia pracę administratorów na całym świecie, i zaprzęgnij go do pracy. Dzięki umiejętnemu posługiwaniu się krótkimi i nieskomplikowanymi poleceniami będziesz w stanie łatwo i szybko wykonywać czynności, których realizacja wymagała dotąd znacznie większego wysiłku. Słowem, robić więcej, robiąc mniej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Trzymasz w rękach drugie wydanie książki, którą docenili specjaliści bezpieczeństwa IT na całym świecie. Dzięki niej zrozumiesz zasady tworzenia skutecznych strategii cyberbezpieczeństwa dla swojej organizacji. Poznasz długoterminowe trendy w ujawnianiu i wykorzystywaniu luk w zabezpieczeniach, regionalne różnice w rozpowszechnieniu szkodliwego oprogramowania, leżące u ich podstaw czynniki społeczno-ekonomiczne, a także ewolucję ransomware. Zdobędziesz także cenne informacje na temat zagrożeń, których źródłami są rządy państw, i zapoznasz się z dogłębną analizą nowoczesnych strategii cyberbezpieczeństwa w chmurze. Dzięki tej wciągającej lekturze dowiesz się, jak wygląda dobra analiza cyberzagrożeń i jak oceniać skuteczność strategii cyberbezpieczeństwa w organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II Zagrożenia cyberbezpieczeństwa i rozwój złośliwego oprogramowania. Poznaj strategie obrony przed współczesnymi niebezpieczeństwami. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: PHP, MySQL i MVC. Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych Włodzimierz Gajda (19) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(3)
(3)
(3)
(7)
(2)
więcej opinii
ukryj opinie